sobota 2. března 2024

16. Poletíme (flashback)

Nevím co mě to popadlo, že jsem zrovna v tom nejkritičtějším období musela vypsat svou mysl, ale raději nad tím nebudu přemýšlet.

Máte tu další kapitolu. Je krátká, sladká, trhlá a ... a uvidíte sami. Za komentáře budu ráda, i když je mi jasné, že "tohle" si je rozhodně nezaslouží.

PS: Kapitola není opravená a byla spáchápa před necelou hodinou, tak to berte, prosím, na vědomí =)

„Severusi, už jsi přemýšlel, kam pojedeme na dovolenou?“ zeptala se Hermiona několik měsíců po svatbě svého muže, který se právě skláněl nad postýlkou s malou Selií.

„Ne, vždyť prázdniny jsou až za čtvrt roku,“ podivoval se on.

„Nemyslím dovolenou o letních prázdninách. Budou i jarní prázdniny. A navíc, mám na mysli svatební dovolenou,“ vysvětlila mu a mírně se o něj opřela, aby také viděla do postýlky.

„Selí, koukni se sem,“ zamával Severus své dceři před obličejem jedním z mnoha nových plyšáků.

Ta se na modrou obludku v jeho ruce zašklebila bezzubými ústy a rozverně po ní hrábla drobnou pěstičkou. Severus ji nechtěl trápit, proto jí plyšového tvora vložil do náruče a pozoroval, jak si s ním nemotorně hraje.

„Svatební dovolenou? Hermiono, to asi nebude jen tak možné. Nemůžu si ze školy odjet, kdy se mi zlíbí a navíc, kam bychom dali Selii?“ otočil se pro změnu na svou ženu.

„Nemyslím hned, už proto, že ještě nejsem spokojená se svojí postavou. Ale ráda bych někam vyrazila. Jenom s tebou,“ zašeptala a nepřestávala se na něj tisknout. „O prázdninách už bude Selii osm měsíců. Věřím, že by nám ji Poppy pohlídala. Jen na pár dní. Severusi,“ prosila ho.

„Pro mě za mě. Přemístění je otázka několika vteřin. Nevidím v tom problém. Poppy je jediný člověk, kterému bych Selii svěřil. Věřím jí. A taky bych s tebou chtěl být chvíli sám a hodně daleko,“ dořekl jí smyslně do ucha.

Hermiona se zasmála, pak ale zvážněla.

„Víš, Severusi, ale já bych chtěla letět letadlem. Ne se přemístit.“

„Proč proboha?“ zděsil se při té představě.

„No tak. Nic na tom není. Létání je super.“

„Nepovídej,“ ušklíbl se. „Zajímavé, že létání na koštěti ti tak fajn nepřijde.“

„To je něco jiného,“ ohradila se.

Pak se ale rozhodla použít jinou přemlouvací taktiku. Rukama vystoupala k nejvýše zapnutému knoflíčku jeho košile a aniž by nějak komentovala své počínání, upřela na něj své oříškové oči.

„Prosím, Severusi. Uvidíš, bude se ti to líbit,“ usmála se na něj a knoflíček zručně uvolnila.

„Bude se mi líbit co?“ zajiskřilo mu v očích, když si uvědomil, že asi bude očitým svědkem Hermioniných přemlouvacích metod.

„Myslím samozřejmě to létání,“ šibalsky na něj mrkla a rozepnula další knoflíček.

„Nejsem si tím tak jistý,“ pronesl, jako by se nic nedělo, ale měl co dělat, aby tuhle malou hru neukončil hned v zárodku.

„Já myslím, že jo. A jsem přesvědčená, že mi ještě dnes bude patřit tvé 'ano'.“

„Jsi si tím nějak moc jistá,“ provokoval ji tím, že na sobě nedával znát své rozpoložení z jejích doteků.

„Ano, to jsem,“ potvrdila a rychle rozepnula zbývající knoflíčky, přičemž mu košili vykasala z kalhot.

