neděle 3. března 2024

Část třetí - Akceptace

Beta: Claire

Část třetí - Akceptace - o týden později

Ginny upila ze sklenky vína a už poněkolikáté urovnala ubrousek na stole. Během týdne se na schůzku smluvenou za neobvyklých okolností těšila. Těšila se na muže, o kterém toho moc nevěděla, vlastně kromě urážek, které musela vyslechnout od Harryho nebo Rona, vůbec nic. A bylo to možná právě to tajemno, které ho obklopovalo, jež ji donutilo nad ním přemýšlet. O to horší pak bylo prozření, když zjistila, že ji nepřitahuje jen to tajemno, ale i on sám. Nechápala to. Na škole byl prostě jen profesor, nikdy o něm ani jinak nepřemýšlela, ostatně, měla ráda Harryho. Jenže z něj se vyklubal stejný idiot, jakým byl Ronánek.

A pak uviděla jeho. Ztělesnění respektu, odvahy. Muže, který se v charismatu pravděpodobně i koupal. Povzdychla si. Už od rána byla dost nervózní, netušila, zda Severus - už se ani nepozastavovala nad tím, že ho tak ve své hlavě oslovuje - přijde. A pokud ano, jak se bude chovat. Dá ji to hodně sežrat?

„Slečno Weasleyová, tady země!" dolehlo k ní posměšně. S trhnutím se vynořila ze svých myšlenek. Její zrak spočinul ve výšce zadnice muže v černých kalhotách, který si odkládal kabát na opěradlo. Přimhouřila oči. Na první pohled to byl ještě hezčí zadek, než měl Harry.

„Už jste přítomná?" zeptal se kysele, když se posadil naproti ní. „Pokud chcete trávit čas civěním do zdi, můžu odejít."

Ginny zavrtěla hlavou. Ani ne jako v odpověď, ale spíše s podivem nad tím, jak je dnes Severus výřečný.

„Jak se vám daří?" zeptala se raději.

Přimhouřil oči. Dal tak najevo, že její dotaz je nadmíru stupidní a zároveň si ji mohl prohlédnout, aniž by to bylo příliš nápadné. Musel uznat, že černé mini šaty (že jsou mini si všiml v okamžiku, kdy ji vytrhoval ze zamyšlení) a rudá rtěnka v kontrastu s barvou jejích vlasů byla velmi dobrá volba. Okamžitě poutala pozornost. Vypadala dobře a bylo až s podivem, že v něm neprobouzela staré myšlenky. Ano, měla vlasy jako Lily, ale to bylo asi tak všechno. Tahle dívka byla živel, Lily proti ní byla hladina rybníka za bezvětří. Potřásl hlavou.

„Odvedla jste dobrou práci," řekl náhle, sám zděšen svou upřímností. Od toho dne v ordinaci už zub vůbec necítil.

Rozpačitě se usmála. Napadlo ho, že Potter asi nebyl dobrý v lichotkách. V duchu se ušklíbl. Potter nebyl dobrý pravděpodobně v ničem.

„Jsem ráda, že už vás nic nebolí, ale kdyby něco... víte, kde mě hledat."

„Dost už o zubech, buďte tak hodná," požádal ji. I když ho zuby už nebolely, zubní ordinace mu rozhodně k srdci nepřirostla natolik, aby konverzací o ní strávil večeři. „Spíš mi řekněte, proč jste chtěla, abych s vámi šel na večeři? S dovolením pominu ten bezduchý výraz rande, protože bych si musel myslet, že jste se zbláznila, nebo na mě s bratry něco chystáte," přeměřil si ji zpytavým pohledem.

Vzdychla si. „Je vážně nutné mě neustále přirovnávat k bratrům?" naštvala se. „To ani vy nedokážete pochopit, že jsem samostatná jednotka, která nadšením neskáče metr vysoko, když přijdou s nějakým geniálním nápadem?" Byla naštvaná, nesnášela, když ji lidé hodnotili jen podle toho, koho je sourozencem.

Všiml si, že možná přestřelil, chtěl něco říct, ale objevil se číšník. Mlčky si objednali. Samotná konzumace jídla probíhala v tichosti. Ona nepromluvila a on už nějak neměl chuť.

„Pozvala jsem vás, protože mi přijdete zajímavý," zamumlala teprve u dezertu s pohledem zabodnutým do tajícího kopečku zmrzliny.

Uchechtl se. „Voldemort mi také přišel zajímavý, ale nikdy by mě nenapadlo ho pozvat na večeři," zamyslel se nahlas, aby ji popíchl.

Zabodla do něj namíchnutý pohled.

„Jste nesnesitelný!" prskla.

„Na to jste přišla teprve teď?" zeptal se ironicky. „A že Santa Claus neexistuje, už vám řekli?" utahoval si z ní.

Přimhouřila oči. Usoudil, že je jen otázka času, než vybuchne. Pokusil se trochu mírnit dopad svých slov.

„Zkuste mi definovat slovo zajímavý," pobídl ji a odložil na stůl ubrousek, kterým si osušil horní ret vlhký od vína.

„Tak vy chcete definici?" zeptala se a přimhouřila oči.

