neděle 3. března 2024

23. Ztráta

Za chováním Hermiony v této kapitole si stojím. Některým to možná přijde až příliš dovedené do extrému, ale já si myslím, že to zase není tak nereálné.

Za konzultaci nutnou k sepsání kapitoly děkuji Sáře :-)

Za opravu a moře vtipných komentářů děkuji elu :-)

Na tváři ho zašimraly kadeře jeho společnice. Zlehka se usmál, natočil jednu vlnu na prst a mírně zatahal. Zabořil tvář do vlasů, nasál jejich vůni a nakonec do nich vtiskl polibek. Žena v jeho náruči se mírně zavrtěla.

„Silvie?“ oslovil ji Draco.

„Hmm,“ zamumlala rozespale a otočila se čelem ke svému milenci.

„Řekni mi, proč sis nechala změnit vlasy? Vypadáš teď jako Gran...vlastně Snapeová.“

„Já vím,“ zavrněla Silvie spokojeně a protáhla se.

„Počkej, tys to udělala schválně?“

„Jo, jinak by sis mě totiž nevšiml. Mohl jsi na ní oči nechat,“ prskla najednou o poznání jiným tónem.

„U Merlina!“ zabědoval Draco a okamžitě vyskočil z postele. Začal na sebe soukat džíny a přes ramena si přetahoval na některých místech mírně natrženou košili.

„Počkej, kam jdeš?“ nechápala Silvie změnu v jeho chování. „To jsem pro tebe byla jen holka na jednu noc?“ zeptala se dotčeně.

„Drahoušku, to rozhodně ne, ale jestli nás včera viděl Severus ve svém kabinetě, jako že viděl, a jestli mu, tak jako mně teď, došla tvoje podobnost s Hermionou, tak mu musím co nejdřív vysvětlit, jak se věci mají. A pokud možno dřív, než mě stačí zabít,“ vysypal ze sebe Draco rychle a hnal se ke dveřím, pak se zarazil a ještě se spěšně otočil. „Ale slibuju, že až se vrátím, tak ti vyženu z hlavy ty řeči o Hermioně. Jen mi budeš muset slíbit, že si dáš vlasy zase do pořádku,“ broukl ještě a než stačila překvapená Frölová cokoliv říci, byl pryč.

Buch. Buch. Buch. Třeštila mu hlava a právě teď měl pocit, že si někdo postavil vedle postele kovadlinu a patřičně do ní mlátí kladivem. Až po několika dlouhých vteřinách mu došlo, že to jen někdo buší na dveře. Otočil se. A zaúpěl bolestí.

Začaly se mu vracet události včerejšího večera. Ještě teď cítil Hermionino koleno ve svém rozkroku. Ale nezasloužil si to snad? Merline, vždyť on se opil a pak málem znásilnil vlastní ženu!

Posadil se a promnul si zarudlé oči. Nasál do plic nový vzduch a píchlo ho u srdce, když v něm neucítil její přítomnost.

Odešla. Ale dalo se snad očekávat něco jiného? Vždyť to nebyla jeho chyba, že se tahala s tím aristokratickým blonďákem! A ještě ke všemu se muchlovali v jeho kabinetě!

Rány na dveře se ozvaly znovu a snad i naléhavěji. O to hlasitěji se mu rozezněly v hlavě. Pohledem sklouzl na hodiny. Šest ráno, a pokud se nepletl, byla sobota. Člověk za dveřmi musel mít hodně pádný důvod ke svému počínání, nebo to musel být sebevrah.

Mátožně se zvedl a potlačil chuť dojít nejdřív do koupelny a udělat ze sebe člověka. Neměl najednou důvod.

Neoholený, rozcuchaný, se zarudlýma očima a výrazem vraha na tváři otevřel dveře. A zalapal po dechu.

Civěl na něj stejně neoholený a rozcuchaný Draco Malfoy. Ten, který podle něj mohl za všechny jeho starosti.