Severus měl v plánu ironickou odpověď, ale v momentě, kdy se Hermiona přisála svými horkými rty k jeho bradavce, měl co dělat, aby nezasténal na hlas.

Jeho žena si svým počínáním byla očividně více než jistá. Svými rty mapovala cestičku od jeho hrudníku přes krk až k jeho obličeji.

Čelist mu posázela drobnými polibky, ale Severusově snaze o navázání orálního kontaktu se stále vyhýbala. Až ve chvíli, kdy to nečekal, protože zrovna vydýchával její ruku na zapínání svých kalhot se k němu přisála.

Nečekala na pozvání a mrštně se vetřela svým jazykem do jeho úst.

Teď už to Severus nevydržel a unikl mu tichý vzdech.

„Tak co? Poletíme?“ zeptala se ho v momentě, kdy se od něj od trhla.

„Jen přes moji mrtvolu,“ pronesl zastřeným hlasem a přitáhl si ji k dalšímu polibku.

Hermiona však byla rychlejší. Prudce se vymanila z jeho sevření a jediným rychlým pohybem se ocitla za jeho zády. A nezapomněla s sebou vzít i jeho košili, kterou mu tak pohotově stáhla z ramen.

Stoupla si na špičky a jeho šíji pokryla nespočtem drobných letmých polibků. Spokojeně se usmála proti jeho zádům v okamžiku, kdy on slastně zaklonil hlavu dozadu.

„Pojď ke mně,“ požádal ji svůdným hlasem.

Hermiona jeho přání vyslyšela, ale jen pro to, aby do něj mohla strčit a usadit ho tak na postel. Obkročmo si sedla na jeho stehna a dál se věnovala jeho ústům. Severus to už nechtěl nechat jen na ní, proto i on zapojil své ruce do průzkumu jejího těla.

Avšak ona ho, aniž by polibek přerušila, jemně, ale přesto rázně zadržela.

„Dokud nebudeš souhlasit s letadlem, tak na doteky zapomeň,“ zapředla mu do ucha.

„To je vydírání,“ protestoval.

„Není, to je vzájemná domluva,“ ušklíbla se. „A opovaž se to porušit,“ pohrozila mu.

Neměl sílu na odpor, zvlášť v okamžiku, kdy se velmi účelně zavrtěla na jeho klíně.

„Ještě máš možnost říct ano.“

„Nikdy,“ dostalo se jí odpovědi, se kterou ona stejně počítala.

„Jak myslíš,“ usmála se a začala mu rozepínat pásek na kalhotách.

Následně ho zmíněného kusu oblečení zbavila a aby mu to nebylo líto, sama si svlékla halenku a kalhoty, přičemž zůstala jen ve spodním prádle.

Severus z ní nespouštěl oči, ale snažil se její podmínku splnit a přestože měl sto chutí prozkoumat její žádostivé tělo, neudělal to. Počkal, až se k němu ona sama opět skloní a políbí ho. Jazykem mu obkroužila horní ret a když jím doputovala až k tomu dolnímu, mírně ho kousla.

Opět mu unikl sten.

Prsty svých rukou zajela za lem jeho boxerek a horní polovinou těla se otřela o tu jeho.

„Ne?“

„Ne,“ potvrdil přesto však již trochu nepřesvědčivě.

Hermiona to nijak nekomentovala a začala pomalu směřovat svými rty přes jeho hrudník a břicho až do jeho slabin.

Severus to nevydržel a vpletl své prsty do jejích vlasů. Dal tak jasně najevo, ať pokračuje a že by bylo více než skvělé, kdyby svými rty putovala ještě o pár centimetrů níže.

„Severusi, něco jsem si domluvili,“ promluvila sladce, protože si byla vědoma svého vítězství.

„Hermiono,“ vydechl frustrovaně.

„Poletíme?“

Už už se nadechoval k další negativní odpovědi, ale v tu chvíli ucítil na svém nejcitlivějším místě horký dech své ženy a následně pocítil vlhkost jejích úst.