Kývl a spokojeně se opřel zády o opěradlo.

Vstala, ubrousek z klína rázně odložila na stůl, a jak si stihl všimnout, zapomněla si stáhnout už tak krátkou sukni. Napadlo ho, že má hezké dlouhé nohy na to, jaký je drobek.

„Takže definici?" zopakovala stále ještě pravděpodobně vztekle. S úšklebkem kývl.

„Tak tady ji teda máte!" vyhrkla a drze se přisála na jeho rty.



Chavelierka

05.02.2020 18:12:07

46.16.121.213

Reagovat

Smazat

Respekt koupající se v charizma - lepší definici bych těžko hledala :-) A hláška o zajímavým Voldemortovy je prostě perla :D

Michelle

25.08.2017 23:59:47

109.105.39.19

Reagovat

Smazat

Efektivní způsob, jak zbavit Severuse slov :D

Chavelierka

10.03.2014 20:42:11

188.75.133.228

Reagovat

Smazat

On je dočkonalý, když se čertí. Ten jeho pichlavý slovní projev mě prostě dostává do kolen, až najde jednou rovnocennou partnerku, to bude melodie :-D

Kdyby jen chlapec věděl, že nekouká do zdi, ale hodnotí jeho sedací partie, sundával by si kabát ještě hodinu :-D

Vendi_Kacka

05.08.2013 13:30:30

88.103.98.132

Reagovat

Smazat

To už jsem jako v půlce? Safra, to to letí :)


ooo - muž zahalený tajemstvím, tolik prostoru (potencionálního) pro objevování a odhalování - jedno velké ÁCH!smiley


Holka, já mám tu Ginny čím dál radši :D


Ona odhaluje jednotlivé prvky toho, proč mi ho tolik zbožňujeme - bude ztracená!smiley


Jo Země - Houstone, máme problém!smiley


Sevčo, přestaň bručet a užívej si príma večersmiley


Nevím, proč mě věta: mlčky si objednali, rozesmála :D


Co tam tahá Voldyho?smiley zvrhlík jeden!


Hustýýýýý! ty vogo - já zírám a bavím se, fakt moc se bavím - že jí nedá facku, že ne?

smiley jdu si honem přečíst, jak to dopadne!

Chavelierka

20.07.2013 21:29:25

188.75.133.226

Reagovat

Smazat

Co, hmm, kde, hoho, jo? Já prostě nemám slov :-D Je to jednoduše úžasný a konec mě kompletně připravil o řeč :-D


Jestli nepřijde, půjdu mu vynadat za Ginny :-D

A jak jsem se těšila já :-D

Harry jako rytíř neobstál? :-D

„Muže, který se v charismatu pravděpodobně i koupal.“ Naprosto přesná definice :-)

Od něj je sexy i si nechat vynadat :-D

Severus právě poodhalil jedny z nejzajímavějších partií :-D

To rozhodně nebylo do zdi, takže kdybyste se ráčil ještě na pár minut otočit :-D

Asi spal vedle rádia :-D

Nejspíš nejen tu jeho pozornost :-D

Pokud máte zájem, na trhání vám dám pěti procentní slevu :-D

Slyšela jsem, že byl dobrý ve Famfrpálu :-D

Protože o tom pozvat vás na večeři sní miliony dívek :-D

Dovolila si vynadat mistrovi a přežila, juch :-D

Voldemorta na večeři, ta věta mě hodila pod stůl, to byla zas jednou good hláška :-D :-D

On stejně dnes perlí, Santa už není :-D :-D A Ginny po oznámení s pláčem utekla :-D

Zajímalo by mě, jak by takový výbuch v jejím podání vypadal :-D

Ve vašem případě by ta definice byla značně dlouhá :-D

Anebo se to dá vyjádřit taky takhle :-D


Wixie, dochází mi nápady na poklony. Překonáváš se každou větou, co větou slovem. Jsem nadšená, ba přímo v euforii. Asi se budu dlouho vznášet na obláčku :-)

nadin

20.07.2013 10:33:47

95.103.162.165

Reagovat

Smazat

Wixie, definitívne si ma uistila v domnienke, že v Tvojom podaní by bol úžasný hoci pár Rytierske brnenie/Umrnčaná Myrta.

Skvelý dialóg, chválim!!!

Ďakujem a teším sa na pokračovanie

smileysmiley

Verca

19.07.2013 17:41:57

94.112.125.198

Reagovat

Smazat

Skvělá kapitolka :) těšim se na další a hlavně na reakci Severuse :)

Zuzana

19.07.2013 09:11:09

178.40.201.153

Reagovat

Smazat

Ginny ma prekvapila. Vidieť, že diplomacia nie je jej parketa, ale je osviežujúca a odvážna:D Som zvedavá čo na tú definíciu povie Severus. Ďakujem za kapitolu:)

Mouny

18.07.2013 22:42:51

212.80.67.130

Reagovat

Smazat

Parádní závěr, těším se na jeho reakci. :)

Janka

18.07.2013 19:22:38

93.91.49.158

Reagovat

Smazat

Nenaoadá mě nic jiného než WOW :D Ginny se nezdá :)



Žádné komentáře:

Okomentovat