sobota 2. března 2024

13. Na ostří nože

Takže nová kapitla v poměrně rekordní čase. Je krátká a neopravená, ale narozdíl od té minulé (flashback) řekla bych i zvratová? Ne, to je příliš silné slovo, ale říci, že se v ní konečně bude něco dít (a stane) se nezdráhám.

Omluvte, prosím, chyby, opět neprošla opravou.


A co se týče tématu - prsten, které v této kapitole bude opravdu hodně diskutované, vězte, není to Hermionin rozmar, ale autorka to potřebuje jako nutnou zápletku =).


Kapitolu věnuji:

Nadin, za nádherný pohled. Ještě jednou za něj děkuji.

elu, za její komentáře a za bystré postřehy =)

Sáře, za naprosto okouzlující screeny z HP6, za její doprovodné montáže k povídce a za její parodii vzniklou ve velmi pokročilých ranních hodinách =)


Dále pak věnuji všem, které se obtěžovaly a napsali mi komentář. Všechny mě moc potěšily a děkuji vám za ně.


„Severusi?“ ozvala se nesměle...

„Hermino, myslím, že to, na co se chceš zeptat jsme probrali už několikrát. Nehodlám to dále rozebírat.“

„Jak můžeš vědět, na co se chci zeptat? Lezeš mi do hlavy?“ ptala se zaraženě.

„Nemusím ti lézt do hlavy a dokonce nemusím být ani extrémně vnímavý, abych si všiml, že už dobrých sedm, osm minut nehnutě sleduješ moji levou ruku. Hádám, že konkrétně tě zaujal prsteníček,“ dokončil trochu trpce.

„A co je na tom?!“ naježila se Hermiona.

„Nic,“ odpověděl prostě.

„Ano, nic. Tvoje klasická odpověď,“ vyštěkla.

„Chceš se hádat?“ zeptal se naproti ní klidně a v otázce pozvedl i pravé obočí.

„Nechci a ty to dobře víš. Chci vědět, proč nenosíš snubní prsten?!“

„Jak jsem řekl. Tohle už jsme probrali a ne jednou.“

„Ne, Severusi, ty jsi to probral. Vždy to uzavřeš bez toho, aniž abys mi to rozumně vysvětlil.“

„Nevím, co na tom nechápeš. Jasně jsem ti řekl, že-“

„Jasně jsi mi před šestnácti lety řekl, že se obáváš, aby ti prsten náhodou nesklouzl do kotlíku s lektvarem. Chápala jsem to, ale doufala jsem, že tě to přejde. Tak trochu tě to i přešlo, ale když jsem se tě ptala znovu, dozvěděla jsem se, že jsi alergický na bílé zlato. Jak si jistě dobře pamatuješ, nechala jsem ti vyrobit kopii prstenu ze žlutého zlata. A ejhle! Najednou se tvá alergie na bílé zlato změnila na celkovou alergii na zlato. Nezdá se ti to divné? Nevadí ti, že ze své ženy děláš blbce?!“ křičela už ke konci Hermiona.

„Nedělám z tebe hlupáka, Hermiono. Své důvody jsem ti vysvětlil,“ hovořil její muž stále naprosto klidně.

„To, že jsi mi řekl tvé, jak ty říkáš důvody, ještě neznamená, že já ti na ty absurdnosti skočím!“

„Ale já-“ chtěl se bránit Severus, ale žena mu opět skočila do řeči.

„Severusi, už šestnáct let mě v tomhle vodíš za nos. Dokonce už i Selie si toho všimla; ptala se mě na to. Ani nekomentuji fakt, že když spolu někam jdeme, lidé si myslí, že jsi můj milenec. A to proč?! Protože ty samozřejmě nemáš prsten!“

„A tobě to snad vadí? Potřebuješ, abych ti dokazoval fakt, že tě miluji prstenem na ruce? To jsi vážně tak povrchní?“ křičel už i on, protože její obvinění urazila jeho mužskou ješitnost.