„A- ano,“ vydralo se mu ze rtů.

Ačkoli si byla Hermiona vědoma své lsti a bylo více než očividné, že jeho odpověď byla jen stěží mířena na její otázku, věděla, že má nad ním navrch.

Její muž se právě zavázal k letu letadlem...

„To bylo podlé a zmijozelské,“ řekl jí o několik desítek minut později.

„Ale účinné,“ oponovala mu se smíchem.

„Měl bych zlepšit své sebeovládání.“

„Já myslím, že nemusíš. Byl jsi úžasný,“ řekla mnohoznačně a vzápětí se zvedla, aby vzala z postýlky vrtící se Selii.

Položila ji mezi ně do postele a věnovala jí kouzelný úsměv.

Severus se cítil božsky. Měl vedle sebe ženu a dceru, které miloval nade vše a byl tak příjemně naladěný, že se mu ani nechtělo přemýšlet, jak je možné, že ho potkalo takové štěstí.

„Vy dvě jste také úžasné,“ potvrdil a věnoval oběma jeden ze svých vzácných úsměvů.



wixie

27.01.2010 22:28:10

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

Jituš, děkuji.


Michelle, no jo, má dobrého učitele smiley


zuzko, mám to v plánu smiley


evi, no, ano, máš jistě pravdu, ale při letu letadlem je čeká něco malinko jiného (ne, teroristy nečekej smiley) děkuji

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

evi111

24.01.2010 21:10:11

62.245.82.51

Reagovat

Smazat

Dobrýsmiley Hermiona ho přemlouvala k letu stlyem, jako by mu naznačovala, co všechno se dá dělat v letadlesmiley

zuzka

23.01.2010 13:55:08

84.21.109.144

Reagovat

Smazat

taktika hodna zmijozelasmileysmiley severu poletí letadlem smiley doufám, že to v ňjákém dalším flashbecku popíšeš smiley

Michelle

22.01.2010 22:56:04

83.240.107.196

Reagovat

Smazat

Teda, Mia se nezdá smiley

Jituš

22.01.2010 18:52:02

217.117.215.163

Reagovat

Smazat

Krátká, sladká, zaslouží si pochvalu, určitě z tebe vypadla moc pěkná oddychovka. Mohly by padat častěji.

elulinek

22.01.2010 17:22:28

79.170.249.2

Reagovat

Smazat

tsé, prý časem smileysmiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...

wixie

21.01.2010 20:52:05

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

Nadin, ano, také jsem o tom přemýšlela z morálního hlediska, ale myslím, že Selie byla zaneprázděná tou modrou obludkou, takže ji to nijak nepoznamenalo smiley


Já moc děkuji smileysmiley




Chav, ano, jak jinak smiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

nadin

21.01.2010 20:41:56

95.102.238.10

Reagovat

Smazat

Áu!! Horúce!!


Hermiona je teda riadna mrška!!


Ale takto pred malým dieťaťom??


Síce, účel svätí prostriedky, to je pravda...


A ona dosiahla, čo chcela!


Skvelé, wixie!! Pobavila som sa a teraz pôjdem dýchať... Zhlboka... smiley

*Neboj sa robiť to čo nevieš - pamätaj, Archu postavil amatér a Titanic profesionáli.

Chavelierka

21.01.2010 20:19:19

188.75.129.158

Reagovat

Smazat

Avad, chtěla jsem říct kruciš. Tak na tebe se bude muset chytře smiley


Neboj dobrá nálada bude, a když ne tak přidáním kapitoly si ji určitě zvedneš smiley

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ach, svět mi připomíná čokoládu, hořký a tvrdý v lákavém balení. Když budu trpělivá, na patře vzadu mne sladkou chutí po čase odmění. - Strašlivá podívaná, Čokoláda

wixie

21.01.2010 19:52:27

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

Chav, něco mi říká, že současně s novou kapitolou určitě ne, protože kapitola je už téměř napsaná a jak to tak vypadá, dostanete ji klasicky ve středu (nebo možná v úterý, když budu mít dobrou náladu smiley)


