neděle 3. března 2024

2. Sobota

Jak jsem slíbila, přidávám další kapitolu. Změnila jsem i název povídky, který je sice jednoduchý, ale myslím si, že tak prostá povídka si nic jiného nezaslouží :)
Kapitolu věnuji Nadin, Saře, elu, Chavelierce a Zuzance (ZJTrane), které aktivně zatínaly pěsti :)
Zároveň děkuji Saře za poskytnutí rad týkajících se této kapitoly.


Následujícího rána se Severus probudil s vcelku dobrou náladou. Věděl, že má vše přichystané a naplánované do nejmenšího detailu a s ničím si nemusí dělat starosti. A to ho uklidňovalo.

V klidu vstal, dal si ranní sprchu a uvařil si kávu. Chvilku, kdy káva chladla na teplotu možnou k pozření, využil k oblékání.

Zvolil mudlovské oblečení v podobě černého slušivého ale při tom ležérního obleku. Doplnil ho sněhobílou košilí a koženým páskem se stříbrnou sponou. Kravatu vynechal, nechtěl, aby jeho oblečení působilo příliš strojeně. Na toho, za koho se chtěl vydávat, to bohatě stačilo.

Beze spěchu si vypil svou kávu, posnídal a stačil prolistovat i denní tisk. Pak několika mávnutími hůlkou uvedl svou kuchyni do původního stavu. Přehodil si přes ramena lehký kabát, protože ač se jaro probouzelo, dny bývaly stále chladné. Aby působil důvěryhodně, opatřil si i diplomatický kufřík, který si teď vzal a konečně opustil své komnaty.

Byl rád, že nepotkal mnoho studentů. Většina jich byla v Prasinkách a těch několik hňupů, kteří na něj koukali jako na zjevení, minul bez povšimnutí. S tichým puf se pak o několik minut později objevil v jedné z postranních uliček Londýna. Naposledy urovnal límec svého kabátu a sebevědomě vyšel na rušnou avenue.

Když došel před podnik, který si již dříve vytipoval, odevzdaně se podíval na svítící ceduli, oznamující všem příchozím, že se právě ocitají před agenturou Bílý lotos.

Zhluboka se nadechl, nasadil pokud možno co nejvíce přívětivý výraz na své tváři a odhodlaně vstoupil do podniku.

Žena, která seděla za prostorným stolem, zvedla svůj pohled k nově příchozímu a neubránila se hodnotícímu pohledu. Když shledala zákazníka dostatečně movitým a solidním, s úsměvem na tváři se zvedla a rozešla se k němu.

Dobrý den,“ usmála se mile, „mohu Vám s něčím pomoci, nebo již máte konkrétní požadavek?“

Dobrý den. Ano, řekněme, že mám konkrétní požadavek,“ oplatil jí zdvořilý úsměv.

Žena mu pokynula, aby se posadil a sama si sedla na své původní místo.

Přítel mi Vás doporučil a já bych měl zájem o služby Vaší agentury,“ začal Severus a pokračoval, „rád bych si u Vás zaplatil společnici.“

Ano, proto jsme tady. Náš klient, náš pán. Řekněte mi, prosím, něco o sobě.“

Jsem poměrně dost zaměstnaný finančník. V pondělí bych měl odjet na několikadenní kongres a bylo by vhodné, abych tam nepřijel sám. Bohužel se žádná vhodná žena v mém okolí nenachází, proto jsem se obrátil na Vás,“ vyložil stručně svou situaci.

Ano, tak v tom případě jste tu správně. Samozřejmě by bylo bývalo lepší, kdybyste dorazil dříve, ale i tak pro Vás uděláme, co je v našich silách. Pro začátek mi povězte, jaké nároky na naši pracovnici máte? Jde mi zejména o to, co od ní budete očekávat. Vzhledem k tomu, že nabízíme i sexuální služby a ne všechny naše společnice toto umožňují, je potřeba nejprve stanovit základní kritéria, podle kterých si pak vyberete tu ženu, která Vám bude nejlépe vyhovovat.“

Severus se škrobeně zasmál.

