sobota 2. března 2024

4. Nové pracoviště a domácí úkol

Druhý flashback


„Ráda bych mluvila s ředitelem Domplym,“ vyslovila Hermiona své přání sekretářce, která pečlivě strážila dveře kanceláře Hermionina nového nadřízeného.

„A kdo jste?“ vyštěkla na ni žena, jejíž obličej byl pečlivě skrytý pod tlustou vrstvou make-upu.

„Jsem doktorka Grangerová, mám tu ode dneška nastoupit jako oční chirurg.“

„Tak to si musíte počkat. Pan ředitel si nepřeje být do oběda rušen.“

Hermiona zběžně koukla na hodinky. Bylo necelých osm hodin.

„To tady podle vás mám čekat čtyři hodiny?“ zeptala se nevěřícně.

„Pro mě za mě,“ odfrkla si žena sedící za stolem a dál už Hermioně nevěnovala pozornost. Což byla její podstatná chyba.

„Hned teď,“ naklonila se k ní Hermiona a tlumeným hlasem, který nepřipouštěl námitky, pokračovala, „mě ohlásíte řediteli, nebo to poslední, co tady v této nemocnici uděláte, bude, že si sbalíte svoje věci.“

„Vy,“ namířila sekretářka na Hermionu prstem, „mi nebudete říkat, co udělám a co ne. Jednoduše si počkáte až bude mít pan ředitel čas.“

„Fajn, ohlašovat mě nemusíte, trefím sama,“ odsekla a namířila si to přímo ke dveřím do Domplyho kanceláře.

„Počkejte, to nemůžete!“ vyhrkla zděšená sekretářka.

„Takže mě ohlásíte?“ zeptala se Hermiona s nadzvednutým obočím.

Žena za stolem už raději nic neříkala a zmáčkla na přístroji po své pravé ruce příslušnou číselnou kombinaci.

„Pane ředit-“

„Melanie, kolikrát vám mám říkat, že si nepřeji být rušen. Jste ještě natvrdlejší než byla ta ženská před vámi. Co zas chcete?“

„Pane řediteli, je tady nějaká žena. Říká, že sem má dnes nastoupit a-“

A co už se nedozvěděla ani Hermiona ani ředitel, protože spojení bylo náhle přerušeno a jen o několik okamžiků později se otevřely dveře kanceláře ředitele a vyřítil se z nich vyšší muž ve středních letech se strništěm na tváři a dobráckým úsměvem.

„Hermiono, tak rád tě vidím,“ přivinul si mladou ženu do náruče a Hermiona měla co dělat, aby se nezačala dusit.

„Ahoj, Thomasi, promiň, že tě ruším, ale-“

„Hermiono, ty nikdy nerušíš. Jsi v mé kanceláři kdykoliv vítaná a ty to víš,“ mrknul na ni.

Sekretářka na scénu před sebou zírala s otevřenou pusou a zrovna se pokoušela vyhodnotit, jak moc je reálné, že by opravdu byla propuštěna.

„A vy,“ otočil se muž na svou podřízenou, „doufám, že jste doktorce Grangerové okamžitě vyhověla,“ upřel na ni pronikavý pohled.

„Pane, já-“

„Thomasi, všechno bylo v pořádku.“ usmála se Hermiona na svého známého.

„Dobře, takže půjdeme ke mně. Melanie uvařte nám kávu. Hermiono, prosím,“ pokynul jí do dveří své kanceláře a jakmile prošla, razantně za nimi zavřel.

„Hermiono, je mi jasné, že se to s Melanií neobešlo bez problémů. Omlouvám se ti za ní. Ale je trochu natvrdlá. To, co mi sem posílají z personálního, je rok od roku horší. Téhle se dokonce podařilo minulý týden polít kávou moji manželku. Nebudeš mi věřit, co jsem si doma vyslechl.“

Mladá lékařka se rozesmála. „Thomasi, budu. Ale stejně, opravdu tě nezdržuju?“

„Hermiono, ty nezdržuješ nikdy. Ani nevíš, jak jsem rád, že tě zase vidím. Jak je to dlouho, co jsme se viděli naposledy? Tři roky?“

„Pokud máš na mysli tu konferenci v Detroitu, tak to už jsou opravdu tři roky. Strašně to utíká. Jak jsi se vlastně měl celou tu dobu. Když nepočítám přání k Vánocům, narozeninám a oznámení o tom, že jsi povýšil, tak jsi se ani neozval.“

Jejich rozhovor přerušilo klepání na dveře.