A pravda, elu, nemluv sprostě, Sev už se tu podivoval, jak taková křehká dívka nadává smiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain



Chavelierka

21.01.2010 19:45:54

188.75.129.158

Reagovat

Smazat

Elu nemluv sprostě nevíš kdo to čte smiley


Jinak pravda, pravda. Tak já počkám pod postelí a až si Hermiona odskočí zavřu jí a nempusti a Severus je můj a nedám smiley


Wixie, však my z tebe ty méne nějak dostanem smiley


současně s další kapitolkou smiley

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ach, svět mi připomíná čokoládu, hořký a tvrdý v lákavém balení. Když budu trpělivá, na patře vzadu mne sladkou chutí po čase odmění. - Strašlivá podívaná, Čokoláda

wixie

21.01.2010 19:18:02

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

snapeova, teké v to doufám ;) díky




lufi, děkuji. pokusím se co nejdříve přidat další :)




elu, slibuješ??? smiley a že je chceš taky vědět? já bych toho chtěla smiley třeba časem.. smiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

elulinek

21.01.2010 19:15:32

79.170.249.2

Reagovat

Smazat

já chci taky ty předchozí jména vědět smileysmiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...

elulinek

21.01.2010 19:14:25

79.170.249.2

Reagovat

Smazat

nepoblinkám, slibuju smiley


chav: a nebo taky v prdeli, že? smiley


jenže když budeš čekat v posteli, padne na tebe s heřmínou, kdežto když se přemístíš do letadla a počkáš si, až půjde na záchod, přičemž heřmínu nechá na sedadle, je to rozhodně lepší smiley smiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...

lufiiinka

21.01.2010 17:00:53

90.178.79.81

Reagovat

Smazat

pááááni...omg...jak to jen okomentovat :)


prostě úúúúúúúúúúžasná kapitolka s troškou cukru:D...nechtěla bych být Sev :D


Hermiona se nezdá...ona do toho zmijozelu přece jen patří! já to říkám pořád!


krááááááásná:D...prostě...díííííííííííííííííííííky

snapeova

21.01.2010 16:30:23

90.177.189.4

Reagovat

Smazat

super,nová kapitola. už jsem měla docela silný absťák smiley. Kapitolka byla skvělá a doufám,že v blízké době přibude další :)

http://pisupovidky.blog.cz

wixie

21.01.2010 13:30:51

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

Jane, moc děkuji. Jsem ráda, že kapitola po tak dlouhé době potěšila :)




zuzule, neztrácej nervíky, jedním nepovedeným pokusem to nekončí (mluvím z vlastní zkušenosti) určitě to vyjde příště, hlavně neztrácej trpělivost a bojuj smiley A moc děkuji smiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

zuzule

21.01.2010 12:40:29

90.177.90.101

Reagovat

Smazat

Jo! Tak tohle sem potřebovalasmiley, když už sem neudělala ten blbej zápočet z mikroekonomie.smileyTohle je skvěla náplast na bebínko.

Jane

20.01.2010 22:53:20

213.29.146.195

Reagovat

Smazat

Co to vidí oko mé? Kapču novou, kouzelnou. Trochu romantična na dobrou noc, to abychom měli o čem snít smiley (hlavně o Sevíkovi). No jako vždy skvělé a vůbec neva, že tak krátké.

wixie

20.01.2010 22:30:12

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

Ty zbývající se třeba dozvíš časem :-D Přeju dobrou noc ;)

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain


Chavelierka

20.01.2010 22:24:55

188.75.129.158

Reagovat

Smazat

Hmm tak by mě zajímaly ty předchozí 4 vlastně 3 jedno určo bude Wixie smiley


Neper se poddej se smiley


Jinak kočky já též zalézám do brlohu. smiley

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ach, svět mi připomíná čokoládu, hořký a tvrdý v lákavém balení. Když budu trpělivá, na patře vzadu mne sladkou chutí po čase odmění. - Strašlivá podívaná, Čokoláda

wixie

20.01.2010 22:20:40

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

naivita? to je mé páté jméno smiley


no, slíbila neslíbila - pokusím se s tím popratsmiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