„Připadá ti povrchní, když chci, abychom jako rodina vypadali i na veřejnosti? Copak ti unikají všechny ty pohledy rentgenující tvůj i můj prsteníček?“ křičela frustrovaně.

„Nebuď hysterická,“ vyprskl i on naštvaně.

„Já nejsem hysterická, ale řekni mi konečně proč jsi ten prsten po svatbě sundal a schováváš ho v šuplíku? Jeden jediný rozumný důvod a dám ti pokoj.“

„Rozumný důvod? To ti nestačily všechny ty předchozí důvody? Bylo jich málo?“

„Důvody to možná byly, ale ne rozumné. Na to by ti neskočil ani senilní Brumbál. Tak mi řekni, a ptám se naposledy, proč máš ten zatracený prsten od naší svatby v šuplíku?!“ vyprskla poslední slovo rozezleně.

„Aby se neodřel,“ vyhrkl Severus první co ho napadlo a v momentě, kdy ta věta opouštěla jeho ústa, věděl, že řekl hloupost.

Hermiona se prudce postavila, až razance vložená do tohoto pohybu způsobila pád židle, na které před momentem seděla. Zvuk onoho dopadlého kusu nábytku tupě rezonoval do ohlušujícího ticha.

„Fajn, jak myslíš,“ prohodila s ledovým klidem a došla si pro kabát a kabelku.

Aniž by mu pohlédla do čí, zamířila ke krbu.

„Kam jdeš?“ zeptal se překvapeně nad její náhlou změnou chování.

„Jdu si najít někoho, komu bych stála za to, aby si jednou za uherský rok vzal snubní prsten,“ prskla ironicky.

„Myslím to vážně,“ zamračil se a taky vstal.

„Já taky,“ vrátila mu nakvašeně a nabrala si hrst letaxu.

„Nemůžeš odejít,“ vystřelil od boku další co ho napadlo, ale vzápětí pochopil, že to nebyl moudrý tah.

„A to říká kdo? Člověk, který není schopný vzít si prsten ani na naše výročí? Nechtěj mě rozesmát. A uhni mi laskavě z cesty,“ dořekla ještě, když jí zastoupil cestu.

„To nemůžeš myslet vážně. Přece neodejdeš kvůli takové hlouposti?!“

„Severusi, tobě asi nedošlo, že pro mě to taková hloupost není. Zvlášť když nejsi schopný říci mi pravý důvod. A teď když dovolíš-“

„Ty jsi se zbláznila!“ zakřičel na ni. „To je z tvé strany konec? Jen díky pitomému prstenu? A že máme přijít pozítří na Minervinu oslavu narozenin? Na to jsi také zapomněla? Nebo tam nakráčíš a všem oznámíš, že se rozcházíme, protože nenosím prsten?“

„Nebuď směšný,“ ušklíbla se.

Využila jeho překvapení, proklouzla kolem něj a za doprovodu hučení plamenů zmizela v krbu.

Severus nevěřícně koukal do opět klidných plamenů a nebyl schopen jakékoli reakce.

Po několika dlouhých minutách povolil strnulý výraz ve své tváři a nechápavě se rozhlížel okolo. Ona opravdu odešla, blesklo mu hlavou.

Zatraceně, proč jí to neřekl, nadával sám sobě v duchu. To si vážně myslíš, že by to Hermiona nepochopila? Že by se ti vysmála?

„Tak pokud sis tohle myslel, teď jsi tomu vážně nasadil korunu,“ řekl sám sobě nahlas a unaveně si prohrábl vlasy.

Netušil, co si o tom má myslet. Sice se s Hermionou několikrát na toto téma pohádali, ale nikdy to nekončilo jejím odchodem.

Sakra! Zaklel v duchu.

Věděl, že nemá cenu za ní chodit. Ve svém Londýnském bytě už jistě není a protože má v práci čtyři dny volna, nebude nejspíš ani tam. Nebo právě proto tam bude. Ale on má jiné věci na práci, omlouval sám sebe přesvědčivě.