„Dále,“ ozval se Thomas.

Do místnosti vešla Melanie a s vypětím všech sil se jí podařilo dobalancovat s tácem, na kterém byly postaveny dva šálky a cukřenka, až ke stolu.

„Budete si přát ještě něco, pane řediteli?“

„Já ne. Hermiono?“

„Ne, díky.“

„Dobře. Pak je to všechno. Snad jen... Přesuňte mi schůzku s Robinsonem na zítra.“

Melanie kývla na souhlas zavřela za sebou dveře.

„Takže, kde jsme to skončili? Už vím. Myslím, že si nemáme co vyčítat, protože jsme na tom na vlas stejně. S tím rozdílem, že ty jsi o povýšení nikdy moc nestála a co si pamatuju, několikrát ti to bylo nabízeno.“

„Já vím, ale vždyť víš, že já nestojím o vedoucí pozici. Neláká mě to.“

„Ano, pamatuji, když jsi mi to říkala. A proto jsem rád, že jsi vůbec přijala moji nabídku řídit naše oddělení oční chirurgie, i když jen dočasně. Ale vážně mě mrzí, že jsi to místo přijala jen na tak krátkou dobu. Nepřemluvím tě na dlouhodobější spolupráci?“

„Když jsem s tebou mluvila naposledy po telefonu, řekla jsem ti svoji situaci. Potřebuji jen na nějakou dobu zmizet z Londýna. Pak bych se ráda vrátila. Ale možné je všechno, třeba tu nakonec zůstanu. Ale nerada bych slibovala něco, co nemůžu splnit.“

„Já vím, rozhodně tě tu nebudu držet násilím. Jsem vážně rád, že tě tu budu mít alespoň na chvíli. Sehnat očního chirurga tvých kvalit je nadlidský úkol. Teď je tu jeden chlápek, který se k nám dostal z Londýna, ale je to Američan. Je možné, že bys ho mohla znát. Není mi sympatický, ale když byl ochotný přijmout na necelé tři měsíce to místo, tak jsem po něm hrábnul všema deseti. Ale teď už by se měl chystat k odchodu. Zítra snad odjíždí zpět za Velkou louži. Jo a má divnej nos. Dost křivej na to, abych si mohl myslet, že přes něj dostal. On se ale dušuje, že přežil těžkou autonehodu, dál jsem se v tom nešťoural.“

Hermiona už někde v půlce proslovu ředitele měla pocit, že to je snad zlý sen. Copak ji bude minulost stále pronásledovat? Nakonec se rozhodla potvrdit si své domněnky.

„Ještě mi řekni, že se jmenuje Willson,“ povzdychla si.

„Jo. Edward Willson. Ty ho znáš?“

„Měla jsem tu čest s ním dělat na jednom případu a-“

„A nechceš mi říct, že to dítě je jeho, že ne?“

„Thomasi, nestraš!“ zasmála se. „Není, ale mohlo být. Ale jedno ti říct můžu. Ten křivej nos má na svědomí otec mého dítěte.“

„Vážně? Tak to je mi už teď sympatickej. Doufám, že se s ním někdy uvidím.“

„O tom silně pochybuji. On už do mého života nepatří. To je ale dlouhá historie.“

„Já mám času dost, ale chápu, že o tom nechceš mluvit. Když už jsme u toho dítěte. Zařídil jsem snad všechno potřebné. Sjednal jsem ti schůzky s těmi nejlepšími lékaři v naší nemocnici a kdybys cokoliv potřebovala, budou se ti věnovat kdykoliv a jakkoliv. Zároveň jsem ti osobně vytvořil pracovní rozvrh. Kam jsem ho jenom... Tady je,“ podal Hermioně několik papírů.

Ta je jen zběžně prohlédla.

„Thomasi, kolik těch pracovních hodin dohromady mám? Pět a půl? Jsem těhotná, ne neschopná. Chci po tobě standardní pracovní dobu.“

„To ti nemůžu dovolit. Nevezmu si tebe ani toho drobka na svědomí.“

„Dobrá, ale jak jsem tak zběžně koukala do interních dokumentů, máte docela skluz v operacích, o běžném očním oddělení ani nemluvím...“ nechala zbytek věty vyznít do ztracena.

„Ty víš jak na mě,“ ušklíbl se muž. „Dobře, dostaneš standardní pracovní dobu, ale každý týden tě chci vidět na kontrole a osobně si tě ohlídám.“

„Vy jste tu ředitel, pane,“ zašklebila se protentokrát ona na něj.

