neděle 3. března 2024

Část první - Setkání

Krátká povídka věnovaná drahé Chavince za pomoc v boji se svéhlavým Wordem. Díky! Bez Tebe bych to fakt asi "nedala". Jsi zlato! ♥

Beta: Claire

Varování: pairing Ginny Weasleová/Severus Snape - na těchto stránkách poprvé a pravděpodobně naposledy :-)

Část první - Setkání

Nesnášel, když musel dělat dozor té drzé havěti při výletech do Prasinek. A už vůbec nesnášel, když to bylo v zimě a on musel hledat teplý úkryt v některém ze všudypřítomných obchůdků.

Zachmuřeně otevřel dveře místního knihkupectví, zaskřípal zuby, když mu nad hlavou cinknul zvonek. Rozmrzele si smetl poprašek sněhu z ramen a rozhlédl se po malém prostoru s přeplněnými regály knih od kouzelnických, ale i mudlovských autorů.

Nestačil pohledem přejet po celé místnosti, protože ho upoutalo něco tak povědomě bolestného, až měl pocit, že zamrzl na místě. Bylo to jako by se mu před očima… ne, nemohl říct setmělo. Tohle byl ten nejohnivější západ slunce, jaký kdy viděl. Rudé vlasy ve velkých vlnách spočívající klidně na zádech své majitelky, postávající u zadní police, mu vyrazily dech a bolestně ho bodlo u srdce. Věděl, že to nemohla být ona. A přesto si dovolil ten luxus na moment uvěřit... A pak se otočila, čímž dokonale zrušila kouzlo okamžiku, které ho pohltilo.

Výraz prozření na jeho tváři vystřídalo opovržení říznuté chladnou přezíravostí. Weasleyová Ginevra, nejmladší z klanu ryšavců. Taky mu to mohlo dojít dřív. Nevšimla si ho hned, ale bohužel pro něj se nestačil vypařit mezi regály dostatečně rychle.

Překvapení v jejím obličeji se změnilo na cosi, co nedokázal identifikovat, ale ještě víc se zamračil, když se na něj zářivě usmála. Nebyl tu nikomu pro smích, a pokud ji o tom bude muset přesvědčit, prosím.

Přimhouřenýma očima sledoval, jak k němu popošla o pár kroků blíž, připraven zarazit jakoukoliv podlost, kterou tihle Weasleyovi prostě měli v krvi, v jejím nejprostším zárodku.

„Dobré dopoledne, pane profesore!" pozdravila ho hlasitě a vycenila na něj chrup, kterému k dokonalosti mnoho nechybělo.

„Když to říkáte," odtušil ironicky, ale nebylo na ní znát, že by se jí to dotklo nebo si tím lámala hlavu.

„Nemyslela bych, že tu na vás narazím," zkoušela ho nenápadně rozmluvit a nadhodila si právě zakoupenou knihu, kterou držela v objetí paží na svých prsou.

Odfrkl si. Na tohle opravdu neměl náladu - konverzovat tu s holkou, za kterou se před... rychle počítal... pěti lety zavřely brány Bradavic a která by se najednou chtěla přátelíčkovat nebo minimálně provozovat zdvořilostní konverzace? A zdvořile ji upozornit, že v jejím případě by se nic nezměnilo, i kdyby myslela... jen naprostá ztráta času.

Přezíravě ji sjel od hlavy až k patě a jeho pohled ze zvyku setrval na titulu knihy v jejím držení. 69 způsobů jak uspokojit muže. Vzhledem k lascivní doprovodné ilustraci na obálce knihy bylo okamžitě patrné, o jakém uspokojování bude kniha referovat. Potlačil pozvednutí obočí a napadlo ho, že ten Potterovic spratek si v následujících dnech užije, pokud jsou tihle dva stále spolu a nedivil by se tomu. Na škole působily kompatibilnějším dojmem než šroubek a matka, nehledě na to, jak se po sobě neustále plazili. Ale dost už, nad čím to přemýšlí? Kazit si den, ještě ani pořádně nezačal...