Chavelierka

20.01.2010 22:19:32

188.75.129.158

Reagovat

Smazat

a to nás má jako odradit? ty jsi ale naivní smiley

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ach, svět mi připomíná čokoládu, hořký a tvrdý v lákavém balení. Když budu trpělivá, na patře vzadu mne sladkou chutí po čase odmění. - Strašlivá podívaná, Čokoláda

Chavelierka

20.01.2010 22:17:21

188.75.129.158

Reagovat

Smazat

ok Wixie, ale slíbila si mi to = musíš to napsat. A klidně čekám i do dubna smiley

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ach, svět mi připomíná čokoládu, hořký a tvrdý v lákavém balení. Když budu trpělivá, na patře vzadu mne sladkou chutí po čase odmění. - Strašlivá podívaná, Čokoláda

wixie

20.01.2010 22:17:12

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

Dámy, vy ale úplně ignorujete fakt, že tam do té postele, chci říci do hotelu, půjde se svou manželkou, kterou strašně moc miluje smiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

Chavelierka

20.01.2010 22:15:07

188.75.129.158

Reagovat

Smazat

Elu taky nerada výšky? smiley


Co do letadla přímo na místo určení, počkáme na něj v hotelu, tedy v pokoji, počkej vlastně v posteli smiley

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ach, svět mi připomíná čokoládu, hořký a tvrdý v lákavém balení. Když budu trpělivá, na patře vzadu mne sladkou chutí po čase odmění. - Strašlivá podívaná, Čokoláda

wixie

20.01.2010 22:14:16

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

hlavně mi to tu nepoblinkejte smiley jinak si leťte kam chcetesmiley


Chav, slibuji, bude stát za to (snad, jestli se odhodlám to napsat smileysmiley)

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

elulinek

20.01.2010 22:14:04

79.170.249.2

Reagovat

Smazat

odcházím zdechnout do houští, váš medvěd chlupáč. a neponocujte smileysmiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...

elulinek

20.01.2010 22:12:07

79.170.249.2

Reagovat

Smazat

chav: to víš že jo, a eště se pobliju z té výšky, ne? přemístíme se do letadla smileysmiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...

elulinek

20.01.2010 22:11:27

79.170.249.2

Reagovat

Smazat

beze mně nejde nikdy nic smiley


a víš co? prdni si na bubáka smiley


ano, už jsem uvažovala o tom, že si to vážně nechám natisknout smiley ale nejsou many smiley smiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...



Chavelierka

20.01.2010 22:09:42

188.75.129.158

Reagovat

Smazat

Wixie, já si počkám, ale slib, že bude stát za to smiley


Elu neboj jen ať si letí sednem na koště a jsme jim v patách smiley

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ach, svět mi připomíná čokoládu, hořký a tvrdý v lákavém balení. Když budu trpělivá, na patře vzadu mne sladkou chutí po čase odmění. - Strašlivá podívaná, Čokoláda

elulinek

20.01.2010 22:09:26

79.170.249.2

Reagovat

Smazat

dámy, jistě myslíte scénu bez cenzury, u které JÁ osobně budu slintat mezi tlačítka klávesnice, čímž je k sobě přilepím, a jestli se TY, wixie, dočkáš smysluplného komentáře, tak asi týden po té, protože JÁ už TEĎ vím, že to BUDE skvělé. tak, SNAD, jsem to vysvětlila ZCELA jasně smileysmiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...

wixie

20.01.2010 22:08:19

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

Míšo, děkuji smiley


Ano, elu, je mi to strašně líto, že ti to říkám zrovna já, ale jen oni dva, bet tebe smiley no jistě, nejžádanější značka na světě smiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

elulinek

20.01.2010 22:06:10

79.170.249.2

Reagovat

Smazat

jo, lepší než letní kino smiley smiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...