„Ale hlavní manipulátor jsi tu ty,“ obvinil ji s úsměvem na rtech.

„Nechám tě při tom, ale teď už bys mi mohl ukázat, kde vlastně budu pracovat. Ráda bych si to dnes všechno zorganizovala, pročetla případy, které na mě čekají a zítra už bych mohla operovat. Těch lidí čeká na různé zákroky opravdu hodně a ráda bych to do porodu stihla,“ usmála se.

„Bude mi ctí seznámit tě s pracovištěm a tvými kolegy.“

„Ale Thomasi, můžu tě o něco poprosit? Opravdu ráda bych se vyhnula případnému setkání s Willsonem.“

„To je maličkost. On už by sem dnes neměl ani přijít, takže se domnívám, že vaše setkání je téměř nemožné.“

„Dobře, díky. Půjdeme?“

O několik hodin později už měla Hermiona představu o všech důležitých místnostech, včetně sálů, kanceláří a ordinací. S Thomasovou pomocí se seznámila i se svými podřízenými a jak tak mohla soudit, většinou se jednalo o příjemné lidi a bylo vidět, že na jejích oddělení vládne přátelská atmosféra.

Když už měla oddělení zmapované s Thomasem se rozloučila a vydala se do své kanceláře. Jako první věc si na svůj psací stůl naložila pořádnou hromadu spisů a karet pacientů. Jakmile ale letmo nakoukla do každé z nich, zjistila, že to jsou karty běžných pacientů. Usoudila tedy, že karty pacientů čekajících na nějaký zákrok budou jinde. Nechtěla zmateně hledat dokumenty ve své kanceláři, proto se rozhodla, že bude lepší se jít zeptat někoho povolanějšího.

Jen co vyšla na chodbu, narazila na mladíka, kterého jí Thomas představoval mezi prvními.

„Pan Bentner, že ano?“ oslovila ho váhavě.

„Á, doktorka Grangerová. Klidně mi říkejte Dicku. Můžu vám s něčím pomoct?“

„Vlastně ano, Dicku. Sháním karty pacientů, které čeká nějaký zákrok.“

„Tak to musíte támhle k sestřičkám,“ ukázal na půlkruhový pult za nímž se vcelku svižně otáčely dvě sestry. Za nimi, přímo u zdi pak byly regály, které očividně obsahovaly potřebné složky.

„Všechny dokumenty k plánovaným operacím najdete tam. Pro doktory je to jednodušší, nemusí zbrkle běhat po nemocnici a hledat u svých kolegů. Takhle je všechno na jednom místě,“ vysvětloval ochotně dál.

„Díky, Dicku, pomohl jste mi.“ Hermiona věnovala mladíkovi vděčný úsměv a rozešla se ke zmíněnému půlkruhu.

„Dobrý den, mohla bych vás poprosit o složky všech pacientů, kteří mají v příštích deseti dnech naplánovanou jakoukoliv operaci či zákrok očí?“ požádala sestřičku.

„Jistě paní doktorko, počkáte si na to, nebo vám to mám přinést?“

„Počkám si, děkuji.“

Během několika minut se pult začal plnit dokumenty, o které Hermiona žádala. Aby si zkrátila dlouhou chvíli, přesunula se s jedním kousek stranou a začetla se do něj. Byla do něj tak zabraná, že přeslechla své jméno pronesené za svými zády. Až ruka na jejím rameni ji vytrhla ze zamyšlení. Prudce se otočila a hleděla do očí Edwarda Willsona.

„Ale ale, naše doktorka. Copak tě ten vyléčenej mrzák nechal? To se dalo čekat. Vzal si, co jsi nabízela a odkopl tě.“

„Edwarde, doufala jsem, že už tě nikdy neuvidím,“ řekla upřímně a snažila se zachovat kamennou tvář, přestože se nevyhnula prozkoumání jeho tváře. A musela uznat, že Thomas měl pravdu a Severus vykonal dobrou práci. Edwardův nos naprosto kazil vizáž chlapíka z módního časopisu.

„Nehraj si na ledovou královnu. Ještě pořád se mnou můžeš odletět. Zítra mi odlítá letadlo do New Yorku. Co ti to udělá? Když ti nedělalo problémy přestěhovat se do Plymouthu, tak ti nebudou dělat problém ani Státy.“

„Edwarde, já se domnívala, že jsi pochopil, že nemám zájem. Ty chceš kariéru, já rodinu a děti. Ani jeden nemůžeme tomu druhému nabídnout to, co po nás chce.“

„Můžeme být skvělej tým. A když tolik trváš na těch dětech, tak bych jedno skousnul.

