neděle 3. března 2024

Část osmá

Trochu "nezbytných" vět:

Vzhledem k tomu, že je květen měsícem maturantů, ráda bych vám všem, kteří sem chodíte a tato událost vás letos zastihla, popřála k jistě úspěšnému složení této zkoušky dospělosti, jak ji mnoho lidí s oblibou nazývá (nechápu proč, pokud se chystáte na vysokou, věřte mi, těch zkoušek dospělosti budete mít každé zkouškové zhruba sedm).

Mě momentálně něco podobného čeká, a tak se chci omluvit a předem vás upozornit, že prodlevy mezi kapitolami budou asi poněkud delší než obvykle. Momentálně nemám na psaní absolutně vůbec náladu (na učení už vůbec ne), ale přeci jen ty zkoušky někdo udělat musí. Tak mějte strpení, prosím.

Dobrý úmysl vysvětlit bývalému profesorovi a nynějšímu kolegovi situaci, do níž oba dostal její neuvážený nápad, zmizel ve chvíli, kdy jí dal jasně najevo, že o tom, respektive o ní, už nikdy nechce slyšet. Cílená výhrůžka byla dobrým důvodem, aby se od něj držela co nejdále. Vyhýbala se mu jako Neville kotlíkům s lektvary.

Během prvních pár týdnů si vytvořila umělý rozvrh svých docházek do Velké síně tak, aby se s ním nemusela potkávat. Když se zadařilo, neviděla ho celé týdny, v tom horším případě se s ním minula na chodbě nebo při dozoru na školních prostranstvích. Výjimkou byly jen pravidelné měsíční porady učitelského sboru. Pokaždé ji svazoval vnitřní pocit nejistoty a provinění, který vůči němu cítila. Nechtěla mu ublížit, chtěla jen... Co vlastně chtěla?

Zpočátku měla nutkavou potřebu vědět, proč odmítá přítomnost žen. Při následujících dvou setkáních cítila narůstající vzrušení z jeho společnosti. Imponoval jí a... přitahoval. Měla dostatek času na přemýšlení, aby si to uvědomila. Často přemítala, kdy se to stalo. Co bylo tím spouštěcím mechanismem, jež jí sepnul v hlavě a označil Severuse Snapea za ideální protějšek? Nebyla si jistá, ale na tom přeci nezáleželo. Na čem záleželo, byl fakt, že zcela zjevně nezáleželo jemu na ní. To se vzhledem k okolnostem jevilo jako očividné a bylo to vskutku frustrující.

Neměla mu za zlé, jak se k ní zachoval, přesto nepřestávala mít nutkavou potřebu uvést vše na pravou míru. Musela to udělat už v rámci zachování si vlastní důstojnosti. Neskutečně ji ponižovalo, když si myslel, že byla jen loutkou ve skvělém nápadu Harryho a Rona. Nic takového přeci nebyla pravda! Ale jak mu to říct? Už jen fakt, že by se k němu měla přiblížit a oslovit ho, v sobě skrýval možnost pikantní kletby mezi oči. Nebyla strašpytel, to snad ani po tom všem, co prožila v honbě za viteály nebylo možné, přesto ji svazoval respekt, který k tomu muži cítila. A tak se její záměr přesouval ze dnů na týdny, z týdnů na měsíce až se přehoupl kalendářní rok.

Vánoční prázdniny strávila doma s rodiči, kde měla spoustu času na ujasnění si priorit a cílů. S tím jí nevědomky pomohla i matka, která byla dostatečně všímavá na to, aby poznala, že je její dcera myšlenkami někde jinde, či snad dokonce s někým jiným.

Hermiono, co se stalo? Máme o tebe starost, už třetí den jsi duchem nepřítomná. To se pořád trápíš kvůli Richardovi?“ zajímala se starostlivě.

Ne, mami,“ zavrtěla hlavou. „Víš, já... asi jsem se zamilovala,“ prohlásila rozpačitě, sama překvapená tím, co právě vyslovila.