Instinktivně zašátral v rukávu ve snaze najít hůlku a toho cucáka proklít. Bohužel neúspěšně. Ale pořád měl ještě ruce.

Nečekaně prudce se na Draca vrhl, chytil ho za klopy rozhalené košile a vtáhl do komnat. Mladší z mužů nečekal tak bouřlivé uvítání, proto jen zalapal po dechu, když s ním Severus praštil o zeď. Ještě nestačil ani chytit vyražený dech a už se po něm znovu sápal.

„Severusi, uklidni se,“ zasípal.

Marně.

„Já se mám uklidnit? Já? Jak dlouho mě vodíš za nos? Co? Jak dlouho? Začalo to tvým příchodem do školy nebo ses s ní tahal už dřív, co? Tak sakra, mluv, ty parchante,“ řval mu neovladatelně do tváře a ani nevnímal rudnoucí Dracovu tvář.

„Škrtíš mě,“ bylo to jediné na co se přidušený Malfoy vzmohl.

Severuse to probralo z transu a stisk povolil. Draco se zhroutil na zem a lapal po dechu.

„Severusi, špatně sis to vysvětlil. Já s Hermionou nic nemám. Včera to byla Frölová. Až dneska ráno mi došlo, že má stejný vlasy jako tvoje žena. Netušil jsem, co jsme včera způsobili. Došlo mi to před chvílí.“

Teď lapal po dechu Severus. S prázdným výrazem udělal několik kroků dozadu a jen nesouhlasně kroutil hlavou, jíž se mu začaly míhat události z minulého dne.

Draco líbající Hermionu… Hermiona tvářící se, že o ničem neví… láhev whisky… Bombardo… násilné uzmutí polibku… kopanec do rozkroku… A teď tu stojí Draco a říká tohle…

Najednou to všechno začalo dávat smysl. Hermionin nechápavý výraz a pocit ublížení. Překvapení z jeho zloby a nakonec její odchod. Vždyť to on sám ji vyštval!

Schoval tvář do dlaní. Tohle se nemělo stát…

„Severusi, jsi v pohodě? Slibuju, že si Silvie dá vlasy zase do pořádku. Byl to jen takový její rozmar. Nechtěli jsme tím cokoliv způsobit.“

„Na to už je pozdě,“ zašeptal černovlasý muž. Teď musel udělat jediné. Najít Hermionu a prosit o prominutí ať už to bude znamenat jakékoliv ponížení.

„Co jsi říkal?“ nerozuměl mu mladší z mužů.

„Nic, nic. Draco, odejdi,“ požádal svého kolegu najednou klidně. Dracovi přišel jeho hlas najednou zlomený, možná i odevzdaný.

Vycouval z jeho komnat. Věděl, že se mezi Severusem a Hermionou muselo něco stát, protože po ní tu nebyla ani památka. A také si byl jist, že za to mohla Silviina podobnost s Hermionou a Severusova výbušnost. Jen doufal, že to půjde dát zase do pořádku. Tiše za sebou zavřel dveře zvenčí.

Severus si zničeně prohrábl vlasy a rychle přešel ke krbu. Nedbal zmačkaného oblečení ani neupravení tváře. Musel najít Hermionu.

Odletaxoval se do jejího londýnského bytu, ale nenašel ji tu. Jen zmuchlané povlečení dávalo znát, že tu snad někdo strávil noc.

Dalším cílem jeho hledání byl dům Becketových. Přemístil se kousek od domu a stačilo mu několik kroků, aby mohl rozeznít zvonek. Nepřemýšlel nad tím, kolik je hodin ani co je za den.

Jen držel prst na tlačítku a vnímal bzučák. Až dětský pláč, který se ozval na protest tak vtíravému zvuku, ho zarazil a on konečně stáhl ruku dolů.

O chvíli později mu otevřela Paula s dítětem na ruce.

„Kde je Hermiona?“ vyhrkl.