Sexuální služby rozhodně vyžadovat nebudu. Jde mi čistě o dámský doprovod. Bohužel nemůžu zajistit dva pokoje, ale i tak se mohu zaručit, že k žádnému kontaktu nedojde. Veškeré výlohy na dopravu, ubytování, stravu a ostatní její potřeby, samozřejmě hradím já. Co se týče mých požadavků, jde mi hlavně o inteligenci, sečtělost a umění chovat se ve společnosti. Jiné požadavky na ni nemám. Ale samozřejmě je tu také otázka, zda dívky poskytujete i na delší dobu?“ zeptal se Severus na otázku, která ho zatím trápila nejvíc.

Vaše požadavky jsou velmi rozumné, pane-“

John Clawis.“

-pane Clawisi. V tomto by problém být neměl. Pracuje u nás spousta dívek, které studují vysokou školu a jejich chování je na úrovni. Ale jak jste podotkl, problém by mohla být doba. Většina klientů si najímá společníky či společnice pouze na několik hodin, ať už za účelem intimností nebo třeba podnikových večeří a podobně. Pak tu jsou klienti, kteří požadují doprovod na víkendové akce. Bohužel se tu najdou i klienti, kteří se domnívají, že jsme seznamovací agentura, což je, jak jistě chápete,“ věnovala Severusovi zkoumavý pohled, „nesmysl. Samozřejmě jsme tu měli i klienty, kteří žádali poskytování našich služeb na delší dobu. Vše závisí jen a jen na domluvě. Na jakou dobu byste potřeboval využít naše služby? Respektive služby společnice?“

Abych vás ještě jednou ujistil, opravdu mi nejde o seznámení ani o nějaké intimní potěšení. Jak jsem říkal, čeká mě kongres. Začíná v pondělí a končí v sobotu. Takže na tuto dobu bych potřeboval vaše služby,“ dokončil a přehodil si nohu přes nohu.

To je tedy šest dní, to je vskutku docela dlouhá doba. V takovýchto, ale samozřejmě i jiných případech doporučujeme a dokonce trváme na předchozí informativní schůzce naší zaměstnankyně s klientem.“

Tomu se samozřejmě vůbec nebráním,“ odvětil Severus klidně a spojil konečky svých prstů k sobě do tvaru stříšky.

Dobrá, tak v tom případě už máme skoro jasno. Jen mi ještě řekněte, zda máte nějaké konkrétní požadavky na vzhled společnice?“

Ne,“ odpověděl prostě Severus.

Výborně! Takže já Vás poprosím o občanský průkaz a předpokládám, pokud jste se u svého přítele informoval, budete s sebou mít i výpis z trestního rejstříku. Tady jsou katalogy našich společnic, které vyhovují vašim požadavkům. Prosím, prohlédněte si je.“

Severus kývl na znamení souhlasu a vytáhl ze svého kufříku potřebné doklady. V momentě, kdy otáčel první list zmíněného katalogu, žena naproti němu si vzpomněla, že něco opomněla.

Promiňte, že Vás ještě vyrušuji, ale zapomněla jsem se zmínit o ceně našich služeb. Možná právě proto, že většina našich klientů se právě na toto ptá jako na první věc,“ zatvářila se omluvně.

Jistě, chápu,“ potvrdil Severus. „Cenu jsme sice opomenuli, ale jsem si jistý, že já skousnu jakoukoliv částku. Událost, která mě čeká, je pro mě opravdu důležitá, takže peníze jdou v tomto případě stranou. Platit budu samozřejmě předem a hotově, takže bude pro nás oba nejlepší, kdybychom se vyrovnali okamžitě,“ ujistil ji tak nepřímo o faktu, že je víc než bohatý.