Ale to je přeci báječné!“ zaradovala se Jean Grangerová.

To si právě nemyslím,“ odvětila Hermiona zamyšleně a skousla si ret.

Ale já ano!“ ubezpečovala ji matka. „Žádný mladík snad nemůže být horší než ten nafoukaný, egoistický a sebestředný Richard!“ prohlásila rezolutně. „No moc na mě nekoukej,“ ohradila se, jakmile si všimla dceřina nesouhlasného výrazu, „myslím to vážně. Víš moc dobře, že mně ani tatínkovi se nelíbil.“

Jo, a proto jsem si jistá, že ani tenhle se vám líbit nebude. Už proto, že do mladíka má hodně daleko,“ ušklíbla se ironicky.

Tak je starší, co je na tom? Starší muži jsou vždycky lepšími partnery. Jsou zkušenější, tolerantnější a ví, co chtějí. Kdyby to tak nebylo, nevzala bych si tvého otce,“ uculila se starší žena.

Mami, jenže já tu nemluvím o věkovém rozdílu pěti let, ale skoro dvaceti!“

Paní Grangerová našpulila pusu a zamyslela se. Chvíli upřeně pozorovala svou dceru, načež z ní vypadlo něco, v co by Hermiona nikdy nedoufala.

Tatínkovi se to asi líbit nebude, ale jestli umí hrát šachy, tak by ho mohl skousnout. A mé priority znáš,“ mrkla na ni.

No, to je další věc, mami. Jeho zuby rozhodně nejsou jako z reklamy na mezizubní kartáček. Jenže zase nemůžeš lidi posuzovat jen podle toho, jaké mají zuby!“ vychrlila mladá čarodějka rychle, ještě před tím, než jí matka stihla cokoliv namítnout.

Jean sklouzla pohledem na sepjaté ruce a chvíli studovala své pěstěné nehty. Když zrak upřela znovu na svou dceru, v očích jí hrálo téměř pobavení z toho, jak bránila chrup pro ni zatím neznámého muže. Povzbudivě se usmála.

Pokud ho miluješ, tak není co řešit.“

Já jeho asi jo, jen s ním to bude trochu horší,“ povzdychla si mladá žena.

Tak to ho nejspíš budeš muset přesvědčit o opaku. A neboj, s tím jeho chrupem už něco uděláme,“ mrkla na ni spiklenecky. Její poznámka na závěr nabyla zamýšleného cíle a tak zanechala rozesmátou dceru v pokoji jejím úvahám a vydala se do kuchyně udělat večeři.

Závěr, k němuž Hermiona díky tomu všemu došla, se zdál šílený, ale vzdát se ho nehodlala. Už couvala moc dlouho. Bylo na čase zase udělat krok kupředu. Vždyť co může být snazšího, než popřát Severusovi Snapeovi k narozeninám, že.

***

Od onoho posledního prázdninového dne měl kýžený klid. Nová kolegyně si vzala jeho požadavky k srdci a jak si mohl všimnout, dělala všechno, jen aby se mu vyhnula. Ovšem některá náhodná setkání ovlivnit nemohla, a tak se u toho alespoň tvářila maximálně provinile. Nebyl si jistý, zda chce uvěřit tomu, že svého činu lituje. Bylo mnohem snazší mít ji zařazenou do škatulky nepřátel a nenamlouvat si další zbytečné nesmysly.

Klid mu sice dala samotná slečna Grangerová, ale ne myšlenky na ni. Kdykoliv ji zahlédl, vybavily se mu horké rty a sladké řeči, jimiž ho potřikrát krmila. Už to bylo déle než tři měsíce a on stále nemohl zapomenout. Ať se pokoušel zaměstnat svou mysl čímkoliv, na povrch pokaždé vypluly vzpomínky na ni. A na náladě mu nepřispěla ani nezacelená rána na zápěstí po posledním řezu. Kdyby alespoň mohl použít na zacelení kouzlo... Ale to bylo zbytečné. Na rány způsobené iridiovou čepelí kouzla nezabírala. A iridium zase bylo jediným materiálem, který z neposkvrněné krve nebral přirozenou magii této tekutiny. Nezbývalo než se spolehnout na obvaz a dopřát ráně dostatek času.