„Severusi, co se stalo?“ ptala se nechápavě a snažila se uklidnit stále ještě vzlykajícího syna. „Hermiona je v nemocnici. Myslela jsem, že o tom víš,“ zírala na něj nechápavě.

„Co se jí stalo?“ dostal ze sebe přes rostoucí úzkost, která ho zachvátila. Před očima se mu míhaly všemožné scénáře až po ten, kdy si Hermiona bere život.

„Nevím,“ zakroutila žena hlavou. „Uprostřed noci vzbudil Tedda telefon, že je Hermiona na sále. Okamžitě tam jel, ale ještě se mi neozval. Promiň,“ křikla ještě Paula, ale to už Severus nejspíš neslyšel, protože se bez váhání přemístil k nemocnici.

„Hermiona, Hermiona Snapeová. Kde ji najdu? Kde je moje žena?!“ křičel o chvíli později na recepční v Královské nemocnici.

„Pane, nejsou návštěvní hodiny. Nemohu vás k ní pustit,“ pokoušela se mu vysvětlit postarší žena, ale neúspěšně.

„Zatraceně, já jsem její manžel! Musíte mě k ní pustit! Ať mi tady aspoň někdo řekne, co se stalo!“ Severus kolem sebe metal blesky. Byl frustrovaný z toho, že mu nikdo nedal vědět a ještě víc ho zaplavila vlna strachu o Hermionu.

„To je v pořádku, já už pana Snapea seznámím s tím, co se stalo,“ ozval se za jeho zády známý hlas a Severus Tedda snad nikdy neviděl tak rád, jako teď. Byl v tu chvíli jediným člověkem, který mu konečně mohl říct, co se událo.

„Tedde, kde je Hermiona?“ ptal se a v jeho hlase bylo přímo hmatatelné zoufalství. Už dávno se ho nesnažil skrývat.

Muž v bílém plášti vzal Severuse kolem ramen a vedl ho tichou chodbou pryč, aby měli alespoň trochu soukromí. Následující rozhovor nepotřeboval dalších svědků.

„Severusi, je mi to líto.“

„Co tím chceš říct? Hermiona žije, nebo snad ne?“ nechápal Severus. „Vždyť ta ženská v recepci říkala, že žije, že je na-“

„Ano, Hermiona, žije. Ale přišla o dítě. Moc mě to mrzí, Severusi,“ řekl tiše a jen díky své pohotovosti stihl podepřít muže po své pravici, kterému se najednou udělalo slabo, dřív než upadl na zem.

Dovedl ho k nejbližší židli, kam ho usadil. Nebyl schopen jediného slova, jen zíral do prázdna.

„Hermiona byla těhotná?“ hles nakonec bolestně.

„Ty jsi o tom nevěděl? Byla na začátku druhého měsíce. Podle záznamu tu byla včera u lékaře. Bohužel došlo k chybě lidského faktoru,“ povzdechl si lékař, „ a on nepoznal, že už je dítě vlastně mrtvé. Byla to otázka času. A jestli tě to alespoň trochu uklidní, ten chlap tu už nepracuje a o další kariéře si může nechat jen zdát,“ snažil se ho Tedd alespoň trochu povzbudit, i když věděl, že je to zbytečné.

„Neřekla mi to. Tvrdila, že byla v práci. A já jí nevěřil. Je to moje vina!“ začal se obviňovat Severus.

Tedd se na muže po své pravici zmateně podíval. Tmavé kruhy pod očima, neupravená tvář a pomačkané oblečení. V obličeji výraz zoufalství a beznaděje. Nikdy ho neviděl tak zlomeného.

„Není to tvoje vina. Ať už se včera stalo cokoliv, není to tvoje vina. Zárodek se už od začátku nevyvíjel správně a nakonec došlo k diagnóze Missed abortion, tedy zamlklému potratu. Poté došlo k jeho vypuzení. Byla to otázka času, Severusi. A ani včerejší prohlídka tomu nemohla zabránit,“ řekl muž klidně.