Nezbývalo tedy nic jiného než čekat, a to bylo něco, co on přímo nesnášel. Momentálně byl rád, že může jít učit. Věděl totiž naprosto jasně, že to je činnost, při které zapomene i na neshody s manželkou.

Se zachmuřeným výrazem nechal několika letmými pohyby hůlkou zmizet nádobí po snídani, přehodil si přes ramena svrchní plášť a s náručí plnou pergamenů vyrazil na vyučování.

Téměř každý, studenty začínaje, Filchem konče, mohl toho dne pocítit, že Severus Snape není ve své kůži.

I Selie, která na svého otce náhodou narazila na chodbě, postřehla změnu jeho chování. Přeci jen se nestávalo běžně, aby se jí jako odpověď na pozdrav dostalo odpovědi: „Běžte do třídy, slečno!“ Zvlášť tedy v momentě, kdy on znal rozvrh své dcery téměř lépe než ten svůj a za normálních okolností věděl, že má v tuto chvíli dvě hodiny volna.

Selie nad jeho chováním raději jen zakroutila hlavou a nevyjadřovala se zbytečně nahlas. Neměla nejmenší zájem na tom, aby se stala tím, na kom si nakonec její otec vybije svou zlost.

Hermiona se toulala Londýnskými ulicemi a hlavou jí vířily události několika minulých minut. Možná neudělala dobře, když tak náhle odešla. Měla mít několik dní volno a po včerejšku to vypadalo, že by si je se Severusem mohli opravdu užít, ale pak...

Prostě to nevydržela se nezeptat. Copak toho chtěla tolik? Věděla, že jí neříká pravdu, ale nikdy z něj pravý důvod jeho averze k nošení prstenu nedostala. To jí opravdu tak málo důvěřoval, že se rozhodl jí své tajemství nesvěřit?

Neměla v plánu se s ním kvůli takové banalitě rozejít, ale svým odchodem chtěla vyjádřit, že jí na tom opravdu záleží. Alespoň jednou za rok, na den jejich výročí, by si přeci ten zatracený prsten vzít mohl, nebo ne?

Jak tak procházela kolem obchodů, které lemovaly chodníky, došla až ke květinářství. Obyčejně si výlohy moc neprohlížela, protože na to neměla moc času, ale teď nikam nespěchala. Dovolila si tedy prozkoumávat výlohy obchodů, které míjela a právě výloha květinářství jí více než zaujala.

Nečekala, že by Severus sháněl pro svou nadřízenou nějaký dárek. Vždycky to byl úkol Hermiony vymyslet něco originální, pokud možno něco, co Minerva už dávno nevlastnila a pokud by ta věc Minervě udělala nefalšovanou radost, bylo to ideální. Teď stála Hermimona před výlohou a věděla naprosto přesně, že to, na co kouká, vyvolá u Minervy nadšení. Neváhala a vešla do květinářství.

A když už byla v tom nakupování, rozhodla se porozhlédnout se po nějakém tom novém kousku oblečení. Nakonec to nedopadlo moc slavně. Nesehnala ani černé společenské kalhoty na svou postavu a ani halenky, které si dnes prohlížela ji nijak nezaujaly.

Ale přece jen si domů, do Londýnského bytu, přinesla víc než jen dárek pro Minervu. Koupila si kostýmek. Kostýmek, který na Minervině oslavě jistě upoutá pozornost nejednoho hosta...

Následující dva dny uběhly skoro nadzvukovou rychlostí. Tedy minimálně pro Severuse.

Hermiona se od hádky ani neukázala a on neměl tušení, jestli se na Minervin večírek vůbec dostaví. Zrovna znovu přemýšlel o tom, že je sice pěkné, když Minerva zrušila páteční odpolední výuku, čímž se Severus zbavil povinnosti vzdělávat stádo nevzdělanců, ale zároveň byl nucen navštívit narozeninový večírek. Večírek, který by za normálních okolností nevyměnil s dvouhodinovkou tupých hlav ani omylem. Teď ale přijít musel. Přeci jen choval ke své nadřízené jistou úctu, a proto byl pevně rozhodnut se tam ukázat alespoň na pár minut. Jen ještě úplně netušil, jak vysvětlí nepřítomnost své ženy.