A právě čas posunul rok do zimního období, které ze srdce nesnášel. Přinášelo s sebou totiž Vánoční svátky, s tím spojené oslavy Nového roku a celou tuhle maškarádu zakončoval devátý leden a Brumbálovy stupidní dárky k jeho narozeninám.

S povzdechem ulehl do postele a nedbale se přikryl lehkou pokrývkou. Už zbývalo přečkat jen ten zítřejší lednový den s pořadovým číslem devět a bude mít zase na rok pokoj. Usínal s pocitem, že to bude snadné, zvlášť když má být neděle a on nemusí ze svých komnat vystrčit ani nos.

Michelle_Flamelova

29.08.2017 00:14:26

109.105.39.19

Reagovat

Smazat

No sláva, konečně se odhodlala k nějakému činu... vždyť se oba jen trápí.. smiley

<:3 )~~~

Eve

17.07.2011 16:36:14

88.103.150.155

Reagovat

Smazat

Ještěže to Hermiona nevzdává. A Severus se má asi o svých narozeninách rozhodně na co těšit smiley

elulinek

26.06.2011 13:37:35

79.170.249.2

Reagovat

Smazat

Hermo, do něj! Do kluka! nestyď se


Vskutku frustrující. Očividně. Ale to se změní. Rozhodně. Věř mi, já už četla příštích pár kapitol


Jak mu to říct? Herma, naštvanýmu Severusovi? To se neptáš té pravé teda


Ano, maminky umí zázraky. Hlavně když to nečekáš. Dobré i špatné


Tyjo ale ten rozhovor Hermiony s mámou se mi nelíbí. Máš to napsaný moc rychle mi přijde. Dle mě by se Hermiona trochu víc bránila a škubala nebo dělala aspoň pauzy na zamyšlení


Hermiono! Do něj! Jen mu popřej, hošanovi!


Mysli na Hermionu, Severusi, jen na ni mysli. Dobře děláš, chalane.


Severusi, nikam nos nestrkej, já jdu na další kapitolu, a beru sebou Hermionu


Výborně, skvěle, úžasně


Působivé smiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...

Chavelierka

03.06.2011 12:46:53

188.75.133.226

Reagovat

Smazat

wixie, to by si nám neudělala, abychim si krásně nezaposkvrnili smiley

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ach, svět mi připomíná čokoládu, hořký a tvrdý v lákavém balení. Když budu trpělivá, na patře vzadu mne sladkou chutí po čase odmění. - Strašlivá podívaná, Čokoláda

wixie

02.06.2011 16:21:36

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

chavy, jsi si nějaká jistá, že k poskvrnění vůbec dojdesmileysmiley

Chavelierka

02.06.2011 15:29:45

90.176.60.97

Reagovat

Smazat

Agnesko, já si myslím, že až ho Hermiona poskvrní, bude mít ministr po žížalkách a Severus bude nahranej smiley

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ach, svět mi připomíná čokoládu, hořký a tvrdý v lákavém balení. Když budu trpělivá, na patře vzadu mne sladkou chutí po čase odmění. - Strašlivá podívaná, Čokoláda

Agneska

02.06.2011 12:42:18

212.71.154.16

Reagovat

Smazat

Téda, i já se nemůžu dočkat, jakou roli v tom bude hrát ta neposkvrněná krev, ale určitě hodně důležitou. Je to zajímavá povídka, plná takových nečekaných rozhodnutí... Těším se, jak Snape zareaguje a jestli mu Mia dá nějaký dárek. smiley

Suzanne

30.05.2011 21:30:48

78.45.89.124

Reagovat

Smazat

Povídka je každou kapitolou lepší a lepší! Přiznám se, že mě nikdy nenapadlo zapřemýšlet nad hypotetickou situací, kdy by Hermiona svým rodičům zubařům představila Snapea s křivýma, žlutýma zubama:) To, že Severus nemusí vystrčit ze svých pokojů ani nos neznamená, že někoho ho nestrčí k němu:) Strašně se těším na pokračování, tak nás prosím nenech čekat moc dlouho. A taky jsem zvědavá, co jsi to vymyslela s tou neposkvrněnou krví...