„Zatraceně, jak můžeš být tak klidný?! Oznamuješ mi to, jako bych přišel o práci. Ale já přišel o dítě!“ rozkřikl se Severus frustrovaně. Právě se nacházel na pokraji nervového zhroucení. Už snad nemohla přijít horší zpráva. Vždyť on včera v jediném okamžiku zničil všechno dobré, co měl na dosah.

„Severusi, tohle se prostě stává. Hermiona teď potřebuje oporu, ale za nějaký čas na to zapomenete a pokud budete chtít, v početí dalšího dítěte vám nebude nic bránit. Věř mi, vím jak ti teď je a taky vím, že to bude nějaký čas trvat, ale že to nakonec překonáte,“ snažil se ho lékař uklidnit.

„Jak můžeš vědět, jak se cítím?“ prskl Severus naštvaně.

V okamžiku, kdy Teddovi zeskelnatěl pohled, si uvědomil, že přestřelit. Tedd opravdu věděl, jaké to je. Vinou leukémie přišli Becketovi o šestiletou dceru. A on s Hermionou byl u toho, když prožívali největší bolest.

„Omlouvám se,“ řekl tiše.

Tedd nepřítomně zavrtěl hlavou, jako by odháněl zlé myšlenky.

„To je v pohodě, zapomeň na to. Teď bys měl být s Hermionou. Pustím tě k ní. Oba teď musíte být hodně silní a ty jí musíš být velkou oporou. Dohlídni na to, aby se moc nerozrušovala,“ poučil ho lékař a vstal, aby mohl Severuse dovést k Hermionině pokoji.

I druhý muž vstal, ale jen proto, aby mohl lékaře zarazit.

„Tedde, nemyslím si, že je to dobrý nápad. Včera jsme se mou vinou nepohodli,“ přiznal kajícně, „a moje návštěva by ji jen rozrušila. Myslím, že jsem ten poslední, koho chce teď vidět.“

„Tomu nevěřím. Jsi jediný člověk, který jí teď může psychicky podržet. Psychologa k sobě nepustí a já jí nepomůžu tolik, jako ty. Potřebujete si promluvit a-“

„Ty to nechápeš, Tedde, i kdybych nastokrát chtěl, akorát ji rozruším. Není dobrý nápad se jí teď ukazovat na očích. Možná až jí bude líp,“ pokusil se z toho Severus ještě vycouvat. Nechtěl, aby se jeho ženě ještě víc přitížilo.

„Žádné takové, právě tebe teď chce jistě vidět nejvíc. Potřebuje se ujistit o tom, že ji budeš milovat i když nebyla schopná donosit tvé dítě. A nikým si teď nenechá rozmluvit, že to nebyla její vina. Potřebuje slyšet tvé ujištění, rozumíš? Takže jestli ji miluješ, a já vím, že ano, tak tam teď vejdeš a přesvědčíš o tom i ji, ano?“

Severus už neměl sílu odporovat. Jen přikývl, zhluboka se nadechl a vešel do dveří, které mu Tedd otevřel.

„Ty?!“ vyjela na něj Hermiona ostře, jakmile ho uviděla.

„Hermiono, chci se ti omluvit. Včera jsem se choval jako hlupák a-“

„Ne, ty ses tak nechoval! Ty totiž blbec jsi!“ křičela na něj Hermiona a jemu nemohly uniknout její zarudlé oči a červený nos. Plakala. A zase byl na vině on. „Nenechal sis nic vysvětlit a zase jsi to řešil s lahví v ruce! Už tě nikdy nechci vidět, slyšíš? Nechci!“

„Hermiono, já-“

„Vypadni!“

„Ale-“

„Zatraceně přišel jsi o sluch? Vypadni a už se nevracej! Nikdy, už nikdy tě nechci vidět!“ křičela, ale její hlas slábl a vkrádaly se do něj vzlyky.