Jsem ráda, že jste mě pochopil. Většinou si účtujeme 35 liber na hodinu, pokud se jedná o hodinové záležitosti bez sexu. Co se týče víkendů, cena se pohybuje od 750 liber. Vy požadujete šest celých dní, takže předpokládejte cenu od tří a půl tisíc liber výše. Musíte pochopit, že tato cena odpovídá tomu, že Vám bude společnice k dispozici čtyřiadvacet hodin denně a-“ snažila se omluvit žena tak vysokou částku svými argumenty.

Severus neurčitě mávl rukou, aby ji umlčel.

Naprosto Vás chápu,“ potvrdil, že rozumí. „A jak jsem již říkal, na penězích mi nezáleží. Říkala jste tři a půl tisíce? Domnívám se, že jste do toho zapomněla započítat i tu informativní schůzku a samozřejmě i dobu, kterou mi právě poskytujete, tak já navrhuji zaokrouhlit to na čtyři tisíce a dál se o tom nebavit. Já jsem velmi vděčný za rychlost, s jakou celá transakce probíhá a opravdu si vážím vaší přívětivosti,“ zakončil Severus a mírně nadzvedl obočí v očekávané reakci.

A ta vskutku přišla.

Žena nevěřícně pootevřela ústa a vykulila na Severuse oči.

To myslíte vážně?“ dostala ze sebe nakonec zaskočeně.

Jsem finančník, o penězích nikdy nežertuji,“ ujistil ji a přidal uklidňující úsměv.

V tom případě připravím potřebné podklady a už Vás nebudu rušit od výběru.“

Skvělé, děkuji,“ odvětil a sklonil svůj zrak k fotografiím dívčích tváří.

Těch několik dívek prohlédl poměrně rychle a upřímně se zděsil. Nejstarší typoval na devětadvacet. Ale když už do toho šel, musí to dotáhnout do konce.

Posunkem si vyžádal pozornost ženy, která vyplňovala nějaké dokumenty.

Máte vybráno?“ otázala se mile.

Ano, zaujala mě tato dívka,“ ukázal na dívku, kterou typoval na nejstarší.

Výborně. To je Ellen, je jí dvacet osm a vystudovala filozofii. Výborná volba,“ lichotila mu. „Vzhledem k časovému deficitu bude nutné uspořádat informativní schůzku již zítra. Já Ellen ještě dnes kontaktuji a vše domluvím. Bude se Vám to hodit zítra zhruba kolem osmé ráno? Neobtěžovala bych Vás tak brzy, ale je opravdu nutné na všem se dohodnout a nic nezanedbat.“

Souhlasím, zítra v osm. Otázkou zůstává kde?“ naznačil jí, že mu nesdělila to hlavní.

Ach, ano, co takhle kavárna Chock na Beary Street?“

Budu tam, jen mě zajímá, zda mám očekávat nějaké poznávací znamení?“

Vzhledem k tomu, že respektujeme anonymitu našich klientů, tak ze strany klienta nějaký druh poznávacího prvku nepožadujeme. Zajišťuje to tak možnost na poslední chvíli ještě z transakce vycouvat. Naopak Vy jste dívku viděl na fotce a bezpečně ji poznáte podle bílého šátku, který bude mít uvázaný kolem zápěstí. To jsou naše opatření, když to řeknu takto.“

Tak to je skvělé. Naprosto mi to vyhovuje.“

To jsem ráda, takže pokud již nemáte žádné otázky, poprosím Vás o podpis a úhradu poloviny smluvené částky.“

Poloviny?“

Ano, to kdyby se něco stalo, nebo-“

Nic se nestane,“ ujistil ji Severus a vyskládal před ni čtyři tisíce liber. Pak se jedním tahem podepsal, vzal si „své“ doklady a se zdvořilou úklonou opustil agenturu Bílý lotos.

První část plánu proběhla více méně podle jeho představ. Teď už stačilo jen zítra bezchybně provést sérii paměťových kouzel a mohl v pondělí bez obav přijít na zahajovací večírek kongresu lektvaristů s dámou po svém boku.

Žádné komentáře:

Okomentovat