V momentě, kdy se onen páteční podvečer blížil k jejich soukromým komnatám, došlo mu, že pro Minervu nemá žádný dárek. Což byl vcelku zásadní problém. Vždycky měla podobné věci na starosti Hermiona, ale teď oprávněně pochyboval, že se obtěžovala něco vymýšlet.

Výborně, skvěle, úžasně! Ať už chováš ke své nadřízené jakoukoliv úctu, Severusi Snape, tu Minervě k narozeninám asi nezabalíš.

Se svraštělým obočím a zachmuřenou tváří za sebou zavřel dveře. Shodil z ramen svrchní plášť a následně i kabátec. Obojí hodil přes opěradlo svého křesla a začal si rozepínat i košili. Při tom se pomalu, beze spěchu, přesouval do koupelny, aby ze sebe mohl spláchnout starosti a problémy dnešního dne.

Na půli cesty do koupelny a s již úplně rozepnutou košilí se zarazil, jako by si najedou něco uvědomil.

Prudce se otočil a se zcela nesneapovsky pootevřenými ústy zíral na... Na co vlastně?

Vypadalo to jako bonsaj, ale přišlo mu to docela velké. Ať už to bylo cokoliv, věděl naprosto jistě, že když před necelou hodinou odcházel na večeři do Velké síně, ten strom na jeho stole nestál.

Trochu váhavě se rozhlédl po místnosti a nahlas zavolal: „Hermiono?“

Nic.

Odpovědí mu byla neznatelná ozvěna jeho hlasu a posléze ohlušující ticho. S ještě zachmuřenějším výrazem než před malým okamžikem se vydal prozkoumat ten listnáč na svém stole.

V momentě, kdy přišel blíž, zahlédl Hermioniným písmem psaný lístek.

Na večírek dorazím o něco později.

To je dárek pro Minervu.

Citronovník.

H.

To nemůže Hermiona myslet vážně? Přece si nemyslí, že přijde na večírek s touhle palmou v náručí? Merline, za co ho trestáš? Rozhodla se ho Hermiona zesměšnit? Pokud ano, rozhodně má zajímavou strategii. Zároveň si ale uvědomil, že Hermiona vždy drží slovo. Znamenalo to tedy, že ji dnes uvidí. A snad ne naposledy, blesklo mu hlavou.

S povzdechem se vydal konečně do koupelny.



wixie

20.12.2009 02:10:19

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

Goddy, ehm, na tuhle cestu ještě nee smiley Ale určitě se tato událost blíží .. smiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

Goddy

14.12.2009 17:41:42

82.209.34.18

Reagovat

Smazat

Ok- takže už se spolu konečně vydají na ,,cestu k zapomění světa"?? :DD

wixie

13.12.2009 15:01:44

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

Goddy, neslušné to není, neslušné je to, že já nevím, co bych do té kapitoly psalasmiley Ale uklidním tě, prstýnek se v další kapitole (té z přítomnosti) řešit nebude, ale určitě si ještě svou slávu užije...smiley


Děkuji!

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

Goddy

13.12.2009 14:13:28

82.209.34.18

Reagovat

Smazat

Nejspíš bude hodně neslušné, když řeknu, že by se mi líbilo přeskočit 14 kapitolu :D


Protože ta bude flashback a mě fakt zajímá ten PRSTÝNEK! :D


Ty zlá Wixie :D




Zaplétáš to, házíš jim klacky (citronovníky) pod nožky a pak je povezeš na obláčku :DD


ŠUP :DDD


wixie

02.12.2009 12:56:42

78.128.151.153

Reagovat

Smazat

soraki, za zkomoleninu se neomlouvej, stane se. Za citronovník ti děkuji a za komentář téžsmiley Vím, chlapům se snubáky nosit nechtějí, ale zajímavé, že jiné prsteny jim nevadísmiley




Gwen, děkuji. Neublížila sis?