„Nedělej si starosti. Už jsem se zařídila.“

„Cože? Jak to myslíš?“

„Tak jak to říkám. Na povídačky a sliby ohledně potomka už ti nenaletím, protože jsem těhotná.“

Edward zůstal na Hermionu zírat s otevřenou pusou a vypadal jako někdo, kdo nepochopil pointu hodně špatného vtipu.

„To jakože... čekáš dítě?“

„Jo, podle ultrazvuku by to mělo být dítě, ne potomek vetřelce.“

„A co s tím budeš dělat,“ ptal se Edward inteligentně dál.

„Krmit, přebalovat a ostatní věci, které, jak předpokládám, dělali rodiče i s tebou.“

„Ty si to necháš?“

„A cos čekal? Že ti padnu k nohám a to dám do útulku pro kočky?“

„Překvapuješ mě,“ vypadlo z něj po několika vteřinám nevěřícné zírání. „Změnila jsi se.“

„Edwarde, nezměnila. Jsem pořád stejná. A ty jsi pořád stejný idiot, jenom já si toho všimla pozdě. A teď, když mě omluvíš,“ zbytek věty nebylo nutné doříct.

Spěšně se otočila a sebrala dokumenty, které jí sestřička nashromáždila. Poděkovala jí a raději ani nechtěla domýšlet, co té ženě právě běží hlavou, protože z jejího výrazu pochopila, že celý rozhovor slyšela.

Edwarda už si ani nevšimla a zavřela za sebou dveře své kanceláře.

***** *****     *****

„Dále,“ ozval se Tedd a čekal až vejde klepající osoba. Ani zdaleka nebyl překvapen, že je to opět Severus. Byly to už dva měsíce zpátky, kdy Hermiona odjela a on za ním chodil téměř pravidelně se ptát, jestli se náhodou neozvala.

„Tedde,“ pokynul Severus lékaři a bez dovolení se posadil do křesla naproti psacímu stolu.

„Ahoj, Severusi. Hermiona se pořád neozvala, jestli jsi přišel kvůli tomu.“

„Ani zmínka?“

„Ne. Pokud bych měl vyjádřit svůj názor, tak se Herm ozve až ten drobek bude na světě.“

„To je nejdřív za pět měsíců,“ podotkl Severus.

„Vím, ale stejně nám nic jiného nezbývá. Jen čekat.“

„Dobře, stavím se zase až budu mít cestu kolem,“ prohodil Severus bez známky zájmu a zmizel.

Tedd se zamyšleně koukal na zavřené dveře. Ten muž ho fascinoval. Chodil s železnou pravidelností vždycky v pátek před pátou, ale pravidelně se vymlouval na to, že „šel kolem“. Tedd mu to přestal věřit v momentě, kdy se ho o této skutečnosti snažil přemluvit potřetí. Nechápal, proč to dělá, ale pochopil, že je Severus komplikovaná osoba, která se za své city poněkud stydí.

Severus mezitím vyšel před nemocnici. Přestože se únor chýlil ke konci, studený vítr se mu dostal až pod zvednutý límec kabátu a nebylo to nic příjemného. Skoro mu to připomnělo události jen několik týdnů staré, kdy doslova lítal po londýnských zlatnictvích a hledal vhodný prsten. Připadal si jak poblázněný puberťák, ale bylo mu to jedno. Jediné, na čem mu záleželo, bylo to, aby nepromarnil třeba naprosto poslední šanci, která se, jak doufal, někdy přece jen naskytne.

Jako dnes před sebou viděl scénu z prvního zlatnictví.

„Chtěl bych prsten,“ pronesl zcela logicky a podíval se na prodavače.

„Dámský, pánský, dětský, snubní, zásnubní, k výročí, s brilianty, s perlami, s diamanty, bílé zlato, žluté zlato, platina, nebo snad kombinace,“ snažil se zatím ještě ochotně prodavač. V zákazníkovi před sebou tušil bohaté kupce. Nasvědčoval tomu luxusní kabát, kožené rukavice a celkově zámožný vzhled.

Severus se zatvářil trochu nechápavě. Snubní? Zásnubní? K výročí? Merline, jakej je mezi tím rozdíl, vždyť ty prsteny vypadají všechny stejně!

„Domnívám se, že by bylo nejlepší, pokud bych si mohl vybrat,“ odpověděl, dle svého mínění, opět logicky.