Susan

30.05.2011 10:38:09

78.156.128.58

Reagovat

Smazat

Pěkná kapitolka. Je jasné že Severus klidný narozeniny mít nebude a i když si bude říkat že ho to štve my dobře víme že kecá sám sobě :-)


Koukněte se někdo ke mně díky moooc :-)


http://susansullivan396.blog.cz/

Nade

29.05.2011 22:04:11

89.103.23.110

Reagovat

Smazat

Hermiono, už je čas zakročit. Severus se chtě nechtě dusí ve vlastní šťávě (fantazii) a tak je třeba zase ho trochu nadzvedenout.smiley



eggy

29.05.2011 19:37:51

95.103.86.25

Reagovat

Smazat

super kapitola :) zlepsila mi den... ale podla mna vsetci co sa naucili takto utinat konce... tých by mali hodit do horucich pekiel fanfictionický....

diana

29.05.2011 14:28:26

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

Hééééj :D souhlasím s Bleskem takhle to utnout tytytyty:D

Blesk

29.05.2011 13:11:46

78.102.43.39

Reagovat

Smazat

No héééééééééééj, takhle nám to pěkně rozjedeš a potom konec? A zvlášť teď, kdy jako vysokoškolák zkoušený "testy dospělosti" budeš přidávat až Merlin ví kde? smiley (Já mám co říkat, já vím smiley). Jinak kapitolka super, hlavně ten konec se Severusem se mi moc líbil. Jak říká, že mu Grangerová dala pokoj, ale myšlenky na něho ne. Moc moc pěkné. A ta další kapitola... doufám, že to bude bonbonek smiley

Liza

29.05.2011 13:09:59

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

Jé další kapitola a moc se povedla:)

Fialka

29.05.2011 12:32:59

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

smiley mláásk těším se jak mu pujde Herm popřát:)

suzi

29.05.2011 11:10:43

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

tahle povídka je moc pěkna:) a zajímává

leana

29.05.2011 10:30:20

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

jéé další kapča honem další

Kika

28.05.2011 22:52:07

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

nádherná kapitola

GwenLoguir

28.05.2011 15:44:27

88.212.37.120

Reagovat

Smazat

Sladký Severus... Držíme palce dievčaťú - a tebe práve tak.

Kača

28.05.2011 14:21:20

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

:) moc hezke



Chavelierka

28.05.2011 14:01:20

188.75.133.226

Reagovat

Smazat

Taky jsem nikdy nepochopila, proč jí říkaj zkouška dospělosti, když dospělost je rozhodně někde jinde. Přiznávám se, je to už nějaký pátek, co mám maturu a dospělost stále nikde :D




Vysvětlit něco chlapovi, je jako jít na medvěda holýma rukama. Nejlíp by udělala, přivázat ho k posteli a natlouct mu to do hlavy. Hmmm, přivázaný Severus, plně v mé moci, hmmm. Právě jsem se zbavila posledních částeček zdravého rozumu :D:D:D


Ale no tak, Severus stále vyhrožuje, ale nekouše. On jen žužlá ;) :D


Když se zadařilo? To myxslí vážně? Snad když byl nejhorší den mého (vlastně jejího) života :D


Chtěla se mu dostat pod knoflíčky, to víme všechny :D:D


Co bylo tím spouštěcím mechanismem? Já to prásknu, můžu? Byla to wixie :D:D


Záleželo, nezáleželo, s tím si podnikavá dívka Hermiona Grangerova dozajisté hravě poradí, případně dodám návod. Bude plný pout, biče a… vřelých slov :D:D


Ale jak mu to říct? Já bych to zkusila z úst do úst ;)


