neděle 3. března 2024

Část první

První část této povídky věnuji své betě, a protože tu nebudu vypisovat, za co všechno jí děkuji, tak napíšu jen prostě - za to, že je. Díky, Sáro!

A též povídku věnuji Michelle Flamelové k jejím blížícím se kulatinám. Pořádně to oslav a v zájmu zachování tvých hezkých komentářů doufám, že zázračné dospění se konat nebude :-))

„Je to gay!“

„Anebo bisexuál.“

„Jo, máš pravdu, nemusí být gay. Ale stejně si myslím, že by se ho žádná normální ženská nikdy dobrovolně nedotkla.“

„Máš pravdu, asi mu nic jinýho, než si sem tam vrznout v Obrtlé, nezbude.“

Hermiona rázně složila Denního věštce a zamračila se na své přátele. „Nechtěli byste toho laskavě nechat?!“ obořila se na Harryho a Rona. „Vážně nemám potřebu u snídaně poslouchat dohady o Snapeově sexuální orientaci!“

Ron se jejímu rozhořčení pokusil zasmát. S plnou pusou míchaných vajíček se mu to nepovedlo tak, jak zřejmě plánoval. Část obsahu úst skončila zpátky na talíři a část v jeho klíně. Harry se smíchy zakuckal a poprskal naproti sobě sedícího Nevilla dýňovým džusem.

Hermiona se zatvářila znechuceně. Bezradně se rozhlédla kolem sebe, jako by hledala odpověď na otázku, jak je možné, že jsou ti dva takoví trollové. Velká síň byla téměř prázdná, jen tu a tam spěšně dojídalo několik studentů. Ani u profesorského stolu nebylo plno. A jen jeden pár očí sledoval dění u toho nebelvírského.

Pohledem se setkala s pronikavými uhlíky profesora lektvarů, který klidně dopíjel kávu. Neznatelně pozvedl obočí a jeho výraz říkal jediné: Upřímnou soustrast s těmi idioty, slečno Grangerová.

S povzdechem stočila zrak zpět na chlapce. „Jste vážně čuňata, pánové,“ oznámila jim rozhořčeně. Spěšně se zvedla k odchodu, udělala několik kroků, ale pak se otočila a vrátila se ke klukům. Naklonila se blízko k nim, jako by jim chtěla sdělit nějaké tajemství a zašeptala: „Snape rozhodně gay není! A abyste věděli, je docela sexy!“ prskla po nich a s pocitem zadostiučinění konečně odešla. Tušila, že se na ni upírají minimálně dva páry vytřeštěných očí.

„To nemyslela vážně, že ne, Harry?“ zeptal se tupě Ron svého kamaráda. Harry jen bezradně pokrčil rameny.

Tak přesně tento rozhovor jí prolétl hlavou teď, o pět let později, na plese, který uspořádal Brumbál k výročí založení Bradavic. A nebyl by to Albus Brumbál, aby se jednalo o zcela obyčejný ples bez jakýchkoli výstředností. Proto se tu teď všichni pozvaní promenádovali v nejrůznějších maskách a škraboškách všech barev.

Dokonce i Severus Snape, kterého si se zájmem prohlížela, měl na tváři černou semišovou škrabošku. Postával v nejtmavějším koutě sálu a tvářil se, jakoby tam vůbec nebyl. Za tu dobu, co ho od školy neviděla, se vůbec nezměnil. Vlasy stále stejně zplihlé a snad i mastné, zuby, které probleskly, když přikládal sklenku k úzkým rtům, byly stále mírně zažloutlé. A přesto ji na něm něco zaujalo.

Nedokázala si to vysvětlit, ale zatímco před pěti lety své prohlášení o tom, že je sexy, řekla jen proto, aby pozlobila kluky, dnes by se pod to bez váhání a s vážnou tváří podepsala. Charisma mu doslova odkapávalo z lemu společenského hábitu, a možná k tomu také přispělo množství žen, jež ho během jejího pozorování žádaly o tanec. Neúspěšně, samozřejmě. Ale čím to, že byl najednou tak atraktivní?