Jituš, děkuji. Pokusím se žárlení s citronovníkem napsat pokud možno vtipněsmiley




Chavelierka, děkuji. Jako výtku to neberu, já bych to partnerovi taky neměla za zlé, ale rozhodně bych chtěla vysvětlení. Ale tady to zas tak velký význam mít nebude, i když... třeba nakonec rzohodne o jejich vztahusmiley uvidíme...




Sisi, díky! Ano, prsten... no uvidíme smiley




evi, děkuji za pochvalu citronovníku. Vážně mě potěšilo, že má úspěch smiley Snad ho sklidí i od Minervysmiley No jo, ale on ho nesnese ani jednou za ten uherský rok, to je s ním pak těžkýsmiley Děkuji za koment

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

evi111

30.11.2009 00:25:51

89.176.77.95

Reagovat

Smazat

Citronovník je vážně skvělý nápad! Jen se bojím, že Albus nad tím bude slintat ze svého obrazu závistísmiley Jsem zvědavá, jakou záplatku plánuješ kolem toho prstenu, ale ať už má Severus jakýkoli důvod ho nenosit, já bych se na něj nezlobila - prstýnků mám doma vcelku dost, ale snesu je na prstě jednou za uherský roksmiley

ASISI

29.11.2009 22:45:28

213.220.198.211

Reagovat

Smazat

Tak ten dárek nemá chybu! A představa Severuse, jak tam s ním v náručí nakluše... smileysmileyPerfektní a žaslnivé, wixie. smileysmiley Vidím, že prsten je dlouhodobý problém, tak jsem nedočkavá na jeho vyřešení. Děkuji za kapitolu. smiley

Chavelierka

29.11.2009 21:01:44

213.195.230.170

Reagovat

Smazat

Ahoj tedy opět jedna velmi zdařilá kapitola. Dnes jsem ji vážně potřebovala a jako vždy mi zvedla náladu. A ten citrovník, prostě originální nic lepšího Herm snad ani nemohla vymyslet. Jen ta zápletka s prstenem se mi zdá trochu přehnaná, ale to je asi tím, že já sama prsteny nenosím. Nějak si na ně nemohu zvyknout a navíc táta taky snubák nenosí a do teď mi to ani nepřišlo. Nicméně to neber jako výtku spíš jen jako takovou poznámku ;-)

Jituš

29.11.2009 17:14:31

217.117.215.163

Reagovat

Smazat

Teda tady přibyla kapitolka a já jí neviděla. To teda ale je. Včera jsem se nějak zabrala do předvánočních příprav, že jsem jenom večer rychle prolétla stránečky na synátorovo počítači a tuhle jsem zrovna vynechala. Jinak se mi moc líbila. Teda ty jim dáváš. Chudák Sevík, to bude oslava. Žárlit na Hermionu a ještě s citronovníkem v ruce. Už se těším.smileysmiley

GwenLoguir

29.11.2009 16:11:35

88.212.37.73

Reagovat

Smazat

Chudák.... A Herm fakt vybrala....zaujímavo..citrónovník... :D *spadnutie zo stoličky pod záľahou smiechu*



soraki

29.11.2009 15:14:54

79.127.176.70

Reagovat

Smazat

wixie, omluva nejhlubší za zkomolení nickusmiley

Vždy říkej, co si myslíš a podlý člověk se ti vyhne William Blake

soraki

29.11.2009 15:14:19

79.127.176.70

Reagovat

Smazat

Ha! Citronovníksmileysmileysmiley, tak z toho bude Minerva úplně hyn smileysmileysmiley Skoro jsem se zadusila tou představou, jak šťastně kolem "listnáče" poskakuje a infantilně u toho tleská rukamasmileysmiley. Wixi, maximálně se těším na další a to s tím prstenem - víš, mnozí to znají z praxe, chlapům prsteny obecně nějak vadí smiley