Pikantní to bude, ale kletba rozhodně ne :D


Jo rodiče, úžasná instituce ;)


Richard, já úplně zapomněla, že tam něco takového jména bylo :D:D že nám ho tam pro zpestření ještě šoupneš? :D


Za to Severuse budete přímo milovat :D:D


Tatínkům se vždycky nápadníci dcer nelíbí, však on si zvykne ;)


Co máte proti dokonalému žlutému chrupu našeho mistra? Nekouří, kafe jen zřídka, čaj nesnáší, takže to bude lektvarem :D


„Pokud ho miluješ, tak není co řešit.“ A vytáhla kanistr kofoly :D:D dokonalá věta :D:D


Já si tak představuju, jak Severuse strká tchýně do zubařského křesla :D:D Kdo by mohl víc nadávat na tchýně? :D:D


A nejen jí já jsem taky rozesmátá jak ředkvička na hnojišti :D:D


To bych si šla snad raději pohladit Norberta, než přát Severusovi :D:D:D


A tomu říká klid? Zbabělec :D


Heleme se kdo se nám tu trápí :D


Některé rány se hold špatně hojí.


On bude vypadat jak sebevrah, teď mi to došlo :D:D Kuli Hermioně skáče z astronomické věže :D:D


Ten je tak naivní, krása :D


Nevystrkávej, my si tě užijem i ve sklepení ;)




Wixie, jako vždy bomba zabalená v celofánku. Tak mě mrzí, že nemůžeš přidávat častěji. Přeju hodně úspěchů při zkouškách. Hlavně při nich nepotkat Severuse.


smiley

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ach, svět mi připomíná čokoládu, hořký a tvrdý v lákavém balení. Když budu trpělivá, na patře vzadu mne sladkou chutí po čase odmění. - Strašlivá podívaná, Čokoláda

Radka

28.05.2011 13:06:45

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

moc pěkná kapitolka:)

uršula

28.05.2011 12:47:46

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

moc hezká kapitola

Carmelka

28.05.2011 11:57:27

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

při sobotě hned odpoledne si mi udělala velikánskou radost:) povedené děkuji!

Anet

28.05.2011 11:47:27

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

jééé prosím další další další:D ne vážně moc hezká kapitola a velmi zajímavá povídka:) a přeju hodně štěstí ke zkouškám určitě to zmákneš:)

Greta

28.05.2011 11:07:21

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

Super kapča

Peta

28.05.2011 11:04:25

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

ty brdo.. jsem zvědava co řekne Sevííík na přání:)

trdélo

28.05.2011 11:03:50

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

skvělá kapitola, přeji hodně štěstí při zkouškách taky mám zkouškové období už mam dvě zkoušky zasebou čeká mě ještě fyzika a chemie.. pfff.. ale tohle mi vždycky zlepší náladu tak,že moc děkuji:)

Majaa

28.05.2011 11:03:13

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

super kapitola!!!

Dobi

28.05.2011 11:02:49

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

:D ach ták ne celý rok! Taky jsem to pochopila jinak:D omlouvám se dělame ti v tom zmatky bobe:D


Jinak kapitola samozřejmě moc uzasná zuby mě dostali:D jeste ze Alan nemá žluté zuby:D



Kája

28.05.2011 10:18:35

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

rozhovor s maminkou mě dostal:D:D mě by žlute zuby asi vadili:D jinak uzasne:)

Šárka

28.05.2011 10:15:58

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

krásna kapitola.. rok? Ty brdo.. teěším se na další kapitolku

deniska

28.05.2011 10:12:07

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

žluté zuby?:D Určitě ne!:D Nádherna kapča

Zuzana

28.05.2011 01:16:52

95.103.30.91

Reagovat

Smazat

Tak už prešiel celý rok hmmsmiley ako to mohla Hermiona vydržať? Som rada, že sa konečne rozhodla vyriešiť to. Len škoda, že to nebolo v tejto kapitole a určite to nedopadne dobre ani keď mu pôjde zablahoželať. Strááášne netrpezlivo budem čakať na pokračovanie. Wixie, prajem veľa šťastia pri skúškach. Dúfam, že sa zadaria a budeš sa venovať Severusovi a Jedinej. Tento príbeh sa mi strašne páči.