„To je samozřejmé, pane, ale na to, abych vám mohl vytáhnout příslušnou kazetu, potřebuji znát vaše požadavky na onen šperk.“

„Ale já bych si rád vybral sám, nechci, abyste mi pod nos strkal nějakou kazetu!“ odpověděl Severus už poněkud zostra.

V tu chvíli si prodavač pomyslel něco o tom, že by mu tu kazetu radši strčil úplně jinam.

„Pane, pokud mi neřeknete základní požadavek, tak vám nemůžu vyhovět. Prsteny na kazetách jsou řazeny podle typu kamene a podle materiálu, nemohu vám tedy vystavit všechny kazety,“ mluvil na Severuse hlasem, jakým vysvětluje matka dítěti, že tohle se necucá.

Severus ztrácel trpělivost. Pochopil, že koupit jeden pitomej prsten nebude zase taková hračka jak se domníval. Než by stačil napáchat nějaké škody na těle prodavače a následně na jeho paměti, usoudil, že lepší bude vyklidit pole.

Bez dalších řečí se otočil a jakmile to bylo možné, přemístil se do Bradavic.

A za domácí úkol si dal zjistit toho co nejvíc o prstenech.



wixie

03.09.2009 21:56:05

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

Doreo, na drabblíky se těším, jestli se na ně vrhnešsmiley Co se týče kapitoly, moc děkuji za komentář a jsem ráda, že se líbilosmiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

Dorea

03.09.2009 21:20:35

62.204.249.155

Reagovat

Smazat

krásná kapitola... ta sekretářka mi připoměla jednu situaci, která se mi nedávno stala, no škoda mluvitsmiley...wilson je teda bezpáteřní obluda...ještě, že s ním Hermiona neodjela...asi by se po pár týdnech ve státech dost divila holka.. no a bonbónek na konec, Severus kupující prsten, já se mu ani nedivím taky moc často nenakupuju a když mám jít vybrat někomu něco podobného jako vybíral Severus, tak je to pro mě utrpení... já tedy většinou narazím na chápající prodavače, takže mám větší štěstí než chudáček Severus...už teď se těším na další kapitolu a moc děkuji za tuhlesmiley


......................................


http://decka-nad-kotlikama.blog.cz/

wixie

03.09.2009 16:16:12

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

evi, opravdu se ti líbil? tak to je supersmiley Díky, že jsi mi připomněla Lásku, to mě ani nenapadlo, a přitom tu scénu milujusmileysmiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

evi111

03.09.2009 10:32:59

193.85.188.148

Reagovat

Smazat

ProMerlin, Willson opět na scéně!smiley Alespoň jsme se dozvěděli, jak vypadá po Severusově laskavém zákrokusmiley A Severus vybírající prstýnky je neodolatelný, vážně mi to připomíná tu scénu z Lásky nebeské, kde Alan Rickman vybírá ten náhrdelník a "Mr. Bean" ho pořád zdržuje. Úplně ten jeho výraz vidím před sebousmileysmiley

wixie

02.09.2009 21:04:57

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

sesslliku, povídka dokončená není, určitě ji dopřeložím, chybí poslední kapitola, ale nějak mě to už moc neláká, protože je tam Severus dost OOC, ale pokud ji někdo bude číst (a ty vypadáš, že máš zájem) tak ji dokončím. Jinak děkuji za komentář.smiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

sessllik

02.09.2009 20:46:42

88.101.19.99

Reagovat

Smazat

bože,dneska mi ty komenty všude blbnou..zobrazí se dvakrát,nebo vůbec.......omlouvám se.

sessllik

02.09.2009 20:44:44

88.101.19.99

Reagovat

Smazat

mě se ta kapitolka líbísmileyHmm,Edward se nestydí jí ještě nabídnout odlet s ním?Tak to má kuráž,když zapoměl,kdo mu způsobil ten přeražený nos...smiley


Chtěla jsem se zaptat,na fanu je jedna povídka od tebe,,Dopis pro ni"Je u ní napsáno překlad a nedokončeno.Plánuješ jí dokončit,nebo je to pouze překlep a je hotová?To mi nepřijde.Ta povídka se mi moc líbísmiley

sessllik

02.09.2009 20:44:42

88.101.19.99

Reagovat

Smazat

mě se ta kapitolka líbísmileyHmm,Edward se nestydí jí ještě nabídnout odlet s ním?Tak to má kuráž,když zapoměl,kdo mu způsobil ten přeražený nos...smiley