Všimla si, na co se dívá, ale nenapadlo ji ani zčervenat rozpaky. Naopak mu oplatila upřený pohled, pravda, musela dost zaklonit hlavu, a vyzývavě si skousla spodní ret. Merline, ta dnešní mládež byla čím dál drzejší, napadlo ho.

„Tu knížku jsem koupila kamarádce," usmála se.

To ho zase vytočilo. „Vypadám snad, jako bych se o to zajímal?" vyštěkl

Pokrčila rameny. „Podle doby, jakou jste ten název studoval, vás to zaujalo a soudím, že každý normální chlap by hned uvažoval nad tím, že můj partner má setsakramentské štěstí, když čtu obdobnou literaturu," objasnila svůj názor.

Teď opravdu nevěděl, zda se urazit, nebo ji rovnou vykázat do patřičných míst. Nakonec se rozhodl řídit klasickým tvrzením o tom, že moudřejší ustoupí. A tak učinil. Doslova. Ustoupil o krok stranou rozhodnut nevěnovat jí už ani pohled.

„Ale asi si ji alespoň prolistuju," prohodila, když kolem ní beze slova procházel. „Škoda, že nemám na kom zkoušet..."

Drzá žába!

Ginny se neubránila škodolibému úšklebku, když za sebou zavřela dveře knihkupectví. Nikdy by si nepomyslela, že bude tak drzá na profesora. A ještě ke všemu Snapea! Zavrtěla nad svou prostořekostí hlavou a schovala koupenou knihu do tašky. Nerada by jí Hermioně darovala se zkrabatělými stránkami. Její úsměv se ještě víc roztáhl, když si uvědomila, že dobírat si Snapea je mnohem větší legrace, než dobírat si zabedněného Rona. U něj bylo na denním pořádku, když nepochopil její narážku, u Snapea se toho bát nemusela. A to se jí zalíbilo.



Chavelierka

05.02.2020 18:01:10

46.16.121.213

Reagovat

Smazat

Zas a pořád mě uchvacuje ohnivý západ slunce, to je prostě naprosto a jednoznačně dokonalé ;-) A že nemá Giny na kom zkoušet? No řekněme, že jeden objekt stojí před ní :D

Chavelierka

10.03.2014 19:34:26

188.75.133.228

Reagovat

Smazat

Se mi nechtělo přihlašovat, stejně už lezu tak, kde jsem zvěčněná :-D mě to tiž vždycky dostává to prohlášení na začátku. Prý nejspíš naposled :-D Budu zase muset něco provést (jsem přeci Vaše zlato ne?) a donutit jí obměnu v paringu :-D (paní ztratily se ti smaijlíci - a já umím jen toho usměvavýho :-D)

Vendi_Kacka

05.08.2013 12:36:04

88.103.98.132

Reagovat

Smazat

Tak dobře - už jsem tady - trvalo to, ale nálada na čtení si vzala dovolenousmiley


Hmm... všechno je jednou poprvé, Herma si odpočine a my co? no jásáme, protože na ni máme drobátko pifku - teda já rozhodněsmiley


Severus nerad nákupy? hele a zapluje ke knížkám - chlape, riskuješ! :D


chvilkové "dežaví", než to Ginny pokazila... vzpomínky jsou někdy sviňa, zrovna dneska se mi zdál takový sen... no nic, popojedemsmiley


Och - miluji jeho chladnou tvář! on má tak božský grimasy smiley


On nezná rozdíl mezi usmát se a smát se? No Severusi, styď se!


Krucipísek - tu knížku chci!smiley


šroubek a matka? nezvyklé přirovnání pro Severuse, o to více zábavné!


HO ho ho... tý jo - já miluju, když je takhle přirozeně přidrzlá - žádná puťka domácí!