Usoudila, že to bude důsledek toho, jak byl a je oslavován jako válečný hrdina. Ne že by mu to nějak upírala, jen si to pořádně neuvědomila. Když se na ni mračila jeho fotka z Denního věštce, jednoduše ji ignorovala. Ale teď, jak tu kus od ní stál, začala o něm přemýšlet jinak, než jako o hrdinovi, profesorovi... Teď z něj byl v jejích očích muž.

Atraktivní ne svým vzhledem, ale zkušenostmi, znalostmi, částečně i ironií, která mu byla vlastní a nepochybně i tím puncem hrdiny. Nedivila se ženám, které se mu pokoušely vnutit do přízně. Jen ji překvapovalo, že on odolává.

Byla si jistá tím, že jeho preference směřují k ženskému pohlaví, proto jí nešlo do hlavy, proč odhání kořist, která se mu sama servíruje i s oblohou. Za tím muselo být něco jiného. A protože si nikdo nežádal její společnost, Harry a Ron se bavili se svými partnerkami a ostatní tancechtiví muži vířili na parketu v rytmu valčíku, rozhodla se, že podnikne soukromý průzkum. Při troše štěstí ji její bývalý profesor ani nepozná.

Severus si znechuceně posunul škrabošku, která ho nepříjemně svírala, a znovu upil ze své sklenky. Otráveně sledoval dění na parketu a s ironií odháněl všechny dámy, které se mu nabízely. Za tohle Brumbála jednou opravdu prokleje. Byla to jen a jen jeho vůle, že tu teď stojí jako blbec. Bohužel, neměl na výběr. Albus mu dal velmi okatě najevo, že se jistě nechce protivit jeho vůli, a v opačném případě by se mohlo stát, že dá lektvary učit někomu jinému. Jediné, na co se tenkrát vzmohl, bylo výhružné zavrčení a silné prásknutí dveří.

A tak tu teď stát a dál odháněl ženy, které přicházely buď z vlastního popudu nebo na doporučení Brumbála. Ten totiž neustále zastával názor, že je třeba svého kolegu zadat s nějakou jemu rovnou dámou. Bohužel už méně se zabýval ostatními aspekty, a proto nebylo výjimkou, když Severusovi představoval vážené ženy, které měly jedinou, ale vcelku podstatnou vadu – byly v Albusově věku.

Dvěma prsty zajel za utažený nákrčník. Najednou tu bylo dusno a v tom ucítil, jak ho někdo upřeně sleduje. Neohlížel se, nechtěl upoutat zbytečně pozornost. Dál strnule sledoval parket a úsečně odháněl bodavými pohledy vše, co mělo v plánu se k němu přiblížit.

Měl toho dost. Opovážlivé pozorování nějakého odvážlivce nebralo konce a on potřeboval na vzduch. Vyrazil na balkon. Cestou odložil prázdnou sklenku od vína na tác, který mu pod nos strčil jeden z procházejících číšníků a vyměnil ji za dvě sklenky šampaňského, s úmyslem dostat se rychleji do nálady.

Jakmile vstoupil na balkon, nasál do plic čerstvý večerní vzduch. Byla to příjemná změna. Došel ke kamennému zábradlí a dovolil si na chvíli zavřít oči a uvolnit mysl. Ten luxus mu nevydržel dlouho. Zaslechl za svými zády kroky. Zamračil se a vztekle odložil jednu sklenku na okraj zábradlí.

„Ta je pro mě?“ ozval se za ním zvědavý ženský hlas.

„Ne,“ odsekl, aniž by se otočil.

„To je od vás laskavé. Jste opravdový gentleman,“ odvětila nepoznaná Hermiona.

Severus se zamračil ještě víc. Doufal, že se mu nezvanou osobu podaří odbýt rychleji.