Chtěla jsem se zaptat,na fanu je jedna povídka od tebe,,Dopis pro ni"Je u ní napsáno překlad a nedokončeno.Plánuješ jí dokončit,nebo je to pouze překlep a je hotová?To mi nepřijde.Ta povídka se mi moc líbísmiley

Mariana088

02.09.2009 20:09:41

85.207.84.198

Reagovat

Smazat

Jé, tak to jsem ráda.smiley Však já proti ní (zatím) taky nic nemám.smiley


Ne, flashbacky jsou vážně velmi povedené.smiley

wixie

02.09.2009 20:08:33

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

Eve, přiznám se, že když jsem vybírala prsten, který by snad vybral Severus, abych vám pak mohla poskytnout obrázek, taky jsem se zapotilasmileysmiley Děkuji




Gwen, Herm se ještě chvíli určitě neozvesmiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain



wixie

02.09.2009 20:01:22

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

Mari, tak to ti evokuje dobřesmiley Ne že bych měla něco proti Mel, až když jsem to jméno napsala, tak mi to došlo, ale neměnila jsem. Thomas je nová postava, ale asi nebude mít tolik prostoru jako Tedd. Eda jsem tam dát prostě musela, nějak mi tam pasovalsmiley


Co se týče flashbacků, původně jsem z nich měla trochu strach, jak je budete brát, už proto, že jsem je vlastně psát nechtěla. Jsem ráda, že se líbí. Trochu jsem se obávala, aby se vám nepletlo to prolínání atd, tak jestli je to v pořádku, je to fajnsmiley Děkujismiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

Mariana088

02.09.2009 19:53:38

85.207.84.198

Reagovat

Smazat

Skvělé, že obě povídky jsou tak odlišné… zatím se mi nepletou a udržuji si tak přehled :-)


Tak další flashback, jo? Těším se.


Tak sekretářka Melanie…HMM… :-) Jsem už asi úplně zdeformovaná svou posedlostí, ale hned mi to evokuje M.P. :-) No ale hezky, moc pěkná scénka s natvrdlou Melanií :-)


Thomas, Thomas… asi ho nemáme znát, že? No těším se, tvoje nové postavy jsou více než zajímavé :-) Jé, Edík! :-) Mu dám autonehodu! :-))) No já myslím, že setkání je nejen možné, ale přímo nevyhnutelné… Doufám…


A jupí! :-) Ani to dlouho netrvalo. Cože? On jí nabízí, aby s ním ještě odletěla? Po tom všem? :-o Ten chlap vážně nemá zábrany…


„A cos čekal? Že ti padnu k nohám a to dám do útulku pro kočky?“ Tahle věta nemá chybu! :-D


Hele, ony ty flashbacky jsou opravdu zajímavé a velmi bohaté na informace. Ačkoliv jsem si původně myslela, že bez nich to taky půjde, teď jsem radikálně změnila názor. Víc a co nejvíc flashbacků, prosím! Je krásné sledovat, jak se před námi odkrývá minulost, obzvlášť když známe přítomnost.


Jé, Sevi :-) Tal Tedda Severus fascinuje? Nikdo se mu nediví, že? :-)


Severus ve zlatnictví? Ten to teda vyvedl… :-D Ne, já se mu nesměju, ale když ten jeho výstup byl tak… milý.


Wixie, krása. Díky.


(Merline! Jak se ty dvě povídky od sebe liší…)

GwenLoguir

02.09.2009 19:00:02

88.212.37.73

Reagovat

Smazat

Divný domáci úkol. A Herm by sa mohla už ozvať....

Eve

02.09.2009 17:33:25

88.103.150.155

Reagovat

Smazat

Moc pěkná kapitola. Edward si ten svůj křivej nos víc než zaslouží, to byla od Severuse opravdu pěkná rána. A Severus vybírající prsten se mi taky líbil. Chudák, netuší, že vybírat prsteny vážně není nic jednoduchýho smiley

wixie

02.09.2009 16:02:50

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

lufi, druhý den ve škole a už je potřeba odreagovánísmiley to docela brzo. Jinak díky za koment.




Sam, ano, Tedd se mi jako v podstatě nazávislá postava začíná psát čím dál líp. Seví ve zlatnictví - to byl promyšlený tah, protože jsem ho v podobné situaci ještě nečetla, tak jsem si to chtěla "napsat"smiley


PS: O tom nepochybuj, tady je to magií naprosto prosycenésmileysmiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

samantha.c

02.09.2009 13:30:13

83.208.4.173

Reagovat

Smazat

No super, zvedla jsi mi náladu. Nejen, že to Hermiona tomu pitomci Willsonovi pořádně nandala, ale ještě ho srovnal (pardon pokřivil) Severus. Hurá! Thomas se zdá být prima chlapík a Tedd začíná dostávat hloubku. Přišel mi jako trochu plochá postava, ale s každou zmínkou o něm zjišťuji, že to není jen naivní usměvavý dobrák, ale že má taky mozek a neváhá ho použít. No prostě jako v životě.