Vždy říkej, co si myslíš a podlý člověk se ti vyhne William Blake

wixie

29.11.2009 12:35:16

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

Lensho, děkuji. Jsem ráda, že si i po takové době nachází povídka nové čtenářesmiley




Sam, děkuji, za sebe i za citronovníksmiley A důvod již zmíněný byl - krásně to shrnula ell o několik řádků výšesmiley




katie, snad pokračování nezklame :) Děkuji




ell, já ti blahořečím za skvělou paměťsmiley Domnívala jsem se, že to zaregistrovalo víc lidí, ale komentáře tvrdí pravý opak, proto jsem opravdu ráda, když se najde někdo, kdo si to pamatuje. Asi jsem to v té kapitole málo zdůraznila nebo nevím, trošku mi to ale dělá čáru přes rozpočet, protože jsem se k tomu už vracet nechtěla, ale asi to tam budu muset ještě nějak zamontoval a připomenoutsmiley A chválím ještě jednou za bystrý úsudek - ano, Sevie bude žárlit, a hodněsmiley Děkujismiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

ell

29.11.2009 11:45:05

193.86.244.61

Reagovat

Smazat

Kapitolka byla výborná, jak už to bývá u wixie zvykem...ale ten konec, naprostá genialita! To mi spadla čelist až do sklepa:D Představa Severuse mířícího na oslavu s citronovníkem v podpaží a následně překvapené pohledy ostatních hostů...smileysmiley Zážitek k nezaplacení:D A ta Herm s tím kostýmkem, určitě si koupila nějaký vyzývavý, aby nad ní ostatní chlapi na té oslavě slintali a Sevík žárlil.smiley


zuzka: Ten důvod, proč Sev prsten nenosí je, že se domníval, že jednou přijde den kdy ho Herm opustí. A pro něj by bylo lehčí přijmout ten fakt, když mu ten prsten nebude připomínat jejich manželský svazek, který nevydržel. Nebo něco v tom smyslu. Kdyžtak ať mě autorka opraví, pokud se mýlím.smileysmiley

katie1

29.11.2009 11:27:21

193.86.3.142

Reagovat

Smazat

nádherná kapitola moc se mi líbí. moc se těším na pokračování a jsem zvědavá jaký si hermiona koupila kostýmeksmileysmiley

láska je mocná čarodějka

Samantha.C

29.11.2009 10:15:52

83.208.4.173

Reagovat

Smazat

Citronovník, to je geniální dárek pro Minervu (Albus by byl jistě také nadšený, kdyby nbyl mrtvýsmiley). Ta kapitola se ti moc povedla, jsem zvědavá, copak asi Severus skrývá. Musí to být něco strašného, nebo strašně směšného, když to nechce říct ani Hermioně. Je mi trochu líto, že jsi jim zkazila tu rodinou idilku, to víš, mám toho v životě málo, tak jsem doufala, že si to užiju alespoň tady a ty přijdeš s menší manželskou krizí smiley. Moc se těším na další kapitolu.

Lensha

29.11.2009 08:56:50

88.100.0.4

Reagovat

Smazat

ahoj, na tvy stranky jsem narazila pred par dny a teprve ted jsem docetla tuhle povidku. Je uplně užasná a tahle kapitolka takysmiley. Moc se tesim na dalsi

wixie

28.11.2009 21:36:37

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

zuzko, děkuji za citronovník, ale upřímně, nebylo účrlem vyřadit z pozoruschopnosti své čtenářesmiley A důvod tam již byl, ale jak zjišťuji z vašich komentů, nedávaly jste pozor, dámy smiley Ale nemám vám to za zlé, v tom chumlu kapitol z minulosti a současnosti to zanikne. POkusím se to ještě osvětlit, i když jsem to tedy už v plánu neměla smiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

elulinek

28.11.2009 21:28:22

88.81.88.2

Reagovat

Smazat

smileysmiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...