„Ano, říká se to o mně,“ opáčil ironicky.

Hermiona přišla blíž, tak aby stála těsně za jeho zády a natáhla se pro opuštěnou sklenku. Bez dovolení si ji přivlastnila a trochu upila. Tím ho vytočila. Prudce se otočil, ale nečekal, že bude stát tak blízko. Kvůli zábradlí neměl kam couvat. To mu ale nebránilo nasadit vražedný výraz. Opomněl však, že celkový dojem bude vcelku zkreslen škraboškou.

„Domníval jsem se, že jsem vám dal jasně najevo, že nemám zájem o vaši přítomnost. Pokud jste tak nedůvtipná a dosud vám to nedošlo, říkám to tedy přímo. Buďte tak laskavá a odejděte. Pouze se zesměšňujete,“ dořekl již z části smířlivě.

„Nevšimla jsem si. Jediné, o co se snažím, je vtisknout do vašeho ledového já alespoň malou jiskru,“ zazubila se na něj.

„Nerad urážím něžné pohlaví, jak si s oblibou necháváte říkat,“ konstatoval suše, „ale jste vskutku trapná. Ve vašem vlastním zájmu doufám, že jste opilá a nic z toho si zítra nebudete pamatovat.“

„Opilá, říkáte?“ protáhla s hraným zamyšlením. „Myslím, že ne. Ale už nějakou dobu přemýšlím nad tím, jestli vaše rty chutnají stejně sladce jako ovoce, které se tu podává,“ zapředla smyslně a skousla si spodní ret.

Severuse polila horkost a blahořečil Brumbálovi za to, že má teď na obličeji černou sametku, která skrývá jeho rozpaky. Takhle s ním už hodně dlouho nikdo nejednal. Jestli vůbec někdy...

„Vy jedna drzá, protivná ženhgrmh...“ bylo poslední, co dokázal formulovat před tím, než si ho Hermiona zcela bez rozpaků přitáhla za hábit a políbila. Vytřeštil oči, ale v té hrůze si všiml jen jejích zavřených víček. Zbytek tváře skrývala maskou, vyjma rtů, které laskaly ty jeho, byť bez odezvy. Ve zmatku, který zachvátil jeho nitro, bezradně vztáhl ruce a netuše, co dělat dřív, rozhodl se ženu odstrčit. Než to však stačil udělat, ona naposledy přejela jazykem po jeho dolním rtu a něžně skousla. Drobným polibkem si bolavé místečko udobřila a pak se od něj spokojeně odtáhla.

„Mýlila jsem se, jste sladší,“ zapředla mu do ucha a než se stihl vzpamatovat a minimálně jí vynadat, byla pryč.


Michelle

28.08.2017 23:38:34

109.105.39.19

Reagovat

Smazat

Smarja, ten čas teda utíká.. koukám jako blázen, že tu mám osobní věnování a ani jsem za něj pořádně nepoděkovala.. no od té doby jsem se vdala a mám úžasné dítko..jen s tou moudrostí pořád asi nic smiley Hm, to je super scenérie, takový zaskoceny Severus na balkoně... tahle Mia se mi líbí smiley

Deniss

10.07.2012 12:13:27

90.178.169.203

Reagovat

Smazat

Mmm... zajímavé xD. Moc se mi líbil ten pohled, který jí věnoval ve vzpomínkách. "Upřímnou soustrast s těmi idioty, slečno Grangerová." To se mi moc líbilo a ten zbytek byl takový pěkný, zkusím jít na další část smiley.

Eve

17.07.2011 15:15:16

88.103.150.155

Reagovat

Smazat

Páni, lituju Severuse, opět byl dotlačen k něčemu, co vůbec nechtěl. Ale všichni známe Brumbála a jeho přesvědčovací taktiky smiley


Hermionino svádění se mi moc líbilo, já bych se ničeho takového určitě neodvážila. Hrála si s ním pěkně smiley

elulinek

03.04.2011 20:19:26

79.170.249.2

Reagovat

Smazat

No zachytila jsem okem větu „Jeto gay!“ a to jsem ještě nezačala číst. Mám se bát?