Ale nejvíc mě dostal Severus ve zlatnictví. Zírala jsem na monitor a nevěděla, jestli se mám smát, nebo plakat. Nakonec jsem se za Severuse začervenala, protože to on přece nedělá a pak jsem se zasmála na jeho účet.


P.S.: Jakmile jsem otevřela tvou stránku, začal zázračně skenovat můj nový skener. Celý včerejšek a dnešní dopoledne hlásil ten prevít chybu a jen jsem vlezla sem, stal se zázrak a začal fungovat. Že by magie?smiley

lufiiinka

02.09.2009 12:59:09

90.178.126.40

Reagovat

Smazat

fíííííha...já zírám...nejdřív jsem si myslela, že toho Thoma odněkud znám, ale opak jsem zjistila, že jsem si ho spletla s Teddym...:D...no nevadí...už jsem to ppochopila...


Téda... Sev byla asi pěkně nabroušenej v tom zlatnictví:D...no neva...ono se to zvládne...no...samo sice ne, lae Sev to zvladne:D


Věřím v to... teda v nějsmiley


OK...děkuji za kapitolku...potřebovala jsem nutně odreagování ze školy...děkuji


paaaaaaaaaaaaaasmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley

wixie

02.09.2009 10:42:53

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

Jiki, pokud ti kapitola zvedla alespoň malinko náladu jsem moc ráda. Děkuji za komentářsmiley




Saro, nevím jaký prstýnek by koupil Severus, ale pevně doufám, že ten co jsem vybrala za něj se bude líbitsmiley




drahokame děkujusmiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

drahokam

02.09.2009 10:40:08

89.102.113.63

Reagovat

Smazat

krásná kapitolka, ale nejvíce mne potěšil Sevík v zlatnictvísmileysmiley

sarapolanska

02.09.2009 10:06:50

84.42.172.204

Reagovat

Smazat

Tak prstýnková pasáž mě vážně pobavila :-D ale at koupí diamanty ty nikdy neurazí ne? :-D



Jikita

01.09.2009 23:42:08

87.249.148.28

Reagovat

Smazat

No nádhera! Všichni postupně na scéně - spisovatelka se nám činila :) Díky za pohlazeníčko po šíleném dni!!!

wixie

01.09.2009 21:11:28

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

Nadin, říkala jsem si, že nosík by mohl zabodovatsmiley Další, no, popravdě nevím, snad brzysmiley Děkuji.




Sis, ještě jednou díkysmiley




Doxii, no já prstýnky taky dělím jen na dvě kategorie


1. ten chci


2. jak si tohle někdo může navlíct?


takže také se Severusem soucítím.


Co se týče prstenu, určitě o něm bude ještě řeč a můžu slíbit i odrázeksmiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

doxii

01.09.2009 21:01:22

89.103.176.42

Reagovat

Smazat

já se Severusovi ani trochu nedivim...já sem asi trochu mimo, ale taky nevidim nějakej větší rozdíl mezi prstenama...uctívam jen tři kategorije:


1. Ten je úžasnej!


2. Hmm...prsten.


3. Tohle je úděs...jak to někdo může nosit?


na jeho místě bych se taky otočila a šla pryč...


jinak skvělá kapitola...to s tim potrhlim amíkem :-D Hermi mu to pěkně natřela, a Severus taky...chudáček...Severusova pěst, hmmm to byla ale těžká autonehoda :-D


¨mmch sehnal nakonec ten prsten?

ASISI

01.09.2009 20:20:27

213.220.198.211

Reagovat

Smazat

Není zač a neomlouvej se, to plně chápu. smiley


Hm... tak v laserech se nevyznám, ale tuším, že pokud jí tím nebudou svítit na břicho, mělo by to být ok. smiley A s tím znecitlivěním máš v tomto případě pravdu.


No, zda byl můj koment konstruktivní nevím, ale není zač. smiley

nadin

01.09.2009 20:19:00

95.102.26.113

Reagovat

Smazat

Wixie, potešila si ma krásnou zmienkou o zlámanom nosíku, ktorý má na svedomí istý budúci otecko. Teším sa (som zvrátene zlá), že tamtá príhoda, má také nádherné, viditeľné následky. Sevík je borec!smiley


A Edík, zotretý Hermionou ako školská tabuľa!!