elulinek

20.01.2010 22:05:26

79.170.249.2

Reagovat

Smazat

ONI? to jako TI dva? beze MNĚ ? néééééééé smiley


jo, jasně, ty si teda dipmomat jak pojď na mě z boku smiley prej nechat zdát, epi epi já padám. tsé smiley


no já ti strašně moc nemáš zač =D


vyměním, klidně, já chci krapet inspirace


ano, líbí se mi slovo značkové smileysmiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...

wixie

20.01.2010 22:02:42

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

super, že jsem vám poskytla takové parádní kino smileysmiley Chev, bude, zítra určitě ne, ale chystá se, snad v únoru na ni dojde, možná až v březnu *přemýšlí*

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

Míša

20.01.2010 22:01:52

85.207.116.239

Reagovat

Smazat

úžasnésmileysmileymoc se mi to líbilo, jsem ráda, že se tu objevila další kapitolasmiley

wixie

20.01.2010 22:01:34

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

elu, MY ne, ale ONI určitě smiley jestli nespadne letadlo, žeanojaksi...


svůdný hlas si nech zdát, určo se to povede smiley


já strašně moc děkuji za celý komentář, já myslím, že jsi to vyjádřila úplně skvěle a můza - ta by byla, není čas smiley


A co se týče boxerek - domnívala jsem se, že už to nemusím ani zdůrazňovat, jasně že to byly značkové elunadwix smiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

Chavelierka

20.01.2010 22:00:32

188.75.129.158

Reagovat

Smazat

Cože bez cenzuri? Kdy kde jak? Zítra tady? To mi ani neříkej se nedočkám smiley


Přidávám se k Saře a Elu taky se mi před zraky promítal jeho oblyčej se sebeovládáním na ústupu

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ach, svět mi připomíná čokoládu, hořký a tvrdý v lákavém balení. Když budu trpělivá, na patře vzadu mne sladkou chutí po čase odmění. - Strašlivá podívaná, Čokoláda

elulinek

20.01.2010 21:56:28

79.170.249.2

Reagovat

Smazat

jak říkala sara, taky jsem se usmívala jak měsíček na hnoji a viděla to jeho kamenné sebeovládání drolit se pěkně na šutříky smileysmileysmiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...



wixie

20.01.2010 21:55:34

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

Chev, já moc děkuji. Slibuji, že už mám v plánu jednu scénu, která bude naprosto bez cenzuri. Teda jestli se mi ji podaří napsat smiley Ale snad jo, mám to tak nějak v hlavě, ale to je ještě čas, měla by to být ta hlavní usmiřovací v "přítomnosti" tak uvidíme. A abych pravdu řekla, sama jsem byla překvapená, kam se mi to začalo ubírat smiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

elulinek

20.01.2010 21:55:16

79.170.249.2

Reagovat

Smazat

beru na vědomí, že je tu nová kapitola. to je to hlavní


a mimochodem, MY nepoletíme nikam. poletíme tak maximálně já a severus do devátého nebe smiley


já, že na ni zamával prstem a ukázal na maminku se slovy: zbláznila se =D


kam byste dali selii? minerva je dobrý způsob, jak se té báby na dlouhou dobu dopředu zbavit


no, sever myslel, že poletí na vrchol já nevím čeho a oni letí letadlem =D tomu říkám zklamání, co, hochu


jo tak oni si předou do ouška,jo? tsé, a já zas nic


to byla akce meteleskum bleskum, když mu vykasala tu košili =D


navázání orálního kontaktu =D


já chci taky slyšet svůdný hlas, sííííííííííííííím


pěkně ho strčila na tu postel.


a byly ty boxerky značky elunadwix v černém saténovém provedení ( nebo hedvábném) se stříbrným nápisem excellent, fine, amazing? smiley


úžasné skvělé a parádní donucovací prostředky


mě se to moc líbí, jen nevím, jak to vyjádřit =D


věnoval jim jeden ze svých vzácných úsměvů, který v zápětí smazala představa letu letadlem. no, mám pocit, že to asi bude ještě sranda


skvělé, parádní, božské. lascivně-přítulné, vtipné, romantické. pohlazení po duši. taková světle broskvová barva


doufám, že jsi snad utěšila sařinu touho po sexu mezi těmi dvěma, kteru mi neustále podsouvá, že mám uspokojit ve vanilce. tak si držím palce... =D


doufám, že brzo přibude další, i když vím, že múza je velmi vrtkavá dáma, že smiley


a hrozně se mi líbí spojení 'Selie se zavrtěla', ale nevím proč =D


Působivé, jako vždy smiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...