Michelle taktéž vše nejlepší k narozeninám


„Vážně nemám potřebu u snídaně poslouchat- váš rozbor mého sexuálního života!“


Všichni všechny poflustali, to budou lamy, ne?


„…, je docela sexy a používá banánový kondomy!“


Nechápu, co lama tlamila, že se jí nelíbí na žlutých zubech.


Charisma mu doslova odkapávalo z lemu společenského hábitu, - ach cvrk 3,7 metru…


kořist, která se mu sama servíruje i s oblohou. – ach tleskám


Severus si znechuceně posunul škrabošku, která ho nepříjemně svírala, - jo tak jsem četla která ho nepříjemně varlata. Jsem slepá


A co pije, Snapíček, slečno Láskorádíčková? Merlotíček?


Byla to jen a jen jeho vůle, že tu teď stojí jako blbec. Bohužel – proč jak


Dvěma prsty zajel za – složila se v mrákotách na zem, husí kůže už se nikdy nezbaví


A proč má dvě sklenky? On a Severus? Stihomame…


jestli vaše rty chutnají stejně sladce jako ovoce, které se tu podává, - byla bych pro maliny, ale myslím, že půjde o banány


seváííííííííííííérlgh fňbžuýýýhchrýéíuářčurthjgfnkv


doufám, že se mu tam udělá harapes po tom kousanci. Skvělé, nechtěj delší komentář, když jsi mi právě napsala, že dáváš třetí díl. Jdu dál


Výborně, skvěle, úžasně


Působivé – asi budou tvrdé sny smileysmiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...

wixie

26.03.2011 13:10:47

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

bella - cissy - že začátku to ještě půjde, ale postupně už to bude patrnější, každopádně děkuji :-)




Lízo, děkuji :-)




Kitti, díky za názor!




zuzule, už jsi jsou docela rovni co se ironie týče :-)




nadin, zmes s názvom charizma mistra, říkáš? a kde se to dá koupit??? :-DD




Míšo, děkuji za názor :-)




chave, týdenní prodleva může být? díky za výživný komentář, zase jsi mě pobavila :-D




Michelle, díky :-)




Sara - to je jak když přiletěla celá vojenská letka :-D říkám, že v první kapitole OOC ještě moc není, ale to přijde...


O můj bože, vypadá jako Alan Rickman! :-D musela jsem to sem dát :-D ano, musela, a muselas to dát i do dvojky, že? zase poprskaný monitor... :-D Brumbál... no jo, když bez něj by to byla, uznej, docela nuda :-D a ne, netěšíš se na čtvrtou - tu už jsi četla a půjku pětky k tomu :-D




Elzo, opraveno, díky :-)

Elza

24.03.2011 17:28:18

89.203.192.194

Reagovat

Smazat

Chudák... smiley Nedivila bych se, kdyby po smrtijedské kariéře měl ke škraboškám odpor. smiley


Překlep: vztáhl ruce a netušíc (netuše - on)

sarapolanska

23.03.2011 11:44:29

84.42.140.10

Reagovat

Smazat

Alfa, beta, gamma hlásí přílet.


Nemáš zač, drahá. :-D Jsem ráda, že donucovací taktiky a léta neuvěření v tvůj odchod konečně plodí ovoce a že je to ovoce sladké a příjemné :-)




Je to gay! Potter je gay! tak a je to venku stejně jako obsah žaludku Ginny :-D


Anebo letadlo.


Co to kecá, spratek? Viděl někdy tu frontu na Severuse? :-D


Já mu taky vrznu se mi zdá. Kam jsem si zase položila tu tyč?


Hermiona má bod.