Severus se ještě pokusil něco namítnout, ale Hermiona ho ke slovu nepustila. Popadla malou skleněnou vázu na stolku vedle postele a mrskla ji po něm.

Jen tak-tak stihl udělat dva kroky vzad. Zvuk tříštícího skla už zaslechl jen za zavřenými dveřmi.

Otočil se na zmateně se tvářícího doktora. Tedd se v ten moment probral z šoku.

„Asi jsi měl pravdu. Přiznávám, nečekal jsem takovou reakci,“ zatvářil se lékař překvapeně. „Na jednu stranu je dobře, že z toho neobviňuje sebe, ale na stranu druhou je myslím vhodný čas na šálek kávy. Musíš mi vysvětlit, co se vlastně stalo a-“ zdviženou rukou zarazil případné námitky, „-a to bez debat. Pak ti pomůžu vymyslet, co dál,“ uzavřel lékař a odvedl Severuse do své kanceláře.

Ještě však zavolal úklid na pokoj č. 26 a zavolal Paule, aby přijela promluvit s Hermionou.



nadin

13.10.2010 21:10:21

178.40.196.15

Reagovat

Smazat

Ty si im naložila! Toto majú uniesť??? Chudák Hermiona a chudák Severus...


Nenechaj ich trápiť sa dlho...


Wixie, kapitolka krásna, aj keď smutnásmiley

*Neboj sa robiť to čo nevieš - pamätaj, Archu postavil amatér a Titanic profesionáli.

Patty

12.10.2010 17:49:30

213.220.200.93

Reagovat

Smazat

Hezká kapitola, ale chudák Hermiona ... třeba by si s ní mohla promluvit její dcera ... a pak by mohli mít se Severusem další mimí ...

Chavelierka

11.10.2010 21:08:30

188.75.133.222

Reagovat

Smazat

Dnešek uděláme dnem komentování :D


wixie omlouvám se, omluvuju a omlovinkuju prostě hrozně mě mrzí, že dřív jsem se k tvé povídce nedostala, lépe k jejímu okomentování, neboť jsem ji zhltla už dřív, ale protože jsem tě nechtěla odfláknout jednou větou musela jsem s komentem počkat :D




Zalechtání ho přimělo kýchnout, takže zas budou malovat :D


Natočil jednu vlnu na prst a pořádně škubnul :D


„Hmm,“ zamumlala rozespale a otočila se čelem ke svému milenci. „To jsem se lek,“ vyděsil se Draco :D


Začal na sebe soukat džíny jedna ruka, druhá sakra sem to asi nepatří :D


Hnal se ke dveřím, které zapomněl otevřít, takže skončil v bezvědomí :D


Buch. Buch. Buch. Mlátil Sev Dracovi hlavou o stůl :D


Ještě teď cítil Hermionino koleno ve svém rozkroku. Chudák Hermiona zas si doma zapomněla protézu. :D


Posadil se a promnul si zarudlé oči. Pak je nasadil zpět :D


Infarkt :D


Píše o Hermě né o mě :D (jen pro upřesnění :D)


Neoholený, rozcuchaný, se zarudlýma očima a výrazem vraha na tváři otevřel dveře. Aaach Vidět ho tak omdlím aaach dobře já ho potkat normálně tak omdlím taky :D


Ale pořád měl ještě ruce. Kdyby se jen vzpomněl kam je dal :D


Vsázím dvacku na Seva :D


To nezná trik se zápalkou, nebo se mu tam jen zasekl prst? :D


Hrála si ve stohu se sirkami?


Recepční dolakovala nehýtek, koukla na něj: „nevim,“ a pustila se do druhé ruky :D


Muž v bílém plášti uvázal rukávy pevně a nechal Seva odvést do polstrované místnosti :D


Bohužel došlo k chybě lidského faktoru, Matrix za to tentokrát nemůže“ povzdechl si lékař:D


Tmavé kruhy pod očima, neupravená tvář a pomačkané oblečení. Začal si říkat s kým to mluvím, třeba to není Snape.