zuzka

28.11.2009 21:23:08

84.21.109.144

Reagovat

Smazat

já nemám slov...CITRÓNOVNÍK smileysmileysmiley tím jsi mě na chvíli vyřadila z provozuschopnosti smiley


to jsem zvědavá co má sev za důvod...



wixie

28.11.2009 21:20:38

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

ne, to si nestěžuju, to volám po dalších takovýchsmileysmiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

elulinek

28.11.2009 21:15:40

88.81.88.2

Reagovat

Smazat

to si stěžuješ? smileysmiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...

wixie

28.11.2009 20:59:55

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

no v tom odstavčulíčku jo smiley ale pravda, jiné kapitoly byly někdy i více než odvážnésmiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

elulinek

28.11.2009 20:56:11

88.81.88.2

Reagovat

Smazat

tys z něho viděla jen ty klíční kosti? kde je chyba? smileysmiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...

wixie

28.11.2009 20:45:12

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

Sáro, sprdnutí bylo nutné, nemůžu pořád sladit =) A ano, myšlenka Severuse s citronovníkem v ruce...smiley nevím, kde se ten nápad vzal, ale něco té Minervě dát musejí a tohle ji jistě potěší smiley A co se týče prstýnku, však on si ho ještě rád vezme...smiley Díky za koment




elu, to v tom odstavčulíčku? to jako byly nepatřičné pratie? ty klíční kosti? to snad neesmiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

elulinek

28.11.2009 20:39:11

88.81.88.2

Reagovat

Smazat

no však už si je četla smiley ale mám v plánu je tam nanadat ještě jednou smileysmiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...

sarapolanska

28.11.2009 20:38:11

86.49.11.73

Reagovat

Smazat

Teda poslední řádky mě naprosto odrovnaly :-D citrusovník.. kdes na něj přišla? :-D úplně vidím Severuse jak ho nese :-D Povedená kapitola! Jsem ráda, žes jí přidala tak rychle. Chudinka Severus.. takhle ho sprdnout za to, že nenosí prstýnek.. můj ho taky nenosí :-D tak alespon to mají společné :-D

wixie

28.11.2009 20:37:56

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

jéééé, tak to se těším ještě víc než jsem se těšila smileysmileysmiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

elulinek

28.11.2009 20:36:03

88.81.88.2

Reagovat

Smazat

hmm, já už sem si ty nepatřičný partie napsala k sobě smileysmiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...

wixie

28.11.2009 20:34:18

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

Elzo, děkuji. Citronovník jsem měla v hlavě už docela dlouho dobu. Myslím, že je to trochu vtipné a zároveň to snad není tak velké klišésmiley




elu, seriál neřeš a nepatřičné partie rozhodně v další kapitole z přítomnosti nečekej. Ty ani Severáksmiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain



Elza

28.11.2009 20:31:52

89.203.192.194

Reagovat

Smazat

"Ať už chováš ke své nadřízené jakoukoliv úctu, Severusi Snape, tu Minervě k narozeninám asi nezabalíš." G E N I Á L N Í ! ! ! - Jak já jen často přemýšlím nad něčím podobným... smiley


Cintrónovník... Tak to mne nenapadlo.

elulinek

28.11.2009 20:31:01

88.81.88.2

Reagovat

Smazat

já myslela, že do nepatřičných partií smiley


no já se hlavně těším, jak bude severus reagovat =D


seriál? nevím vůbec smileysmiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...

wixie

28.11.2009 20:27:28

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

elu, obávám se, že Hermiona pošle Severusovy ruce do patřičných míst a bude si užívat pozornosti ostatních mužůsmiley Musí přece to svoje chlapčisko trochu potrápit...


kde se stala chyba, to byl ten katastrofický seriál, že?smiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

elulinek

28.11.2009 20:23:54

88.81.88.2

Reagovat

Smazat

koment na můj koment smiley


hanáci sem, hanáci tam =D


stříhání, no to bylo v reakci na moje postřehy =D


elu napsala dvojsmysl a ani o tom neví, kde je chyba ? smiley


dárek je prostě skvělý.