ZJTrane

ricky

28.05.2011 00:16:28

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

jupííí, další kapča ja si na další ráda počkám aspon se budu mit na co těšit

pampeliška

28.05.2011 00:16:05

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

moc hezky napsáno

olga

28.05.2011 00:15:55

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

velmi zajímava kapitola budu se těšit na další:)

Michelle_Flamelova

27.05.2011 23:41:37

83.240.107.196

Reagovat

Smazat

jo a držím palce na všechny zkoušky, já už mám naštestí všechno dostudováno a teď už mě zkouší jenom sama dospělost.. někdy si ale myslím, že nejen že nedorazila po matuře, ale ani po 30ctce smiley

<:3 )~~~

Michelle_Flamelova

27.05.2011 23:39:44

83.240.107.196

Reagovat

Smazat

no to né, Mia se mu chystá popřát a ty jdeš dělta zkoušky smileysmileysmileysmileysmiley


to bude zase mučení, polezu sem každý den (což ostatně dělám skoro pořád) a budu vyhlížět pokráčko.. snad mě nebudeš trýznit dlouho O:-)




jinak super kapitolka, jsem ráda, že to oba vidí stejně, jen jsem zvědavá, kdy si to konečně uvědomí smiley

<:3 )~~~

paja

27.05.2011 23:39:38

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

smileysuuuper



nadin

27.05.2011 23:34:23

95.102.217.28

Reagovat

Smazat

Ja za to fakt nemôžem!!!


Skrátka, moje asociácie sa rozbehli úplne iným smerom, než by kto čakal.(Sama som šokovaná!) A mlátim sa smiechom kdesi pod stolom, otieram si slzy a zabudnuté pavučiny a dúfam, že ma wixie neprekľaje...


"Keď ho miluješ, nie je čo riešiť!" povedala pani Grangerová a vzala do ruky zubársku vŕtačku, "a tie žahnuté žuby dohora pekne obrúsime!"


"Mami, skvelý nápad!" potešila sa jej nešťastne zamilovaná dcéra, "Ak vydržím nepapať, zo Severusa bude zlatý netopier!"


"Ale ja nemusím!" zaškľabila sa nadin, "Ja už ho vidím!"smileysmileysmiley


wixie, úžasne skvelá kapitolka! Iba sa ospravedlňujem za moju bláznivú fantáziu a deviantné asociácie!smileysmileysmileysmileysmiley

*Neboj sa robiť to čo nevieš - pamätaj, Archu postavil amatér a Titanic profesionáli.

koketka

27.05.2011 23:14:35

81.90.169.3

Reagovat

Smazat

No to je paráda. Chápu, že v době zkouškového není žádný čas na víc. Ale až to bude, tak se budu moc a moc těšit.


Umíš řádně napínat.

zuzule

27.05.2011 22:58:45

90.178.30.52

Reagovat

Smazat

Móc povedenej rozhovor s matkou. smiley Skvělý, díky!

Elza

27.05.2011 21:07:40

89.203.192.194

Reagovat

Smazat

Ha! Chlapí! Už ji tu máme! (U nás v podpalubí.)


Dobré... divím se, že mu neposlal něco k Vánocům... nebo vůbec vysvětlení poštou... oba jsou takoví knihomolové... smiley Ale pokud bude osobní vloupání do Mistrových komnat... kdo jsem já, abych si stěžovala?!? smileysmileysmiley

Chavelierka

27.05.2011 20:48:55

90.176.60.97

Reagovat

Smazat

Krásná kapča a zítra ti jí i okomentuju, slibuju smiley

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ach, svět mi připomíná čokoládu, hořký a tvrdý v lákavém balení. Když budu trpělivá, na patře vzadu mne sladkou chutí po čase odmění. - Strašlivá podívaná, Čokoláda





Žádné komentáře:

Okomentovat