Drzá žába! takhle to začíná :D


Ano - shodneme se na tom, že Severus je prostě výzva!


začíná to velice slibně - jdu hltat dál a velice děkuji autorce, že zaplula i do jiných vln - evidentně ti to svědčí, milá Wixie!smiley

wixie

14.07.2013 10:48:26

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

díky za komentíky :-) A Zuzko, ani nevíš, jak blízko jsi, když píšeš "...len nech ho dostane do pazúrov" smiley

Díky, holky!smiley

Zuzana

11.07.2013 19:05:54

95.103.232.75

Reagovat

Smazat

Chudák Severus :) je mi ľúto, že ešte stále vidí všade Lily. Malá potvora Giny ho ale asi veľmi rýchlo donúti na tú zradkyňu zabudnúť, len nech ho dostane do pazúrov:)

nadin

10.07.2013 21:29:16

95.103.248.185

Reagovat

Smazat

Páči sa mi nová poviedka:D:D

Akurát mi trošku prišlo smutno, keď Severus videl ryšavé vlasy a ...

Ginny je skutočne pekne drzá.

Wixie, teším sa na pokračovanie :Dsmiley

Chavelierka

10.07.2013 20:33:23

188.75.133.226

Reagovat

Smazat

Když si ho chtěla dobírat, měla mu říct, že je to pro Hermi a užívat si bude Ron, to by ho asi hodilo přímo pusou do sněhu :-D


On je prostě sladce protivně zahořklý :-D Když ty toho Severuse píšeš, že bych ho nejraději hodila na slamník :-D A už nikdy nechci slyšet, že neumíš psát Ginny, tady byla úplně skvělá :-D

Já ti děkuju, nečekala jsem, že to vážně napíšeš a už vůbec ne, že to bude taková bomba. Se zas budu culit celý týden :-D smileysmileysmiley

Chavelierka

10.07.2013 20:32:44

188.75.133.226

Reagovat

Smazat

Hamty hamty moje :-D

Lidi nevěřte jí to. Jsem z ní chtěla vymámit povídku, tak jsem dělala, že rozumím tomu, co dělám :-D

Naposledy? To se ještě podíváme…. :-D


To bylo excelentní :-D Já se směju ještě teď a některé perličky si musím zapamatovat :-D

Počítám, že to ti jako komentář nestačí, tak si jdu hrát na odpovědného komentujícícho.


Havěť úžasný slovo ve spojení se Severusem, úplně vidím, jak nás přirovnává ke škvorům :-D

Jednou by někdo mohl napsat, co snáší :-D To by byl krátký seznam :-D

Víš tou částí, kdy si všiml jejích vlasů, jsi mi vyrazila dech, to bylo tak… sugestivní

Nejohnivější západ slunce, to si musím pamatovat.

Autorka mu zákeřně přestavěla knihkupectví, aby se nemohl vypařit, tudíž ve snaze rychle zmizet se rozeběhl do míst, kde čekal uličku a v plné rychlosti políbil hranu regálu :-D

Ona se nesměje vám, ona se směje na vás, to je to nejnebezpečnější, vrrr :-D

Já četla připraven zarazit jakoukoliv blbost :-D a myslela jsem, že chceš říct, jakoukoliv blbost by chtěla vypustit z úst, takže jsem se blbosti ani nedivila, dokud jsem větu nedočetla :-D

Nemá chlapec o Weasleyových vysoké mínění :-D

Mnoho nechybělo? Takže něco přeci? Má mák mezi zuby? :-D

Když to říkáte :-D :-D :-D K tomu jsem si vzpomněla na ten otrávený výraz při podobné větě v Kdopak to mluví a sedí mi to na Seva ještě víc :-D

Tak zdvořilostní konverzaci přeskočíme a přejdeme rovnou k výměně tělních tekutin? :-D

I kdyby myslela :-D :-D :-D Já ho miluju, když je protivný :-D

Hmm 69? Tolik receptů na vybraná jídla? :-D

„Na škole působily kompatibilnějším dojmem než šroubek a matka, nehledě na to, jak se po sobě neustále plazili.“ Ta věta nemá chybu :-D :-D :-D

Přemýšlí nad tím, jak vyměnit role a pozice? :-D

Ta dnešní mládež :-D :-D :-D

Ta ho dokonale utřela :-D :-D

Pro Hermionu? Jsem si poprskala monitor :-D

Když si ho ch



Žádné komentáře:

Okomentovat