Ron je prase. Harry debil. Prosím tě, cos to kecala o tom OOC? :-D mě přijdou naprosto realističtí :-D


Zase chlastná kafe. Proto je tak hyperaktivní a nemůže spát. :-D No, alespoň že nepije křeččí bobečky jako někdo :-D


Hermo, jediná chyba v tvém dokonalém proslovu a to to, že on není docela sexy, on je sexy! :-D


To si piš, že myslela a já se pod to podepíšu vlastní krví :-D


Nebyl by to brumbál, kdyby se všichni netvářili jak na popravě :-D


Ona tam tu barvu zubů fakt nechala. Ach jo, musím Severusovi koupit Kolgéjt na bílé (dásně?) zuby :-D


Ale čím to, že byl najednou tak atraktivní?....


O můj bože, vypadá jako Alan Rickman! :-D musela jsem to sem dát :-D


Usoudila, že to bude tím, že se opila :-D


On odolává, protože ještě nepotkal mě :-D


Při troše štěstí ji bývalý profesor ani moc nenakope do zadku, až zjistí, co se chystá :-D


Brumbál je dle škatulek psychologů (čti - mě) naprosto bezkonkurenčně nebezpečný recidivista, který by měl sedět. :-D


Dvěma prsty zajel do krku, aby předstíraným zvracením mohl opustit ples :-D


Kdyby jednoho, kdybys tušil, milý Severusi, kolik na tebe právě teď zírá lidí, asi bys spáchal sebevraždu .-D


Ta je pro mě? otázala se Sára.


Samozřejmě, na vás jsem čekal celý život! řekl nehraně Severus :-D


Ano, říká se to o mě. - tahle věta mi přijde tak úžasně realistická, že je to jako by mi dýchal za krk :-D


Dovedu si představit ten škleb pod škraboškou :-D


Já chci taky pusinku :-D


Ach, ambrózie :-D Ano, těšíme se na další kapitolu! Já se konkrétně těším na čtvrtou? :-D Jsi prostě dobrá, byla by škoda končit, nemyslíš? :-) ano, myslíš. :-D


Díky za pozornost a to-to-to je vše-přátelééé :-D




Michelle_Flamelova

21.03.2011 21:54:47

83.240.107.196

Reagovat

Smazat

ooo, tenhle pár zkrátka miluju, klidně na 1003 způsobů smiley

<:3 )~~~

Chavelierka

21.03.2011 18:20:36

90.176.60.97

Reagovat

Smazat

hlásím se k nepřihlášenému komentu = a máte po tajence smiley

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ach, svět mi připomíná čokoládu, hořký a tvrdý v lákavém balení. Když budu trpělivá, na patře vzadu mne sladkou chutí po čase odmění. - Strašlivá podívaná, Čokoláda

Anonym

21.03.2011 18:19:52

90.176.60.97

Reagovat

Smazat

Gwen, děkuju smiley ono k dobrým povídkám se komentáře píšou lehce. A když si přečteš co dokážou stvořit elu a sára, zjistíš, že já jsem břídil smiley



GwenLoguir

21.03.2011 15:37:35

88.212.37.120

Reagovat

Smazat

Jeminenky, Chev, ty máš také komentáre, že to je samo o sebe poviedka... mala by som to začať čítať, rpetoež teraz som sa z toho neuveriteľne šúľala...

Chavelierka

20.03.2011 20:14:08

188.75.133.226

Reagovat

Smazat

„Je to gay!“ kdo? Na FF je jich dost :D


Jestli myslí toho co si myslím, že si myslí, tak si to rozhodně myslí špatně :D


Já věděla, že je v tom Severus :D


A část ozdobila Hermionu fuuuj :D


Harry je taky čuně :D


Krásné tmavé oči?