Chavelierka

20.01.2010 21:52:56

188.75.129.158

Reagovat

Smazat

Prej nepovedéne. Já bych ti... to by mě zajímalo jak u tebe vipadá povedené? smiley


Tak jsem se ze začátku něžně naladila s miminkem a Severusem a modrou obludou až jsem se lekla kam se nám to začalo ubírat. smiley


Načež jsem přeladila na jinou značně erotickou vlnu a říkala si kam to asi zajde a v duchu nabádala "co nejdál" Skoro jsem vzdychala se Severusem. Slyšet mě někdo tak řekne, že se připravuju na porod smiley


A Wixie opět překvapila a v nejlepším mi to sekla smiley


Jenže já mám bujnou fantazii a další průběh přemlouvání si dovedu domyslet smiley


wixie bylo to úžasné, krásné, hravé, lechtivé, nepředstavitelné a co já vím ještě smiley

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ach, svět mi připomíná čokoládu, hořký a tvrdý v lákavém balení. Když budu trpělivá, na patře vzadu mne sladkou chutí po čase odmění. - Strašlivá podívaná, Čokoláda

wixie

20.01.2010 21:50:17

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

Jak jsem psala, to bych mu opravdu neudělala - nechat ho rozdělaného :-D to by se asi neusmíval :-D Kaj se, jen ti to prospěje :-D A díky ;)

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

sarapolanska

20.01.2010 21:48:46

86.49.11.73

Reagovat

Smazat

Ano, kaju se. I když je to asi 5 minut, co jsem jindě psala, že se kát nebudu. Kaju se. Jo, to už jsem psala, ale je to tak.


Takže jsem to přečetla znovu a máš pravdu. Nejsi takový sadomasochista, že bys Severuse nechala rozdělaného :-D mě to nesedělo.. že by pak klidně ulehl a ještě se usmíval :-D


A nemáš vůbec zač. :-)

wixie

20.01.2010 21:42:01

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

Abys náhodou nedostala ránu ty, zlato, protože čteš jen jedním okem smiley Ale budiž ti to odpuštěno :-D jinak velmi děkuji za komentík, kam poletí? no určo k moři, kam přesně ještě nevim :-D Ale Los Angeles určo ne a ČR? to už vůbec :-D Každopádně děkuji ještě jednou za tak krásný komentář smiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

sarapolanska

20.01.2010 21:37:34

86.49.11.73

Reagovat

Smazat

Zase jsem se celou dobu usmívala a představovala si jeho kyselý obličej a sevřené rty jak se snaží ovládat :-D Bylo to skvělé ty kecko jedna. No ten konec byl takový useknutý, já bych tam možná nechala provést to... protože už vidím, jak chlap po takové předehře jen klidně ulehne :-D to je neproveditelné.. by ti prasknul :-D :-D


Kam poletí? karibik? Afrika? Já osobně bych Severuse typla na Nový Zéland. Určitě je neposílej do Los Angeles :-D nebo je pošli do ČR a napiš nějakou hezkou akci o tom, jak se ho snažíme ulovit :-D ne to zase moc kecám :-D


Líbí se mi svádité kapitoly.


Bylo to kratší než je u tebe zvykem, ale já jsem moc ráda, že jsem si zase po dlouhé době početla a zvedla si náladu. :-) A jestli mi napíšeš jen díky, tak dostaneš ránu :-D :-D



Žádné komentáře:

Okomentovat