Miluju když lékaři mluví odborně, nikdy nevíš jestli ti nadávaj nebo říkaj diagnozu :D


Klid Seve tak si uplácáte jiný, klidnil ho Tedd.


Tedd nepřítomně zavrtěl hlavou, včera neměl jíst to vepřoví :D


Jen přikývl, zhluboka se nadechl a zadržel dech asi dvě minuty, déle to nezvládl, musí víc trénovat :D


„Au, Hermi, miř pořádně!“ skácel se Tedd. :D


Drbna Tedd musí taky všechno vědět. :D




Wixie ještě jedna omluva a pak jedno velké ach. Krásně napsané a musím uznat, že přesně takhle si představuju reakci ženy, která chudák přišla o miminko.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ach, svět mi připomíná čokoládu, hořký a tvrdý v lákavém balení. Když budu trpělivá, na patře vzadu mne sladkou chutí po čase odmění. - Strašlivá podívaná, Čokoláda

Katharina

10.10.2010 09:56:19

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

Moc pěkna kapitolka..jsem zvědava jak se to vyřeší

zuzka

09.10.2010 13:19:39

84.21.109.144

Reagovat

Smazat

přikovala jsi mi oči k monitoru! .:-)


draco se sice zachoval moc hezky, ale nevim nevim jstli to ještě pomůže...smiley


ale já jsem optimista smiley


myslím, že hermionina rekace byla naprosto normální. doufám, že se přes to se severusem dostanou...


moc se mi líbí, jaký to má teď rychlý spád. smiley

wixie

09.10.2010 12:49:02

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

Elzo, díky za faktickou připomínku - opraveno :-)

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

Elza

09.10.2010 12:39:14

89.203.192.194

Reagovat

Smazat

Díky leukémii...? snad kvůli nebo vinou, né? smiley


Nabírá to grády. Joj, tohle se bude blbě lepit. A vázu tím nemyslím... smiley

veve.ve

08.10.2010 21:16:20

85.70.89.244

Reagovat

Smazat

Mě se to líbilo. Jen doufám, že se usmíří!!!

elulinek

08.10.2010 17:39:01

79.170.249.2

Reagovat

Smazat

blá blá blá, nemáš zač.


Hňa fa. Tož teda moc sa mě to lébilo. Hasky si vykreslila ranního Draca, i když mám pocit, žes mu to tak trochu usnadnila. Hermiona se pěkně rozčílila. Tedd je kamarád za všechny prachy, jen nevím, jestli to s tou Paulou byl dobrej nápad, čéče. Chudák Heřma i Sever, snad se z toho dostanou brzo a Hermiona mu odpustí. Snad ji bude přemlouvat pěkně a dlouho =D


Působivé, jako vždy


Výborně, skvěle, úžasně smiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...

linda

08.10.2010 17:29:02

78.98.129.191

Reagovat

Smazat

aaaaaaaaaaaaaaaa blesk s wixie nam chcu pivodit infarktove stavy!!!! ach fakt sa mi to pacilo, nemam slov


a co sa tyka kapitole k predchadzajucej kapitole nadherna, fakt sa mi velmi pacila



Michelle_Flamelova

08.10.2010 15:44:40

147.251.34.19

Reagovat

Smazat

skvělá kapitolka! jak už jsem psala na FF, chovala bych se uplně stejně a možná bych toho házela i víc smiley


chlapi jsou někdy fakt tupci smiley jak jeden, tak druhý.. smiley

<:3 )~~~

olga

08.10.2010 13:41:16

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

honem další

Jituš

08.10.2010 13:39:17

93.91.145.202

Reagovat

Smazat

díky díky, doufám, že nás nenecháš moc dlouho čekat na pokračování. I když jak tě znám tak nás v tom necháš.smiley