„Snape rozhodně gay není! A abyste věděli, je docela sexy!“ a potvrdila to i ozvěna složená z milionu fanynek :D


Cože o pět let pryč? Chjo zas nebudem ve škole :(


měl na tváři černou semišovou škrabošku. Hmmm mlask


zuby, vymlácené :D


A přesto ji na něm něco zaujalo. Zlaté řetězy kolem krku? :D


Charisma mu doslova odkapávalo z lemu společenského hábitu, omg, kde mám cinták?


a možná k tomu také přispělo množství žen, jež ho během jejího pozorování žádaly o tanec. Já, elu, sara, nadin, wixie jo jo celý kopec s ním trsá :D


Ale čím to, že byl najednou tak atraktivní? Najednou? :D


proč odhání kořist, která se mu sama servíruje i s oblohou. Bezvadně :D


Severus si znechuceně posunul škrabošku, já četla pokusoval :D:D:D


a silné zaprskání :D


byly v Albusově věku. Já si poprskala monitor :D:D


s úmyslem dostat se rychleji do nálady. To si měl rovnou vzít lahev :D


a je v pasti, krásné :D


tak jiskru, zkoušela jsi zapalovač? ;)


hmm Hermi se nám rozjíždí tak rty a ovoce :D


aaaa polibek dokonalé


jo odstrčit jen jestli ji nepřitahoval :D


úžasně to Hermiona skoulela tleskám ;)




wix šup další a opovaž se dát velkou prodlevu, když si mě takhle navnadila ;)


---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ach, svět mi připomíná čokoládu, hořký a tvrdý v lákavém balení. Když budu trpělivá, na patře vzadu mne sladkou chutí po čase odmění. - Strašlivá podívaná, Čokoláda

Míša

20.03.2011 20:09:37

78.80.24.163

Reagovat

Smazat

Hermiona je odvážnásmileyženy v Albusově věku, to mě dostalosmiley


rozhodně se těším na další kapitolusmileysmiley

nadin

20.03.2011 15:48:36

91.127.88.236

Reagovat

Smazat

"Nie, nie som opitá!- Iba som si šlehla zmes s názvom charizma mistra!" Poznáme, nie? Hermi nie si prvá ani posledná, iba máš šťastie, že si najbližšie!!! Dokelu!


Wixie, krásna kapitolka - vďaka!!! smiley

*Neboj sa robiť to čo nevieš - pamätaj, Archu postavil amatér a Titanic profesionáli.

zuzule

20.03.2011 14:57:54

90.178.30.52

Reagovat

Smazat

Ženský stejně starý jak Brumbál... Tohle teda Albus nezvlád. smiley Ach můj bože! Tak ta ho dokonale uzemnila. smiley

Kitti

20.03.2011 14:36:57

62.24.93.108

Reagovat

Smazat

Je to super, určitě ne OOC, Hermiona je už dospělá, tak co by nemohla vystartovat po Snapeovi? a Severus trpí ve společnosti a tváří se jako studenej čumáksmileysmileysmiley. Takže jsi naopak dobře. Těším se na pokračování, slibná zápletka, díky.

Anonym

20.03.2011 14:25:08

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

určitě piš dal moc skvěle

Líza

20.03.2011 13:58:40

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

moc se mi to líbí jak to začíná :)

bella-cissy

20.03.2011 13:11:07

90.178.1.122

Reagovat

Smazat

A víš, že mi to vůbec OOC nepřijde??? Naopak, přesně takhle si je oba představuju. Takže se neuvěřitelně těším na další a doufám, že bude stejně úchvatná a profesionální jako tato. Díky.

Zuzana

20.03.2011 13:01:14

95.103.33.205

Reagovat

Smazat

wixie: už o týždeň? wow. To je skvelá správa. Ďakujem.