Tak mu treba!


Náhodou ide okolosmileysmiley, každý piatok o piatejsmileysmiley, no, možno tam majú piatkové výpredaje prísad do elixírovsmiley


Vtipné, milé... kedy bude ďalšia???


*Neboj sa robiť to čo nevieš - pamätaj, Archu postavil amatér a Titanic profesionáli.

wixie

01.09.2009 20:09:29

85.70.88.152

Reagovat

Smazat

snapeova, díky moc. Severuse shánějícího prstýnek jsem si též náležitě vychutnalasmiley




elu, díky moc, ty tvoje komentáře josu skvělé. Co se týče požadavku o nošení prstenu na Hermionině prstu máš nejspíš pravdu. PS:jak se ti líbila fotla "z koupelny"?smiley




SISI, jejda, díky moc za připomínku, zároveň se ale omlouvám, přepisovat to nebudu, ale pokusím se ji na sál už moc necpatsmiley Ale teď mě napadlo - např u korekcí zraku laserem se přece neuspává, jen snad znecitliví, tak to by Herm dělat mohla, ne?smiley Jinak děkuji moc za velmi konstruktivní komentářsmiley




soraki, i pouhé "pěkná kapča" potěšísmiley Jsem ráda, že jsi se pobavilasmiley

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Sail away from the safe harbor. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

soraki

01.09.2009 20:02:10

79.127.176.70

Reagovat

Smazat

Díky za super kapču, žel Merlinovi, nejsem ve stavu splodit jakýsi duchaplný komentík, takže jen děkuji a budu se těšit na další - nicméně představa Severuse pobíhajícího Londýnem jak shání prsten byla k nezaplacení smiley

Vždy říkej, co si myslíš a podlý člověk se ti vyhne William Blake

ASISI

01.09.2009 19:57:43

213.220.198.211

Reagovat

Smazat

Na začátek mám jen jednu poznámečku... nedá mi to - přece jen jsem trochu z oboru (pro jistotu jsem se ještě zeptala přímo jedné instrumentářky, co ji máme v rodině) - těhotné ženy nemají na operační sál chodit. K narkóze se používá směs plynů, které se... tak trochu odpařují, nebo jak to říct - což normálně nevadí, ale těhotná to dýchá, tudíž to jde k plodu, kterému to může škodit. Z toho důvodu se těhotné "odsouvají" na jiné místo - do nástupu na mateřskou, samozřejmě. smiley. Ale - taky mi bylo potvrzeno, že dnešní novější přístroje, ty modernější, už by vadit neměly - ale praxe je to ještě stále zavedená, co vím.


Ovšem, také můžeme doufat, že v Anglii jsou přece jen pokrokovější, že? smiley


K ději - Hermiona skvělé - od asistentky po zlomený nos. A Severus! Boží. smiley Jak si dal domácí úkol! To se ti moc povedlo, wixie. Zřejmě deformace z povolání, že? smiley


Děkuju za kapitolu.

elulinek

01.09.2009 19:55:42

88.81.88.2

Reagovat

Smazat

hermiono, dobře ty =oD já bych taky vyrazila a neptala se =oD


zlila ji vod hlavy k patě a ještě mi tvrdila, že jí vlezla do cesty =oD


autonehoda, pravda, severus se srazil s kamionem blbů =oD


kam sem to jenom... taky jsem tak dneska hledala jednu severusovu fotku=oD není to ani dvě hodiny


jak já toho amíka nemám ráda


pravděpodobně to bude dítě, ale ten doktor se zelenýma anténkama říkal, že to musí probrat s kolegou- je to blbec, vždyť to říkám, američan


dobře ho setřela =oD


mě dostalo *nebo snad kombinace?* u toho se směju až se za prsty na nohách popadám =oD


požadavky? rád bych, aby ho hermiona nosila na prstě


paráda smiley

maliny v čokoládě... otevírám se na konci...

snapeova

01.09.2009 19:03:27

90.177.189.4

Reagovat

Smazat

děkuji za suprovou kapitolku, přesně to jsem dnes potřebovala :)kapitolka skvělá. moc se mi líbilo jak hermiona zatočila s Willsonem smileyno a ten severus jak vybírá prsten mě opravdu dostal smiley

http://pisupovidky.blog.cz



Žádné komentáře:

Okomentovat