Anet

08.10.2010 11:11:53

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

Uááá to je bomba kapitolka..plná emocí

viky

08.10.2010 10:31:01

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

krásne si to napsala,ale je mi obou moc lito

Denisa

08.10.2010 10:30:44

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

nádherna povídka

jitka

08.10.2010 07:28:41

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

ach jo to je tak krásne ale i smutne

Miriabar

07.10.2010 23:34:09

95.102.70.6

Reagovat

Smazat

smileyNo táto kapitola bola presný opak tej minulej...fakt mi z nej bolo smutno...Hermiona podľa mňa reagovala úplne prirodzene...úbohé bábätko...ale aspoň že Severus si uvedomil, aký bol blbeček...musí to dať do poriadku, lebo na neho nabehnem! Ďakujem za kapitolu, som zvedavá, čo bude ďalej!

Dobby

07.10.2010 23:07:13

84.16.38.134

Reagovat

Smazat

No, tak toto sa ešte viac zamotalo. Som zvedavá, čo bude teraz Severus robiť. Strata dieťaťa to len skomplikovala, na druhú stranu sa Hermione nečudujem. Musí to byť na jej psychiku poriadny nápor. Vďaka za kapitolku, teším sa na ďalšiu. smiley

Anonym

07.10.2010 23:03:00

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

píšeš vážně nádherně..


tato povídka ma vše co má mít dokonalá povídka



sasa

07.10.2010 23:02:54

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

miluju tuto povídku

iva

07.10.2010 22:59:47

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

mě se to moc libi

pampeliška

07.10.2010 22:58:08

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

ach jo je mi herm lito :(

ali

07.10.2010 22:57:56

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

nemam slov nadhera

barbrozinka

07.10.2010 22:56:41

62.245.64.202

Reagovat

Smazat

Máš jedno velké významné plus - hádej za co (koho??) hezky inteligentní a bystrý (Draco samozřejmě) tak to má být...




ALE cos to udělala Hermi, chudince?? No bude to zajímavé...narozdíl od spouty přítomných dam mi Severuse líto není...smiley

zuzule

07.10.2010 21:36:04

90.178.30.52

Reagovat

Smazat

Neřekla bych, že její reakce je přehnaná. Vždyť přišla o dítě. A vzhledem k tý jejich hádce bych ho taky nechtěla vidět. Na emoce fakt povedená kapitola. Sem zvědavá, jak se to bude vyvíjet dál, bo se bude taky muset něco říct Selii.

GwenLoguir

07.10.2010 21:11:57

88.212.37.120

Reagovat

Smazat

Ježkovi oči, po takej happy kapitole takáto katastrofda.... chudák Herm a skoto taký chudák aj Sev....

Zuzana

07.10.2010 21:03:45

178.40.251.197

Reagovat

Smazat

Draco ma milo prekvapil, že hneď bežal za Severusom, ale ďalej to bolo strašne smutné. Až do konca. Ach a teraz čakať na pokračovanie aby sa ten vzťah dal znova do poriadku. Toto bola dosť depková kapitola, ale napriek tomu veľmi potešila. Ďakujem.

ZJTrane

Míša

07.10.2010 21:02:52

78.80.24.163

Reagovat

Smazat

chudák Hermiona a chudák i Severussmiley


Frölová to pokazila...,ale Draco si šplhnulsmiley


Jinak krásně napsanésmiley Doufám, že se to mezi nimi brzo urovná, moc se těším na další kapitolusmiley

sarapolanska

07.10.2010 20:48:18

89.176.233.149

Reagovat

Smazat

jo a těch hrubek si nevšímejte :-D takové paprsky zašimraly například bych opravila :-D



sarapolanska

07.10.2010 20:47:17

89.176.233.149

Reagovat

Smazat

Na tváři ho zašimrali paprsky laseru proti vráskám…mírně se zašklebil a otevřel oko, načež se mu od té doby říkalo Okáč :-D


Nasál prameny vlasů do nosu… :-D


Aha.. tak to není Severus? Tak Draco ať se klidně zadusí :-D


Draco. Jsi formát. Máš mé sympatie a vřele ti líbám tvou právě vyhlazenou tvář.