no tak severusovi polezou oči, pak ruce, aby ji zakryl a schoval před ostatníma, to je mi jasný a nakonec poleze severus z... no nic, popojedem =D


nemáš zač =) smiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...

wixie

28.11.2009 20:19:42

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

elu, asi budu muset napsat koment na tvůj koment smiley


no, tak jsi trochu blízko, část byla napsaná před tou předchozí kapitolou. Hanácké nářečí jsme si snad vysvětlilysmiley


Stříhá ušima? natočit na video a dát na you tube, vsadím se, že nejsem zvědavá sama jak to dělášsmiley


odřel si to sám =))


citronovník, co jiného pro Minervu, že? jsem ráda, že se výběr dárku líbí smiley Co bude mít na sobě? no nech se překvapit, ale můžu slíbit, že Severus nebude jediný, komu polezou oči z důlkůsmiley Díky za koment, elusmiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

elulinek

28.11.2009 20:10:58

88.81.88.2

Reagovat

Smazat

je v rekordním čase, protože má elu tucha, že se psala ještě před tou předchozí smiley


chyby sem chyby tam =D


prsten, které v této kapitole bude opravdu hodně diskutované- to je jako bych se bavila se spolužáky, hanácké nářečí =D


elu stříhá ušima a děkuje za věnování =)


nenosí prsten a klidně se zeptá jestli se chce hádat ? ANO, ZATRACENĚ, CHCI SE HÁDAT


Ne, Severusi, ty jsi to probral. =D


severusi, chlapče, že ty ten prsten prostě nebudeš nosit, že?


brumbál by ti na to skočil pouze v případě, že by na tom byl položený citronový drops


"Aby se neodřel," vyhrkl první, co ho napadlo. Ani nestihl tu větu doříct, a bylo mu jasné, že si to teď ořdel on sám.


on ji nechal jen tak zmizet v krbu? no to si děláš merlinovu bradku, ne ?


slyším... vidím... čtu dobře? ON ZA NÍ ANI NEJDE? že já ho fláknu


všichni pocítili hněv hermiony snapeové: severus nemá prsten, bradavice nemají klid


kostýmek smiley


Výborně, skvěle, úžasně!


slíkací scéna a elu si tu slintá na klávesnici


a teď se ještě zarazí s košilí napůl žerdi smiley


citronovník xD =D geniální hermiona (čti: geniální wixie)


palmou =D


ano, snad ne naposledy


Výborně, skvěle, úžasně! skvělé, geniální. vtipné. hádají se, to je posun. už se těším na to, jak hermiona dorazí na večírek. a hlavně CO BUDE MÍT NA SOBĚ???? popřípadě kde to seženu, žeanojaksi . Působivé, jako vždy smiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...

wixie

28.11.2009 20:04:03

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

Nadin, moc děkuji, ale ten důvod už tam byl jednou řečený smiley. Ano, aby se neodřel, to se Mistrovi povedlo velmi dobře pokazit smiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

nadin

28.11.2009 19:53:52

78.99.177.17

Reagovat

Smazat

a som prvásmileysmiley

*Neboj sa robiť to čo nevieš - pamätaj, Archu postavil amatér a Titanic profesionáli.

nadin

28.11.2009 19:53:04

78.99.177.17

Reagovat

Smazat

ani raz za 16 rokov?? Tvrdohlavec!


Aby sa neodrel! Výhovorky hodné Mistra!!


Hermi, budeš to mať ešte ťažké, ak si to za tých 16 rokov už nepochopila!!


Začínam byť zvedavá na Severusov dôvod nenosiť prsteň.


Skvelá kapitolka, krásna, na dobrú noc som si ani nemohla priať krajší Večerníčeksmileysmiley

*Neboj sa robiť to čo nevieš - pamätaj, Archu postavil amatér a Titanic profesionáli.



Žádné komentáře:

Okomentovat