ZJTrane



wixie

20.03.2011 11:57:18

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

anetko, díky :)




Sisi, to mi lichotí :-) děkuji




Renée, to jsem ráda. Ty vážné čtu tady s chutí, ale psát mi nějak nejdou smiley




Gwen, to je začátek slíbeného OOC smiley




bei, budu, díky smiley




ZJTrane, ano, je to sen! Hmm... smiley Jsem ráda, že jsi zatím spokojená. A představu mám poměrně jasnou - příští víkend by se tu s nějvětší pravděpodobností měla objevit část druhá smiley




Intruitus, díky! Popravdě, myslela jsem, že mi to vydrží déle, ale už je to asi závislost na psaní (a vypsání se) smiley




Lindo, děkuji smiley




Dany, eggy, Líso, moc děkuji za názory :-))

Lísa

20.03.2011 11:46:48

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

začíná to velmi zajimávě

eggy

20.03.2011 11:02:55

95.103.232.241

Reagovat

Smazat

rozhodne pokracovat :) pacila sa mi kapitola... severus totalne mimo... heh :D genialny napad

Dany

20.03.2011 10:49:33

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

nádherna kapitolka moc se mi líbí

Linda

20.03.2011 10:16:57

78.98.185.176

Reagovat

Smazat

prve dve vety ma dostali uplne, cela kapitola sla velmi zaujimavym tempom a zavrsila uzasnym konce, tasim sa na pokracovanie smiley

Intruitus

20.03.2011 00:46:14

90.176.180.75

Reagovat

Smazat

Vítej zpátky autorko...smiley. Jsem ráda, že jsi to nakonec nevzdala a pustila se do další tvorby. Tahle povídka začíná naprosto úžasně a určitě to chce pokračování!!!!smiley

Zuzana

20.03.2011 00:38:06

95.103.33.205

Reagovat

Smazat

Neznášam Rona keď sa napcháva :D fuj je to nechutné. Hlupáci netušia aký je Severus sexi :D Hermiona im to natrela :D Nechápem ako to nemohla myslieť vážne.


Severus s maskou na tvári, to je sen. Teda môj nesplnený sen. A asi nie iba môj :) Uf ešte sa nič nedeje a ja som úplne namäkko (pekne povedané) A potom...


Mám rada takúto Hermionu. Teda je fakticky ostrá. Asi vie, že u profesora ukňúrané ženské nemajú šancu. Chudák, trochu ho ľutujem, ale nemal byť protivný.


Super začiatok. Toto bola návnada, ktorú som zhltla ako sa vraví „aj s navijakom“. A strááášne by som chcela vedieť čo bude ďalej. Máš predstavu ako dlho budeme na pokračovanie čakať?


ZJTrane

bei

19.03.2011 23:58:07

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

nádherne honem píš dál

GwenLoguir

19.03.2011 23:45:38

88.212.37.120

Reagovat

Smazat

Tomuto hovorím odvaha....

Sisi

19.03.2011 23:36:09

109.230.2.110

Reagovat

Smazat

Tak nová poviedka ma veľmi potešila. Konečne mám opäť čo čítať. Ako vždy e skvelá nakoľko tvoj štýl písania sa mi naozaj páči a myslím si, že od teba by som prečítala čokoľvek. Kapitola je veĺmi milá, vtipná a príjemne odlahčená. Moc sa teším na pokračovanie.



Renée

19.03.2011 23:22:39

109.80.67.67

Reagovat

Smazat

Po tolika vážných povídkách, co jsem za poslední dobu četla, je tohle překvapivě vítané zpestření :o) Ani mě to nenapadlo, až teď jsem si uvědomila, že něco tohohle typu už jsem dlouho nečetla.Je příjemné mít po přečtené kapitole potutelný úsměv na tváři

Sisi

19.03.2011 23:09:47

109.230.2.110

Reagovat

Smazat

Tak nová poviedka ma veľmi potešila. Konečne mám opäť čo čítať. Ako vždy e skvelá nakoľko tvoj štýl písania sa mi naozaj páči a myslím si, že od teba by som prečítala čokoľvek. Kapitola je veĺmi milá, vtipná a príjemne odlahčená. Moc sa teším na pokračovanie.

anetka

19.03.2011 22:40:19

212.80.67.131

Reagovat

Smazat

úžasně to začíná určitě další kapitolu





Žádné komentáře:

Okomentovat