Nikdy nechci zažít kocovinu, u které by mě bolelo bušení na dveře. :-D


Na zarudlé oči je nejlepší vizín :-D


Severusi, ty jsi vážně blb. Ale mě to nevadí. Já tě utěším.. pochovám…pohřební služba s.r.o.


:-D


Nebo třeba člověk za dveřmi musí čůrat a ty máš jediný funkční záchod na patře…


Neoholený, rozcuchaný… zkrátka celý Severus :-D


Tak kdo dá první ránu? :-D


Anooo Rocky do něj! Dej mu zprava zleva a pusu na čelo :-D


To je nádhera. Když chlapovi dojde, že je maximální vůl a dá to svému okolí okatě najevo.. ano! Za tyhle chvilky stojí za to dejchat :-D


Kdyby ty dveře zavřel zevnitř tak by to rozhodně bylo poslední tiché gesto, co by ten den zažil :-D


Jo nemocnice. A já už to vím a vy to budete vědět až za pár řádků a mezitím musím říct, že to vím :-D Severus padl Paule k nohám, aby se taky dostal do nemocnice :-D


Křičel? On jen křičel? To je dobrý, to má ještě vcelku rozvernou náladu. Akorát nevím, proč hledá nějakou Hermionu. Já přeci stojím vedle něj…? :-D


Jo už máme i bleskyýýýý! :-D


Tedd vedl Severuse kolem ramen pryč… bude romantika? :-D


Ano, tady to důvěrně poznávám .-D Mudr. Sarah :-D :-D


Ráda bych si z následujících řádků dělala srandu, ale ono to nejde. Byl by to skoro zločin.


No…


No pokud chceš znát můj názor, tak první by byla fáze sebeobviňování., následně flustrace a hledání vinny u druhých. Nemyslím si, že by Hermiona byla tak slabá nebo silná, aby sebe přeskočila nebo byla tak rychle hotová. Mám vlastní zkušenost. Můj porod se nepovedl přesně podle mých představ. Vlastně nedopadl vůbec tak, jak jsem si myslela, že by dopadnout měl. Dlouhé měsíce jsem se obviňovala, že nejsem schopna porodit dítě. Ne manžela. Ne doktory. Ale sebe. V mém případě přišlo obviňování doktorů až po několika měsících a zůstalo to. Je složité vysvětlit myšlenkové pochody ženy v šestinedělí – ať už žen po porodu nebo potratu. Tam probíhají hluboké emoce a proto postoj Hermiony chápu, jen si myslím, že je na něj brzy, ale třeba si to jen prohodila a Hermiona sama sebe teprve obviňovat bude.


Každopádně kapitola na emoce jedna z nejpovedenějších. Člověk se začte a hltá každé slovo. Škoda, že nemůžeme prožívat radostnější novinky, ale věřím, že i na ty přijde řada :-D


Krása!


Jane87

07.10.2010 20:30:57

213.29.146.242

Reagovat

Smazat

wixie, tak to byla vážně smutná kapitolka. Chudák Herm, dvě hrozné události za sebou. Ani se jí nedivím, že už Severuse nechce nikdy vidět, po tom, co jí udělal a co potom následovalo. Ale doufám, že se všechno urovná a Sev si Herm usmíří a možná zapracují i na dalším děťátku smiley. JInak skvělé jako vždy

nika

07.10.2010 20:11:13

95.103.223.7

Reagovat

Smazat

wau, no dosť smutná kapitola, chuderka Hermiona, tak toto musela byť pre nu pekne ťažká rana, snaď sa to časom zlepší a dokáže sa so Severusovou pomocou zase postaviť na nohy...teším sa na pokračovanie





Žádné komentáře:

Okomentovat